Kroeg

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

ging eigenlijk alleen over c57 is zowat het enige waar ik over kan mee praten :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

xD Mijn ODD ging een beetje stijgen door een of andere slimmerik die al zijn dorpen op 1 dorp van mij heeft geleegt xDxDxD
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Ja :') 100 troepen verloren ofzo :p
Hij had 10 dorpies oid (A) (Had er al 2 overgenomen :p)
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Fake NoLife op w5

Is er iets dat ik hier aan kan doen?

Wij hebben in een gaming community met game points betaald voor onze afbeeldingen.

En vind het echt zwaar zonde dat de eerste de beste nOObstam nu met die pics gaat pronken.

Als er iemand hints heeft hoe ik dit het beste aan kan pakken mag je me ingame mailen ;).
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Valt volgens mij niets aan te doen, zie het maar als een compliment, dat ze jullie goed genoeg vinden om na te doen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

hmm denk dat ik ook maar een Nolife op ga richten op W15 of 16 ofso;)
 

DeletedUser39858

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Fake NoLife op w5

Is er iets dat ik hier aan kan doen?

Wij hebben in een gaming community met game points betaald voor onze afbeeldingen.

En vind het echt zwaar zonde dat de eerste de beste nOObstam nu met die pics gaat pronken.

Als er iemand hints heeft hoe ik dit het beste aan kan pakken mag je me ingame mailen ;).

Ik was em ook al tegengekomen beat...
Ik vind het wel zwaar klote dat ze MIJN werk gebruiken zonder mij tenminste even een mailtje te sturen...
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

ahhh, das balen:S daar is toch wel iets tegen te doen dacht ik? anders moet je t oplossen met PM'srichting hun zelf??
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

haha, heb je wel copyright aangevraagd? :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

het enige vette aan Nolife vind ik dat ze allemaal ook zo'n plaatje hebben:p die aansluit op de stampic.... voor de rest vind ik er nog niet veel bijzonders aan:p(maar ik zal zien;P)
 

DeletedUser14549

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

hej f0, als we je niet aanvallen, misschien betekend het dat we je niet als vijand zien:)

:p
of jullie zijn bang :D

ik heb 1 scout binnengekregen van tippie :p
en ik stuurde een PM :p
die had bang vond ik :D

direct: heehee rustig

enzo XD
 
Bovenaan