Levens en liefdes van CactUrne: ons w78 verhaal

Reactiescore
2.433
Reactiescore
524
Walter is terug met en gelijk geeft hij advies
20210609_142201.jpg
 
Reactiescore
1.918
HALLO IK LEEF NOG EVEN

HET WAS KEV..AAAAAHHHH HELPPPPPP AHHHHH
 
Reactiescore
3.540
DAMES EN HEREN, MIJN NAAM IS WILLEM-FREDERIK PIETERSEN DE VIERDE.

Een van mijn meest loyale klanten heeft vandaag een verzoek ingediend om de aantijgingen jegens Cacturne aan de hand van Noobteam te ontkrachten. In de zaak van Cacturne versus Noobteam definiëren wij Cacturne als Sem, en Noobteam als Kevin.

Heer Kevin claimt dat hij zojuist een foto heeft gekregen van Sem met een betonmixer in de badkamer van Walter, anno 8-6-2021. Echter is dit feitelijk onmogelijk, aangezien Sem gisteren zijn wekelijkse acupunctuursessie van de chinees op de hoek heeft gekregen. Hier hebben wij bewijs van in de vorm van een factuur:
1623241271020.png

Dit plaatst onze cliënt dus in Utrecht, wat meerdere uren verwijderd is van België waar heer Walter zijn huisvesting heeft. Ook is Sem momenteel niet in het bezit van een auto, dus transport naar de zuiderlanden is enkel mogelijk via het Openbaar Vervoer. Na het checken van de OV kaart en bankrekening zijn wij bij het advocatenkantoor tot de conclusie gekomen dat Sem zich NIET naar België heeft verplaatst.

Dan hebben we de vraag nog niet beantwoord, waar komt die foto van Kevin vandaan? Hiervoor heb ik Detectivebureau Down & Co ingeschakeld, en hoofdrecherches Noah en Robert kwamen met waterdicht bewijs wat hier gebeurd is.

1623241476751.png

NIET ALLEEN bedreigt Kevin hier een detective, maar ook vraagt hij om een selfie van Sem. Toeval? Rob, integer als hij is, stuurt geen foto, waardoor Kevin de discord af moet struinen in de hoop er een te vinden. Hij vindt een sexy naaktfoto, en plakt hem op een bouwvakker met het zelfde gespierde postuur waardoor het net echt lijkt. Kevin is namelijk niet alleen tegelaar, maar ook photoshop expert. Bij deze nomineer ik Kevin @noobteam voor beste designer. Duckje lees je mee?

Dus hoe gaan we verder. Het advocatenteam heeft overlegd en Kevins' daden gaan duidelijk in tegen Artikel 261 en Artikel 262:

Artikel 261 - Iemands eer of goede naam aanranden

1. Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam of piemel aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.

2. Indien dit geschiedt door middel van geschriften of (bewerkte) afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie. Zie artikel 262 voor meer details omtrent de boete.

3. Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.



Artikel 262 - Misdrijf van smaad of smaadschrift

1. Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie. Deze boete mag betaald worden in natura, of premiumpunten.

Niet alleen is Kevin de hoofdverdachte in de zaak, maar hij probeert onschuldige voorbijgangers met hem naar beneden te trekken. Er is hier duidelijk bewijs van het verbreken van de wet, en een geldboete is op zijn plaats. Aldus Artikel 262 mag deze boete betaald worden in natura, of premiumpunten. U hoort nog van ons betreffende de hoogte van de boete, of we moeten het in de rechtbank uitvechten. Geloof ons, de rechter geeft hogere straffen dan wij, dus het is aan te raden om gewoon met ons de lakens in te duiken.

Hoogachtend,

Willem-Frederik Pietersen de Vierde
van Willem-Frederik Advocaten
 
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Zelfs ik zag deze uitkomst niet aankomen en ik was dan zelfs hoofdinspecteur.

verdomd
 
Reactiescore
280
Laten we niet te snel oordelen en de verdediging van Kevin ook nog de tijd geven om te reageren. Ik heb vernomen dat zijn woordvoerder vanavond met smaakmakende onthullingen komt...
 
Reactiescore
2.444
Laten we niet te snel oordelen en de verdediging van Kevin ook nog de tijd geven om te reageren. Ik heb vernomen dat zijn woordvoerder vanavond met smaakmakende onthullingen komt...

Dapper dat jullie de discussie in zo'n publieke setting durven aan te gaan met de beste P&P-er op de Nederlandse server en het lijkt me ontzettend sterk dat hij een woordvoerder nodig heeft om zich te verdedigen. Tegen de tijd dat Kevin hier klaar is met jullie, klagen jullie jezelf aan.
 
Reactiescore
363
Dapper dat jullie de discussie in zo'n publieke setting durven aan te gaan met de beste P&P-er op de Nederlandse server en het lijkt me ontzettend sterk dat hij een woordvoerder nodig heeft om zich te verdedigen. Tegen de tijd dat Kevin hier klaar is met jullie, klagen jullie jezelf aan.
Als Kevin zelf het woord doet is er niets aan, met zijn niveau p&p is het gesprek binnen een paar zinnetjes klaar, en is elke rechter al overtuigd. Om de aanklagers een fatsoenlijke kans te geven is er besloten dat Kevin zichzelf niet mag verdedigen.
 
Reactiescore
145
Goedenavond beste jury en de rechtzaal,

U heeft te maken met Alexander, advocaat van @noobteam (Kevin), en ik wil gelijk mijn excuses aanbieden voor de late reactie. Ik zat midden in een vechtscheiding tussen de heren Oussama en Zidan. De couscous smaakte helaas niet zoals verwacht.

Ik heb nog niet genoeg tijd gehad om mij voor te bereiden op een pleidooi en daarom wil ik allereerst verzoeken om de eerste zitting naar achter te schuiven. Daarnaast wil ik ook gelijk beroep doen op Artikel 17.

Iedereen in Nederland moet een beroep op de rechter kunnen doen om een onafhankelijke uitspraak te krijgen.

De heer Fred-Willem-Patat is een oude bekende van mij en het is ongelooflijk typerend dat al voor een juridisch proces is opgezet de beste heer een gigantische grote waffel naar mijn cliënt toe heeft. Opmerkelijk hoe deze aanklacht zo snel en fel is opgezet, de waarheid duurt immers altijd het langst, en zal dan ook vanzelf naar voren komen. (Wellicht een poging om de feiten te verdraaien nu ze zich nog niet degelijk onderzocht zijn)

Voor nu zie ik graag een 8tal onpartijdige burgers naar voren zien komen om samen de jury te vormen voor dit proces, ik zie uw aanmeldingen spoedig te gemoed.

Voor nu een hele fijne avond gewenst en tot weerziens in de rechtzaal.

Alexander
Drerrieruzies opgelost BV.
 
Reactiescore
145
a8oY4tU.png
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
ik meld.me aan en lord toms ook
 
Reactiescore
2.433

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Voor nu zie ik graag een 8tal onpartijdige burgers naar voren zien komen om samen de jury te vormen voor dit proces, ik zie uw aanmeldingen spoedig te gemoed.
ik ben beschikbaar en bereid die rol op mij te nemen, ik zie een uitnodiging graag tegemoet komen in mijn dms op discord mvg
 
Reactiescore
1.918
ook ik stel mij kandidaat als bijzonder onafhankelijk jurylid
 
Reactiescore
742
Wacht, dit is toch Smaad en laster???????

en dat nog wel van een advocaat? U zou zich diep moeten schamen en dit zijn niet mijn laatste worden die ik hier vuil aan maak!
1623275996696.png
 
Bovenaan