Kroeg

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Eeeen als je nu op de ranglijst kijkt zie je hoe het gaat met Not Alone. :)
En moet je nu over een dag of 2-3 zien ;)

Mijn mail heeft me al heel wat verteld xD
You know the clue :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Er komt geen fusie, er komt een val xD
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Was dat het schokkende nieuws?
*Gaaaap*
Ik heb veel schokkender nieuws.
Guesss who is back op Rensjem:cool:
Tsk. xd
C53 was helemaal bezet door N.A. ;) Alleen QQ zat er nog in hoge punten naast ons.
Betekent dus nieuwe kansen en oorlogen in dat gebied.
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Tsk. xd
C53 was helemaal bezet door N.A. ;) Alleen QQ zat er nog in hoge punten naast ons.
Betekent dus nieuwe kansen en oorlogen in dat gebied.

Of het probleem was dat jullie elkaar niet bij elkaar konden houden en niet durfde om spelers van VIK of Buzz aan te gaan vallen die wat verder buiten C53 lagen?
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Of het probleem was dat jullie elkaar niet bij elkaar konden houden en niet durfde om spelers van VIK of Buzz aan te gaan vallen die wat verder buiten C53 lagen?
In onze stam zelf ging alles goed, maar de leiding kwam met dingen die wij ABSOLUUT niet wouden.
Kroeg weg bijvoorbeeld! "Ja, irritant dat blauwe bolletje steeds." "Oké, laten we de kroeg maar weghalen."
Dat is dus waar iedereen de hele dag zat. Altijd gezellig, veel geklets en leuke spelletjes, waar gewoon iedereen aan mee deed.
Onze stam was extreem close!
Maar de leiding nam gewoon precíés de verkeerde beslissingen en zijn niet goed in psychologie :') (Boos reageren is niet zo slim als leiding in een stam waar iedereen elkaar kent enzo :$)

En we hebben bijna heel Massa weggeëdeld R0egner, /Buzz en VIK lagen gewoon nog niet op de agenda ;)
Tbh, QQ wás wel in de planning, maar daar gaat het nu dus niet van komen.

En aan de rest. Not Alone haters :$
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Ach ja, zelfs de leiding zijn mensen :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Of het probleem was dat jullie elkaar niet bij elkaar konden houden en niet durfde om spelers van VIK of Buzz aan te gaan vallen die wat verder buiten C53 lagen?

Zijn zeker spelers die gedurft hebben aan te vallen :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Hé Predje :D
Nou, maar toch, ze kunnen ook béter reageren (A)
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Dat zal waarschijnlijk tussen nu en de eerste berichten vanavond gebeurd zijn (A)

Nu weer ontopic :p
Ik mag niet bij /Buzz omdat QQ mijn dorpen ooit wil edelen :'(
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Dat zal waarschijnlijk tussen nu en de eerste berichten vanavond gebeurd zijn (A)

Nu weer ontopic :p
Ik mag niet bij /Buzz omdat QQ mijn dorpen ooit wil edelen :'(

dat lijkt me dan toch logisch ;)
ja gaat toch geen doelwit in je stam nemen tenzij hij zich aanbied als intern :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Haha :p
Nou ja, mijn ervaring is dat je (tenzij je echt tegen die persoon aanligt) beter bevriend kan blijven met sterkere spelers om je heen :)
Kijk, ik heb ook geen zin om te vechten tegen Roulroul en Lastcastle :)
Het is beter om altijd sterk te staan qua troepen ^^ Niemand houd van verliezen ;) (Blij dat ik kan snipen als ik er zin in heb ;P)
Boden ooit aan om PBG te worden en toen gingen we samen een speler naast ons wegedelen ^^
't Kan alleen wel irritant zijn ja...
 

DeletedUser39858

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Haha :p
Nou ja, mijn ervaring is dat je (tenzij je echt tegen die persoon aanligt) beter bevriend kan blijven met sterkere spelers om je heen :)
Kijk, ik heb ook geen zin om te vechten tegen Roulroul en Lastcastle :)
Het is beter om altijd sterk te staan qua troepen ^^ Niemand houd van verliezen ;) (Blij dat ik kan snipen als ik er zin in heb ;P)
Boden ooit aan om PBG te worden en toen gingen we samen een speler naast ons wegedelen ^^
't Kan alleen wel irritant zijn ja...

Lastcastle zou geen probleem moeten zijn , die stopt toch :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

Stoptie??? :eek:
En ik weet er niks van? xd
 

DeletedUser2826

Guest
Re: Kroeg [TW-Gerelateerd]

(Begin-post <-- Let op de vet markering en de topic-titel. Enkel tw related stuff. Gewoon wat praten over van alles dat niet met tw te maken heeft, kan hier. Off-topic posts zijn verwijderd)

Reacties hiertegen gaarne in PM.
 
Bovenaan