Lone Wolv

DeletedUser

Guest
en ik heb nog een leven buiten het AF elke seconde bekijken of er geen mensen zijn die ik kan irriteren

Nou als je dat al als een oorlogsverklaring ziet, wat denk je dan wel niet van al die berichten die ik ervoor heb getypt? en volgens mij kom jij hier alleen maar om mensen te irriteren, want dat is het enige wat ik van jou heb gelezen..maar goed..zal wel weer aan mij liggen;)

DeletedUser

Guest
je zou zo opkunnen als.
Poll: Minst tofste forum-figuur ;)

Haha volgens mij word ik ook wel gebanned binnenkort voor overtollig spam..dus ik zal me inhouden:p

Maar om even terug te komen op zolid, dit is geen oorlogsverklaring, ik ben geen leider van HONOR om zulke dingen te kunnen ontketenen, het enige wat ik kan doen is koebeest in me eentje van de kaart proberen te vegen;)..zal waarschijnlijk wel iets op kunnen zetten, maar dat wil niet meteen zeggen dat ik heel lone wolv wil aanvallen toch? Jullie nemen vluchtelingen in dus moeten jullie ervoor zorg dragen als die mensen worden aangevallen, is het zelfde verhaal als FOG en CHiQ.

DeletedUser

Guest
Haha volgens mij word ik ook wel gebanned binnenkort voor overtollig spam..dus ik zal me inhouden:p

Maar om even terug te komen op zolid, dit is geen oorlogsverklaring, ik ben geen leider van HONOR om zulke dingen te kunnen ontketenen, het enige wat ik kan doen is koebeest in me eentje van de kaart proberen te vegen;)..zal waarschijnlijk wel iets op kunnen zetten, maar dat wil niet meteen zeggen dat ik heel lone wolv wil aanvallen toch? Jullie nemen vluchtelingen in dus moeten jullie ervoor zorg dragen als die mensen worden aangevallen, is het zelfde verhaal als FOG en CHiQ.

Waarvandaan haal jij het feit dat ik een vluchteling ben? Daarnaast wens ik je veel suc6 tegen me;)

DeletedUser

Guest
Waarvandaan haal jij het feit dat ik een vluchteling ben? Daarnaast wens ik je veel suc6 tegen me;)

Hahaha..succes?:p..thnx man..maar dat is toch alom bekend? mensen die weggaan uit hun stam na zo'n aanval en gauw naar een andere stam stappen zijn toch altijd vluchtelingen?

DeletedUser

Guest

je zegt het dan toch goed xD
PROBEREN
en het is niet omdat jij alleen koebeestpk aanvalt dat hij ook alleen zal verdedigen, lone w is een stam die overloopt van teamgeest, wij gaan voor elkaar door het vuur dus als jij wil aanvallen is he tje eigen keuze

spammen 4 live :cool:
(daar ben jij het dan ook met eens)

ja klopt xD

DeletedUser

Guest
maar ja dan is eht niet ashura maar honor dan staan van hem 459 dorpen onder vuur 10 aanvallen per dorp dat zijn 4590 aanvallen. haha ;)

DeletedUser

Guest
n het is niet omdat jij alleen koebeestpk aanvalt dat hij ook alleen zal verdedigen, lone w is een stam die overloopt van teamgeest, wij gaan voor elkaar door het vuur dus als jij wil aanvallen is he tje eigen keuze

Ik had ook niet anders verwacht van Lone W, maar dat maakt het alleen maar leuker;), ik vind het altijd wel leuk om een beetje moeite te doen voor me dorpen;)

maar ja dan is eht niet ashura maar honor dan staan van hem 459 dorpen onder vuur 10 aanvallen per dorp dat zijn 4590 aanvallen. haha ;)

Nou je kan ook overdrijven hoor Mike:p

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

Lone w hoeft minder aanvallen aan hem besteden dus kan er nog een een deel van Honor bij hoor

DeletedUser

Guest
Sorry, maar deze begrijp ik dus echt niet:p

dan leg ik het speciaal voor jou nog eens goed uit,
jij hebt 139 dorpen dat wil dus zeggen dat als lone w 10 aanvallen per dorp op jou doet wij er 1390 moeten besteden terwijl jullier er 4590 zullen moeten besteden
dit wil dus zeggen dat wij er 3200 op andere stamleden kunnen doen

DeletedUser

Guest
jij hebt 139 dorpen dat wil dus zeggen dat als lone w 10 aanvallen per dorp op jou doet wij er 1390 moeten besteden terwijl jullier er 4590 zullen moeten besteden

Ow lol jah op die fiets:p..heb ik uiteindelijk toch iets aan je he?:p

DeletedUser

Guest

Pick me Pick me:D

DeletedUser

Guest
gaat weer over niks hier,

feit is gewoon dat al koebeest zijn oude stam leden van esp niet in lone w zitten en dus eigenlijk als vijand op de kaart staan.
koebeest heeft dus edel ruimte voor zich zelf gecreëerd wat opzicht een zeer goede zet is, alleen jammer dat je dat als leider van een stam doet en zo je eigen ex- stamgenoten in de steek laat (ondanks de vv die je waarschijnlijk nog wel draait).
en het feit is ook dat de overstap naar lone w pas tot stand kwam na de massa aanvallen op esp, dit zie ik dan ook al vluchten.

voor de rest moet iedereen zich maar eens bewijzen in het spel ipv al dat gezever in alle verschillende topics.

punten en blabla vechten niet, troepen wel:D.

DeletedUser

Guest
gaat weer over niks hier,

feit is gewoon dat al koebeest zijn oude stam leden van esp niet in lone w zitten en dus eigenlijk als vijand op de kaart staan.
koebeest heeft dus edel ruimte voor zich zelf gecreëerd wat opzicht een zeer goede zet is, alleen jammer dat je dat als leider van een stam doet en zo je eigen ex- stamgenoten in de steek laat (ondanks de vv die je waarschijnlijk nog wel draait).

Wie zegt dat hij ze zal aanvallen?

Bovenaan