Kroeg

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

ik ben gewoon wel te vergelijken met jullie leiding..
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

je stam is echt triest man....
haha dat ligt aan de leiding :mad: :D
dat is waar..
je weet het dan toch.. :)
elke stam heeft zn eigen gebrek, en jullie leiding is echt gwoon triest, vandaar dat de leden die noobs waren nog steeds niks bijleren..

Ik heb volgens mij iets gemist. .PB? is enkele leden kwijt maar ik weet niet echt waarom.:confused:
Uitleg graag :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Zoals jullie weten is .PB? gevallen.
De reden is dat er een communicatie gebrek was tussen de leiding.
Siward2 heeft dan actie ondernomen en heeft .PB? verlaten en de meeste spelers zijn hem gevolgt.

De meeste leden van .PB? zijn naar GUARD gegaan.
Maar enkele leden zijn naar damn. gegaan.

Damn. is de stam van radiance de ex-oprichter van .PB?
Radiance op 05.01. om 22:36 uur
Beste vrienden, vroegere stamgenoten.

Siward2 en hofmens hebben er samen mooi voor gezorgd dat ik niet anders kan dan met spijt in het hart de verzuurde stam Pure Beat verlaten. Bij deze heb ik .Damn opnieuw opgericht, om de vriendschapsband te behouden die ervoor was, zonder rotte appels in de groep die de groep verzieken, beliegen en bedriegen. Speel het spel eerlijk, zo hoort het. Maar niet op deze manier... Hofmens had men bevoegdheid gewijzigd zonder mijn weten (en dit doe je gewoonweg niet..), en siward2 blijkt al een hele tijd een hekel aan me te hebben terwijl hij in men gezicht vriendelijk doet. Ik vind het jammer voor de stam, en jammer voor de band die we hebben opgebouwd met alle leden. Bij deze ben je uitgenodigd in .Damn Beat. Zie er maar mee wat je doet, in ieder geval gaat .Damn Beat door, al moet ik het alleen doen! Maak de beslissing alleen. Wat je ook beslist ik blijf jullie steunen

Gr


[player]Radiance[/player]

[ally].Damn[/ally] Beat

GUARD is de stam van Christa89 en is ook niet lang geleden opgericht.
Siward2, die ook leiding is van GUARD heeft geprobeert de meeste leden van .PB? naar GUARD te brengen.
En dit is dan ook gelukt.
Radiance is helemaal niet tevreden met de wijzigingen en heeft dus kort samengevat de oorlog verklaart aan
siward2 en dus ook aan GUARD omdat .PB? kapot is gegaan.

Er is nog een laatste stam die meespeelt in deze veranderingen en dat is death..
.PB? was in oorlog met death. dus nu is het afwachten voor death. of die oorlog gestaakt word of door gaat. (meer inhoud word niet vrij gegeven)

Hieronder nog even een kaartje met de huidige stammen.

-GUARD
-death.
-damn

map.php

Later volgt misschien nog een publieke reactie van de leiding maar ik hoop dat ik nu al het één en ander heb kunnen uitleggen.

MVG
Jappe / Mankenelis
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

heej manke en jappe, jullie geven nonstop nieuws over C57 xD;)
zeg maar alvast dat GUARD een slechte leiding heeft xD
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

bedankt. heb er wel wat tijd in gestoken.
alles klopt toch? :)
 

DeletedUser23586

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Guard zal daar overwinnen, damn en die andere zullen verliezen. Mits Guard samenwerkt.
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Damn gaat ze allemaal pwnen
Nu nog alleen Tasty! erachter :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Hoe zet je eigenlijk zo'n stats sig in je onderschrift?
237459.png
IMG tags zijn niet mogelijk daar namelijk.
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Hoe zet je eigenlijk zo'n stats sig in je onderschrift?
237459.png
IMG tags zijn niet mogelijk daar namelijk.

met
Code:
[sig[/sig]

bv
[sig=14]237459[/sig] (je kan het even quoten en dan de link in je signature zetten)
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Zoals jullie weten is .PB? gevallen.
De reden is dat er een communicatie gebrek was tussen de leiding.
Siward2 heeft dan actie ondernomen en heeft .PB? verlaten en de meeste spelers zijn hem gevolgt.

De meeste leden van .PB? zijn naar GUARD gegaan.
Maar enkele leden zijn naar damn. gegaan.

Damn. is de stam van radiance de ex-oprichter van .PB?

GUARD is de stam van Christa89 en is ook niet lang geleden opgericht.
Siward2, die ook leiding is van GUARD heeft geprobeert de meeste leden van .PB? naar GUARD te brengen.
En dit is dan ook gelukt.
Radiance is helemaal niet tevreden met de wijzigingen en heeft dus kort samengevat de oorlog verklaart aan
siward2 en dus ook aan GUARD omdat .PB? kapot is gegaan.

Er is nog een laatste stam die meespeelt in deze veranderingen en dat is death..
.PB? was in oorlog met death. dus nu is het afwachten voor death. of die oorlog gestaakt word of door gaat. (meer inhoud word niet vrij gegeven)

Hieronder nog even een kaartje met de huidige stammen.

-GUARD
-death.
-damn

map.php

Later volgt misschien nog een publieke reactie van de leiding maar ik hoop dat ik nu al het één en ander heb kunnen uitleggen.

MVG
Jappe / Mankenelis


Mooie samenvatting :D
 

DeletedUser14549

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Zoals jullie weten is .PB? gevallen.
De reden is dat er een communicatie gebrek was tussen de leiding.
Siward2 heeft dan actie ondernomen en heeft .PB? verlaten en de meeste spelers zijn hem gevolgt.

De meeste leden van .PB? zijn naar GUARD gegaan.
Maar enkele leden zijn naar damn. gegaan.

Damn. is de stam van radiance de ex-oprichter van .PB?

GUARD is de stam van Christa89 en is ook niet lang geleden opgericht.
Siward2, die ook leiding is van GUARD heeft geprobeert de meeste leden van .PB? naar GUARD te brengen.
En dit is dan ook gelukt.
Radiance is helemaal niet tevreden met de wijzigingen en heeft dus kort samengevat de oorlog verklaart aan
siward2 en dus ook aan GUARD omdat .PB? kapot is gegaan.

Er is nog een laatste stam die meespeelt in deze veranderingen en dat is death..
.PB? was in oorlog met death. dus nu is het afwachten voor death. of die oorlog gestaakt word of door gaat. (meer inhoud word niet vrij gegeven)

Hieronder nog even een kaartje met de huidige stammen.

-GUARD
-death.
-damn

map.php

Later volgt misschien nog een publieke reactie van de leiding maar ik hoop dat ik nu al het één en ander heb kunnen uitleggen.

MVG
Jappe / Mankenelis

haha :p
en mijn naam komt nergens in voor? :p
ik lig er wel midden in :d
en ze durven me niet aan te vallen ;p
 
Bovenaan