Lethal Vs Mercy.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ja, het is zoals cowand al zei inderdaad geen echte oorlog. Mijn punt is enkel dat vincke zoveel statistiekjes kan laten zien als hij wil, credo bestaat nog en lethal niet meer, dus wij zijn stabieler gebleken.

Als je trouwens de statiestiekjes voor de laatste maand bekijkt, zie je een heel ander beeld.
 

DeletedUser

Guest
yep lethal bestaat niet meer nu is er een andere stam dat credo zal ownen [IQ]
 

DeletedUser

Guest
Ormazd, Credo heeft niets te maken met Lethal vs Credo? Vreemd..


Daarnaast, dorpjes van stoppende spelers tellen ook. Dat is een teken dat jullie niet met stoppende spelers om kunnen gaan, of kunnen zorgen dat een speler VV heeft, of dat iemand het plezier in het spel terugvindt..
 

DeletedUser

Guest
Ormazd, Credo heeft niets te maken met Lethal vs Credo? Vreemd..

Verdraai mijn woorden niet. Credo heeft niets, maar dan ook niets met de "vernietiging" van lethal te maken. Of ga je dat tegenspreken?


Daarnaast, dorpjes van stoppende spelers tellen ook. Dat is een teken dat jullie niet met stoppende spelers om kunnen gaan, of kunnen zorgen dat een speler VV heeft, of dat iemand het plezier in het spel terugvindt..

Dat is slechts in sommige gevallen waar. Maar dat is slechts een voorval, 1 speler. Als die speler door rl omstandigheden stopt en niet meer online komt, is dit dan de fout van de stam?

Misschien helpt preventieve psychologische hulpverlening binnen de stam wel ofzo? Ik durf wedden dat ze dat in Credo hebben... :eek:
 

DeletedUser

Guest
In Credo hebben we dat ja. In Lethal was dat ook, Kees Rasker toch? :p (zie profiel..)

Ik verdraai je woorden niet, je hebt het daar zo geformuleerd dat het meerdere betekenissen kan hebben. Jij en ik hebben dus allebei gelijk. Of tenminste, ik heb gelijk en jij bijna helemaal. Credo heeft echt zijn steentje wel bijgedragen: kritiek en tegenstand kunnen een team verdelen. Dat is hier misschien tot op enige mate zo geweest.

Dat een stoppende speler niks meer van zich laat horen is inderdaad vervelend, maar voor alle situaties is een oplossing. Je kan áltijd VV gebruiken :)
 

DeletedUser

Guest
Er waren interne problemen. Zou je ook kunnen zien aan welke spelers er in [IQ] zitten en welke niet. Als ik zeg dat het niets met Credo te maken heeft, waarom neem je dat dan niet gewoon aan? Het enige topic dat jullie hadden binne onze stam ging over jullie naamsverandering. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Er waren interne problemen. Zou je ook kunnen zien aan welke spelers er in [IQ] zitten en welke niet. Als ik zeg dat het niets met Credo te maken heeft, waarom neem je dat dan niet gewoon aan? Het enige topic dat jullie hadden binne onze stam ging over jullie naamsverandering. :rolleyes:

en ja we hadden percies problemen met internen we hebben het niet zo goed geleerd als bormsie ^^

Zelf mijn topic over mijn haar was boeiender dan credo ^^

maar ik laat de strijd verder over aan kees rasker vs credo

Heb gehoor dat hij weer honger heeft ;)
 

DeletedUser

Guest
en ja we hadden percies problemen met internen we hebben het niet zo goed geleerd als bormsie ^^

Zelf mijn topic over mijn haar was boeiender dan credo ^^

maar ik laat de strijd verder over aan kees rasker vs credo

Heb gehoor dat hij weer honger heeft ;)

Het was één en al Kees rasker vs credo, nooit lethal geweest, alleen kees heeft echt credo/mercy aangevallen.
 
Reactiescore
25
Slotje aangezien deze oorlog niet meer speelt wegens wegvallen van 1 (of allebei?) stam. Mocht de oorlog op een andere manier verder gaan kan iemand mij een PM sturen dan gaat hij weer open na naamswijziging
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan