Levens en liefdes van CactUrne: ons w78 verhaal

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Gegroet Wereld 78 Forumgangers.

Dit topic zal een rubriek zijn waar Hoofdspeler @Rob. en zijn cospelers waaronder ik, om de zoveel tijd een update zullen geven over hoe het staat met Cacturne. Soms zal het een update zijn over de stam, soms over het account en soms zal een co speler hier het een en ander bekennen.

Dit idee is ons ingevallen nadat Rob en ik al eens eerder een uniek kijkje gaven in de stamzaken van EWS, laten we zeggen dat we de uitgezette lijnen van de stam al eens helder hadden laten zien op het AF. Of het weer zo concreet zal worden is maar de vraag, maar even interessant zal het zeker blijven.

Het eerste wat we willen melden is onze succesvolle prank deze week in de stam. We hebben heerlijk muntjes geslagen (handmatig). Sem heeft de hele dag lopen bedelen voor GS en het wierp zijn vruchten af, hij heeft zelfs Melvin zover gekregen om pakketje te gebruiken voor ons, weet nog steeds niet hoe hij dat geflikt heeft.
De stam vroeg zich af of Cacturne nog niet genoeg gs had gehad en vroeg ons hoeveel edels we al hadden

aa28e4a809cd161493c118f2863f624e.png


Uiteraard waren Zidan en ik niet van zulke persoonlijke vragen gediend en hebben we een fictief getal genoemd. Nog bedankt voor de gsjes @Ezra the King

Komende dagen zal een post volgen waarin Veldmaarschalk Walter en Majoor-Generaal Oussama, het tactische brein waren achter de succesvolle aanvallen op OLW en hoe Cacturne precies de drijvende kracht was achter het verslaan van OLW en vazallen.

Voor nu wensen we jullie een goede nachtrust en tot snel.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
524
Reactiescore
2.878
Leuk verhaaltje. Lijkt me een erg symphatiek team. Ik denk dat ze een goede kans maken om Finnvard weg te beuken.

Moeten ze snel zijn. Heb vernomen dat er een Turkse grootmacht op komt zetten die zijn weerga niet kent. Deze militanten hebben hun oorsprong gevonden in het Ottomaanse rijk onder leiding van Serkan Oğuz. De legende gaat dat zij de waren nummer 1 zijn, altijd!
 
Reactiescore
1.918
Serkan is een mietje

grts
 
Reactiescore
1.237

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Trip down memory lane

De dag was donderdag 7 januari. Iedereen keek hard uit naar deze nieuwe wereld. Een nieuw avontuur voor 4 jonge knapen. Zielsverwanten als het ware, onbreekbaar door vriendschap. Ikzelf en Sem hebben die dag vrijaf genomen van werk om niets van dit te moeten missen. Noah kreeg zoals gewoon zijn uitkering zonder iets te moeten doen, en Zidan had thuis gelogen dat hij buikpijn heeft, om zo aan zijn toets godsdienst te ontkomen op school. We waren er klaar voor!
SC.JPG

Uiteindelijk zijn we enkele weken later moeten starten. De instructies waren duidelijk van de commander-in-chief Sem: "Zidan, je telt tot 10 en dan start je!" Zidan deed zijn uiterste best, maar het lukte niet. Het werkwoord tellen was hij nog niet vaardig genoeg in. Uit groepsgevoel, SOLIDARITEIT en vriendschap kreeg Zidan onze onvoorwaardelijke steun. Na weken, maanden intensieve training is hij aan de double digits bij het tellen geraakt. "TIEEEEEN" riep hij, we konden starten.

De eerste dagen verliepen ontzettend goed. Het leek alsof niets dit account kon stoppen. Een nieuwe gevreesde naam in het continent, op de wereld. Al snel werd er een prijs op ons hoofd gezet door Shock.

SC2.JPG

Al snel werd duidelijk dat de toekomst het ons lastig ging maken.. en niets bleek meer waar te zijn.

Het was diep in de nacht, en we sliepen allemaal vast. Opeens schoot Noah wakker. Hij riep. Hij was bezweet. Hij rilde. Hij had een nachtmerrie. Dit maakte mij echter ook wakker. Ik legde mijn arm om Noah, en fluisterde dat hij veilig was in mijn armen. Ik gaf hem nog een kusje zoals alleen echte vrienden dit kunnen, en deed mijn ogen weer toe om naar dromenland te wederkeren. Noah stapte langzaam uit bed om mij niet terug wakker te maken, deed zijn onderbroek en een sweater aan, en kroop achter zijn pc'ke. Paniek!

De nachtploeg in het verzet van Shock had niet stil gezeten. We hadden amper dorpen, en ze werden allemaal getarget. (om deze post makkelijk leesbaar te houden zullen we enkel 1 dorp bespreken)

SC3.JPG

Noah moest al de aankomende edels solo deffen. Als een held in de nacht ging hij tekeer. Het was ergens tussen 05 en 06, maar Noah stond vlijmscherp te timen. Zelfzeker in zijn werk kroop Noah maar terug bij mij in bed. Stilletjes, hij wou mij niet ongerust maken over het nakend -maar uiteindelijk geweken- gevaar. Een mooie solo def actie van Noah!

PANIEK.JPG

En zo komt er een einde aan dit verhaal. Een verhaal waarin Cacturne als overwinnaar uit de bus komt, en Shock als verliezende partij de geschiedenisboeken in gaat. En ook al gaat er enkel Cacturne staan als winnaar van deze veldslag, ik vertel jullie in vertrouwen dat Noah, trotse bespeler van ATL w76 die daar de ODD award misgund worden, de enige persoon op tribal wars is die deze actie succesvol zou kunnen afslaan.
 
Reactiescore
3.540
Wat een spannende aflevering van onze stekelige vrienden!!

Niet vergeten om op de strawpoll te stemmen voor het volgende verhaal, ik zelf ben heel benieuwd naar "OLW4, een verhaal over deceptie en glorie"!
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
524
Trip down memory lane

De dag was donderdag 7 januari. Iedereen keek hard uit naar deze nieuwe wereld. Een nieuw avontuur voor 4 jonge knapen. Zielsverwanten als het ware, onbreekbaar door vriendschap. Ikzelf en Sem hebben die dag vrijaf genomen van werk om niets van dit te moeten missen. Noah kreeg zoals gewoon zijn uitkering zonder iets te moeten doen, en Zidan had thuis gelogen dat hij buikpijn heeft, om zo aan zijn toets godsdienst te ontkomen op school. We waren er klaar voor!
Bekijk bijlage 27153

Uiteindelijk zijn we enkele weken later moeten starten. De instructies waren duidelijk van de commander-in-chief Sem: "Zidan, je telt tot 10 en dan start je!" Zidan deed zijn uiterste best, maar het lukte niet. Het werkwoord tellen was hij nog niet vaardig genoeg in. Uit groepsgevoel, SOLIDARITEIT en vriendschap kreeg Zidan onze onvoorwaardelijke steun. Na weken, maanden intensieve training is hij aan de double digits bij het tellen geraakt. "TIEEEEEN" riep hij, we konden starten.

De eerste dagen verliepen ontzettend goed. Het leek alsof niets dit account kon stoppen. Een nieuwe gevreesde naam in het continent, op de wereld. Al snel werd er een prijs op ons hoofd gezet door Shock.

Bekijk bijlage 27154

Al snel werd duidelijk dat de toekomst het ons lastig ging maken.. en niets bleek meer waar te zijn.

Het was diep in de nacht, en we sliepen allemaal vast. Opeens schoot Noah wakker. Hij riep. Hij was bezweet. Hij rilde. Hij had een nachtmerrie. Dit maakte mij echter ook wakker. Ik legde mijn arm om Noah, en fluisterde dat hij veilig was in mijn armen. Ik gaf hem nog een kusje zoals alleen echte vrienden dit kunnen, en deed mijn ogen weer toe om naar dromenland te wederkeren. Noah stapte langzaam uit bed om mij niet terug wakker te maken, deed zijn onderbroek en een sweater aan, en kroop achter zijn pc'ke. Paniek!

De nachtploeg in het verzet van Shock had niet stil gezeten. We hadden amper dorpen, en ze werden allemaal getarget. (om deze post makkelijk leesbaar te houden zullen we enkel 1 dorp bespreken)

Bekijk bijlage 27155

Noah moest al de aankomende edels solo deffen. Als een held in de nacht ging hij tekeer. Het was ergens tussen 05 en 06, maar Noah stond vlijmscherp te timen. Zelfzeker in zijn werk kroop Noah maar terug bij mij in bed. Stilletjes, hij wou mij niet ongerust maken over het nakend -maar uiteindelijk geweken- gevaar. Een mooie solo def actie van Noah!

Bekijk bijlage 27156

En zo komt er een einde aan dit verhaal. Een verhaal waarin Cacturne als overwinnaar uit de bus komt, en Shock als verliezende partij de geschiedenisboeken in gaat. En ook al gaat er enkel Cacturne staan als winnaar van deze veldslag, ik vertel jullie in vertrouwen dat Noah, trotse bespeler van ATL w76 die daar de ODD award misgund worden, de enige persoon op tribal wars is die deze actie succesvol zou kunnen afslaan.


Wauw wat een verhaal! Zat op het puntje van mn stoel, ben benieuwd hoe dit verder gaat...
 
Bovenaan