Lethal Vs Mercy.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dat zegt hij toch helemal niet? Hij zegt enkel dat hij zich daar aan ergert en hij somt ook nog heel wat andere dingen op. Zoals irritante manier van communiceren.

Misschien hebben we de oorzaak hiervan gevonden?

(tip: Deftig lezen van post van de mensen?)

Ooit gehoord van ontopic
En rapportjes plaatsen in plaats van over mijn 'y' te zagen :)
 

DeletedUser

Guest
Ooit gehoord van ontopic
En rapportjes plaatsen in plaats van over mijn 'y' te zagen :)

Volgens mij past praten over leiding van lethal wel degelijk in dit topic. Daarnaast ben jij de enige die over je 'y' zaagt.

Maar zoals ik het daarnet al zei (lees de vorige post nog eens). Leer aub lezen voor je commentaar geeft.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij past praten over leiding van lethal wel degelijk in dit topic. Daarnaast ben jij de enige die over je 'y' zaagt.

Maar zoals ik het daarnet al zei (lees de vorige post nog eens). Leer aub lezen voor je commentaar geeft.

Heb ik nooit geleerd :(

En volgens my doet de leiding het wel goed :)
 

DeletedUser

Guest

inderdaad en het is gewoon een uitgemaakte zaak dat er een aantal In Mercy percé eerste plek continent wouden en dat daardoor fouten zijn gemaakt en vind mijn curve binnen Mercy toch mooi kwam na 2weken ofzo in de stam als allerlaaste veb opgegroeid naar met grote voorsprong eerste en ben stillaan terug naar de laatste plek aan het zakken.:p
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Lethal
Players:

Side 2:
Tribes: Mercy
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 145
Kant 2: 93
Verschil: 52

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 1
Verschil: 14

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 598,661
Kant 2: 276,675
Verschil: 321,986

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 75,045
Kant 2: 1,469
Verschil: 73,576

image.php
 

DeletedUser

Guest
je hebt honderd procent gelijk dat je dit geen oorlog kunt noemen. Pff waarom heb ik toch de slechtste stam gekozen:eek: Nee dat is ook weer niet waar. Alleen vind ik het wel grappig dat jullie zo'n opzichtige spionnen(als ik was) binnenlieten
 

DeletedUser

Guest
maar ja kon toch niet aan jullie forum aan uit dus voor jou gelukkig was het geen ramp
 

DeletedUser

Guest
Lethal ligt ook gevaarlijk voor ons ! :(

helaas.. ik ben wel fan van hun moet ik zeggen maar voor de rest liggen ze gevaarlijk :(


Ik zit in de stam »Run«
 

DeletedUser

Guest
Ooit gehoord van ontopic
En rapportjes plaatsen in plaats van over mijn 'y' te zagen :)

Zal hij zeer blij mee zijn

Hypocriet?

Hans the Great, dat je op één wereld faalt, en op een volgende een redelijk begin maakt betekent niet dat je een goede speler bent. Bewijs je eerst en ga dan praatjes verkopen op het forum. Niet andersom, dat is vervelend.

Verder, hebben de mercy-leden het forum nog niet gezien? Wat meer commentaar van hun zou wel op zijn plaats zijn:)
 

DeletedUser

Guest
En waar haal je dat nu weer vandaan dat ik op één wereld faal :)

En jij verkoopt zeker geen praatjes nu :eek:

Alleen de ex mercy leden en overgenomen leden reageren hier op de rest concentreren zich liever hoe hun dorp door ons word ge edelt
 

DeletedUser21774

Guest
Dit topic vind ik niet nutteloos dit kan misschien zelfs een domino effect teweegbrengen. Wanneer 1 goede en 1 degelijke stam een oorlog tegen elkaar voeren zal dit misschien wel resulteren in meerdere oorlogen tussen ''topstammen''

Om even op enkele reacties te reageren. Spionage vind ik geen teken van zwakte maar meer een teken van goede connecties, die in dit spel toch zeer belangrijk zijn. Wie verkiest nu niet om dorpen te edelen die gemakkelijk te edelen zijn dan dorpen te edelen waar massaal veel os in staat (ik weet ook dat er hier een boerderijregel is). Voor er hier onnodige reacties op komen.

En om dan nog eens te reageren op de skills van hans the great hij is de oprichter van lethal(wat ik wel als 1 van de stammen met het grootste potentieel beschouw), die stam zit gezelling in elkaar en de leden hebben daar veel voor elkaar over. De eerste de beste noob zal dit wel niet verwezenlijken. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan