Levens en liefdes van CactUrne: ons w78 verhaal

Reactiescore
280
COMPLOT TEGEN HET ACCOUNT CACTURNE??

Lieve lezers,

Nu de ergste schrik voorbij is volgt hier een nadere toelichting. Het was weer eens ouderwets gezellig in de EWS chat. Iedereen zat gezellig te keuvelen over koetjes en kalfjes. Walter zat nog een beetje te dollen met ‘zijn’ CORNEEL. Totdat....

Het was alsof er een bom ontplofte:
1623232354724.png

Alle gesprekken vielen stil. Mitch probeerde het nog luchtig te houden met een misplaatste grap maar er kwam geen reactie meer van Walter. De belangrijkste vraag voor nu is: hoe gaat het met Walter (@Vleesje )? Walter, als je dit leest: laat alsjeblieft wat van je horen!

De recente ontwikkelinge dwingen mij om een serieuze verdenking aan het licht te brengen. Eerst was het Rob die bijna ten onder ging aan het eten van “verkeerde” nootjes. Nu is het Walter die een ogenschijnlijk onschuldig ongeluk onderging. Echter niets is wat het lijkt! Het kan toch zeker geen toeval zijn dat er binnen enkele weken 2 dragende krachten van het account Cacturne de dood in ogen kijken??

Mij resteren vele vragen. Heeft iemand willens en wetens een vlijmscherp scheermes (waarmee hij zijn balletjes baard scheert) naast de tandenborstel van Walter gelegd, wetende dat hij iedere avond trouw zijn gebit verzorgt? Zo ja, wie kan dit geweest zijn? Is het iemand van Venari die EWS middels slinkse wijze wil verslaan? Of is het toch Shock die hun hoop op een WW nog niet hebben opgegeven of met zoveel mogelijk slachtoffers ten onder willen gaan? Of nog erger: is het iemand van EWS die een plaatsje op het felgebegeerde account van Cacturne probeert te bemachtigen?

De laatste mogelijkheid durf ik bijna niet te noemen maar we moeten alle opties open houden: is het iemand van binnen het account Cacturne? Zou er een ware machtsstrijd gaande zijn op het account?

Vele vragen maar vooralsnog blijft het gissen naar de juiste antwoorden.

Wordt ongetwijfeld vervolgd!
 
Reactiescore
2.477
Ziet er niet best uit voor shock dit
 
Reactiescore
3.540
SCHOKKENDE ONTWIKKELING (VERS VAN DE PERS)

Luttele minuten na de post van onze Keizer is er een hoofdverdachte bijgekomen. Mijn detectivewerk had al een aantal hints gevonden. Er stond een cementmixer op Walters' badkamer. Er lagen een paar tegels in de hoek, en eentje was een hoek van afgebroken. Vrij scherp, zo'n gebroken tegel. Dit bracht het verdachtenlijstje terug naar 2 personen. Kevin en Rob, de bouwvakkers. Rob was toevallig nog aanwezig op het plaats-delict dus heb hem direct ondervraagd. "Is dat jouw cementmixer op de badkamer Rob?" vroeg ik rustig. "Amai" zei Rob, "Neen, de mijne staat voor het huis geparkeerd amai zotteke". Ik moest een vertaler hebben, want ik kon hier geen touw aan vast knopen. Nog voordat de vertaler is gearriveerd bedacht ik me al iets.

Tegels. De tegel egel. Wie staat er nou ook al weer bekend om zijn tegels. Kevin!! Nog voordat ik hem met deze nieuwe informatie kon confronteren zag mijn haviksoog iets in de Discord staan:

1623233461917.png

NEE!!! HET KAN NIET WAAR ZIJN!! WALTER!!!!!!!

1623233500656.png

Hij geeft het gewoon toe. De ziekeling. Hij geniet hier van, dat merk je aan alles.


1623233573567.png

Iedereen is geshockt, verdrietig en teleurgesteld. Team Cacturne zou nooit meer het zelfde zijn. 9/6 was an inside job.


Duckje, take him away.
 
Reactiescore
454
Zoek maar veder sem
Je hebt met het bewijs geknoeit.

Rob probeert me erin te luizen, hij is achter mij en wouters afaire gekomen en probeert de schuld in mijn schoenen te schuiven.

De jaloerse rob amai toch
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik heb zóveel werelden met die tegelzetter gespeeld, mag nog blij zijn dat ik het er levend vanaf heb gebracht nog? Wie weet hoeveel slachtoffers hij nog meer heeft gemaakt?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
c2d4325987928f512728c06728496d92.png


Cacturne heeft hun 2 beste inspecteurs op de zaak gezet, om dit uit te zoeken
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
kevin jij doet de naam bouwvakker schande aan
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ps: een aantal jaar geleden was ik bijna het slachtoffer van een auto ongeluk en nu verdenk ik ook kevin . Kevin heb jij een auto?
 
Reactiescore
454
Mijn vertegewoordiger @Arrighi komt straks met nieuwe onthullingen om mijn onschuld te bewijzen.

Bij deze quit ik op cacturne aka cacstabbers, de backstab van dit account kan me niets anders als dat ik quit tot ik een verontschuldiging krijg.

Bij deze heb ik het thuisfront opgebeld om de opblaascactus die vol glorie opgepomd was onmiddelijk leeg te laten lopen, en daarna meteen bij het afval t zetten.

Bij deze verwacht ik excuus op a4 formaat van Semstabs.

Tegelzetter out!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Vreemd dat een van de 2 hoofdverdachte als inspecteur op de zaak is gezet. Ik denk dat je in het brein van de crimineel moet kruipen. Welk ‘brein’ beter daarvoor dan het brein van een Marokkaan. Ik beveel @Goth Angel aan!

Robert is in overleg met Sem, naargelang mijn vooronderzoek al vrijgesproken.

@Goth Angel is echter hoofdverdachte nummer 2 in het onderzoek en rob en ik hebben he mzojuist opgepakt. Tevens vonden we ook DRUGS in zijn jaszak toen we hem op hebben gepakt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
vergis je niet rob. is niet robert
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik kan nog niet teveel loslaten maar ook @Kipdrik is als verdachte opgepakt en @noobteam zal voorlopig nog langer in hechtenis verblijven.

Dit zijn tot nu toe onze 3 verdachtes.
 
Reactiescore
2.477
Jongens wat is dit

ik gebruik alleen echte messen om te shanken geen onnozele scheermesjes. Verder eens met Ezra ik moet mee dit onderzoek leiden als crimineel meesterbrein
 
Bovenaan