Lethal Vs Mercy.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Oh ja, Hans heeft een keer gelijk, wat ben ik gelijk gedisst.

Kan gebeuren dat hij eens gelijk heeft en ik niet, maar ik wordt hier niet op m'n nummer gezet..
 

DeletedUser25999

Guest
Hypocriet?

Hans the Great, dat je op één wereld faalt, en op een volgende een redelijk begin maakt betekent niet dat je een goede speler bent. Bewijs je eerst en ga dan praatjes verkopen op het forum. Niet andersom, dat is vervelend.

Verder, hebben de mercy-leden het forum nog niet gezien? Wat meer commentaar van hun zou wel op zijn plaats zijn:)

we kenne wel reageeren maar wat haalt dat uit wij maken ons niet zo druk.
het is hun forum
het is hun oorlog
ik lach me alleen rot als merci wint en dit zeg ik niet uit eigen belang , maar het lijkt me gewoon grapig

voor de rest trek ik me nix aan van die oorlog
dit zou een wereld zijn voor ervaren spelers maar ik denk dat het merendeel noob is
ik wil niet zeggen dat ik het zo goed doe maar sta op 3 werelden redelijk goed
 

DeletedUser

Guest
ik moet zeggen dat mercy er niet echt op vooruit gaat, is mijn idee....zo goed doe jij het...zonder fatsoenlijke stam red je het toch niet cowand...;)
 

DeletedUser

Guest
Zoals het er nu uitziet heeft mercy veel tegenstand geboden tegen lethal.
Ik denk niet dat lethal dit had verwacht..
 

DeletedUser

Guest
Nee aangezien het moeilijker is dan verwacht zijn ze er niet meer mee bezig nee. Zelfs internen lukt niet bij Lethal, zo heb ik gehoord dat Nicosia al enige tijd troepen doodloopt op Status Quo. Hierbij schijnt hij dan ook nog eens berichtjes te sturen dat hij zijn dorpen kan overnemen. Erg vaag allemaal.
 

DeletedUser

Guest
Stoer hoor WW om te praten over je eigen account (Status Quo). Vooral omdat hij doodloopt op stamos:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nee aangezien het moeilijker is dan verwacht zijn ze er niet meer mee bezig nee. Zelfs internen lukt niet bij Lethal, zo heb ik gehoord dat Nicosia al enige tijd troepen doodloopt op Status Quo. Hierbij schijnt hij dan ook nog eens berichtjes te sturen dat hij zijn dorpen kan overnemen. Erg vaag allemaal.

Vertel anders een over je eigen prestaties. Jij heb vast al veel dorpjes van lethal afgepakt, als ik je zo bezighoor. ;)
 

DeletedUser

Guest
Heb wat over en weer gepakt bij Lethal. Dorpen aan hen verloren, maar ook weer terugveroverd binnen aanzienlijke tijd. Sta nu aardig op de verdedigingslijst, gaat helaas wel ten koste van mijn groei, dat is erg jammer.

@ UT, ik loop troepen dood op Stamos? Wie is dat (andere naam?), waar ligt hij, en sinds wanneer loop ik mijn troepen zoveel dood? Kan me dat niet herinneren namelijk, en zo'n slecht geheugen heb ik niet ;)

Daarnaast zie ik nergens "stoere praat." Het enige wat ik daar zei is dat er op mij troepen doodgelopen worden, en dat ik berichtjes ontvang, die overigens nergens op slaan. Betekent dat direct dat ik mezelf goed vind, en dit zonodig kwijt moet hier?
 

DeletedUser21972

Guest
Side 1:
Tribes: Lethal
Players:

Side 2:
Tribes: Mercy
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 28
Kant 2: 31
Verschil: 3

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2
Kant 2: 4
Verschil: 2

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 151,433
Kant 2: 117,428
Verschil: 34,005

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 16,591
Kant 2: 27,577
Verschil: 10,986

image.php


mercy is sterker dan ik dacht:eek:
of is lethal nog maar in 1ste vitesse
 

DeletedUser

Guest
nee ze zyn onze interns aan het edelen meer niet :)


Ik laat ze de dorpen uitgroeien en wij pakken ze later terug e ;)
 

DeletedUser

Guest
Mooie planning.

Jullie interns zijn dus eigenlijk niet van jullie, en geen interns :p
 

DeletedUser

Guest
Nee aangezien het moeilijker is dan verwacht zijn ze er niet meer mee bezig nee. Zelfs internen lukt niet bij Lethal, zo heb ik gehoord dat Nicosia al enige tijd troepen doodloopt op Status Quo. Hierbij schijnt hij dan ook nog eens berichtjes te sturen dat hij zijn dorpen kan overnemen. Erg vaag allemaal.

Naab het is je eigen account.

WW zei:
@ UT, ik loop troepen dood op Stamos? Wie is dat (andere naam?), waar ligt hij, en sinds wanneer loop ik mijn troepen zoveel dood? Kan me dat niet herinneren namelijk, en zo'n slecht geheugen heb ik niet

Daarnaast zie ik nergens "stoere praat." Het enige wat ik daar zei is dat er op mij troepen doodgelopen worden, en dat ik berichtjes ontvang, die overigens nergens op slaan. Betekent dat direct dat ik mezelf goed vind, en dit zonodig kwijt moet hier?
Stamos --> Ondersteuning vanuit je stam. Naab?
Die nicosia loopt dood op ondersteuning vanuit jouw stam. Is dat lasitg?

En ja je loopt stoere praat te verkondigen. Laat eens wat daden zien. Of misschien moet je net als op W6 maar eens wat gaan interen.
 

DeletedUser

Guest
Ik intern wel veel he? Of wordt ik geinternd? Kan jij het me vertellen? :)
Ik zie bij jou anders nog veel meer interns dan bij mij. Bij mij gaat het echter vooral om een fusie (waarbij de speler achteraf toch gestopt is :S)

Verder is jouw ODA daar ook niet echt hoog.. Dat heb ik zelfs bijna overtroffen, helaas staat het mijne al een tijdje stil door een fusie..

stamos? Sinds wanneer worden afkortingen direct samen gevoegd? Stam OS of stam ondersteuning, dat is voor veel spelers normale taal. Anders zit je simpelweg te lang achter de pc, dat je dat zelfs met één spatie in moet korten.

Die daden, dat komt wel goed. Ik ben tenminste niet als een laffe hap (zoals anderen hier?) direct gestopt na een paar aanvallen. Ik zal je over een paar weken op W6 eens wat laten zien, zodra de fusie klaar is....
 

DeletedUser

Guest
Ik intern wel veel he? Of wordt ik geinternd? Kan jij het me vertellen? :)
Ik zie bij jou anders nog veel meer interns dan bij mij. Bij mij gaat het echter vooral om een fusie (waarbij de speler achteraf toch gestopt is :S)

Verder is jouw ODA daar ook niet echt hoog.. Dat heb ik zelfs bijna overtroffen, helaas staat het mijne al een tijdje stil door een fusie..

stamos? Sinds wanneer worden afkortingen direct samen gevoegd? Stam OS of stam ondersteuning, dat is voor veel spelers normale taal. Anders zit je simpelweg te lang achter de pc, dat je dat zelfs met één spatie in moet korten.

Die daden, dat komt wel goed. Ik ben tenminste niet als een laffe hap (zoals anderen hier?) direct gestopt na een paar aanvallen. Ik zal je over een paar weken op W6 eens wat laten zien, zodra de fusie klaar is....

Sorry, ik moet je vertellen dat ik gestopt ben op W6. Al een poosje.
Sterker nog ik speel geen TW meer. Ik kom alleen af en toe op het forum om mensen zoals jij te pesten.
Conclusie: Je post totaal ontkracht. Silence please.

x
 

DeletedUser

Guest
Prima, maakt voor mij niet uit. Succes met mij pesten, zal je nodig hebben.

En wie speelt er dan nu op de accounts Tha Mistah en Unusually talented? Je vertelde me laatst nog dat je op beide speelde. Heb daarnaast nergens gehoord dat je bent gestopt, dus hoe zou ik dat moeten weten? Het is niet alsof ik zo geinteresseerd ben in jou...
 

DeletedUser

Guest
Prima, maakt voor mij niet uit. Succes met mij pesten, zal je nodig hebben.

En wie speelt er dan nu op de accounts Tha Mistah en Unusually talented? Je vertelde me laatst nog dat je op beide speelde. Heb daarnaast nergens gehoord dat je bent gestopt, dus hoe zou ik dat moeten weten? Het is niet alsof ik zo geinteresseerd ben in jou...

Lol, Tha Mistah speelt nog wel. Ik alleen niet meer(Lightbringer?). Maar dat is al een tijdje zo.

Je loopt met af te kraken op dingen die ik gedaan zou hebben terwijl ik al niet meer speel.

ww zei:
Je co zeker die dit zegt vanaf hetzelfde AF account??
Nope, jij bent alleen de eerste van de community die weet dat ik gestopt ben. Ik wilde dat niet bekent maken omdat het och niet interessant is.

Maar laten we weer verder ontopic gaan.
Jij maakt toch alleen maar onwetende opmerkingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan