[Speeltopic] Knap die Kop #4

DeletedUser

Guest
Morgen wellicht. Hangt ervan af. Ik ga eerst naar de vismarkt, dan voetbaltraining en dan is er nieuwjaarsreceptie. Zal dus wellicht overmorgennacht zijn ofzo. Jij bent tot laat online dus kan geen probleem zijn.
 

DeletedUser1435

Guest
kansloos ik was bijna tegen alle ongeplaatste doorgeweest maar ik krijg een oefenaar te verwerken beetje flauw dit sieb moet echt sneller die rondes doen want die flos heeft weken lang geoefend
 

DeletedUser

Guest
De rematchen zullen vandaag gespeeld worden (als de desbetreffende personen online zullen zijn natuurlijk, ik ben er alvast de hele dag)
Over een uurtje (maximaal 2) heb ik de koppen geselecteerd en online gezet. Ik zal jullie wel contacteren als jullie online zitten

- Rukurt
- Quechua
- Bappos
- EvW
 

DeletedUser

Guest
Potverdrie we zullen dit weer moeten opschorten naar vanavond. Serieus man wtf aiaiaiaia.
Ik heb even iets dringender aan mijn hoofd.

slechte spelleider ben ik zeg.
 

DeletedUser

Guest
No matter how bad you think your day is going, remember that there are people out there who take soccer seriously.
 

DeletedUser13565

Guest
De rematchen zullen vandaag gespeeld worden (als de desbetreffende personen online zullen zijn natuurlijk, ik ben er alvast de hele dag)
Over een uurtje (maximaal 2) heb ik de koppen geselecteerd en online gezet. Ik zal jullie wel contacteren als jullie online zitten

- Rukurt
- Quechua
- Bappos
- EvW

Vier tegelijk en de beste twee gaan door neem ik aan?
 

DeletedUser

Guest
Ja daar heeft Quechua een goed en puik plan!! Maar niet Tegelijk dat werkt niet.
de koppen zijn klaar dus als je wil kan je me aanspreken op skype.
 

DeletedUser

Guest
Ronde 2b

Oké, Er zijn dus 4 mensen die gelijk gespeeld hebben. Ik moet ze alle vier nog een kans geven dus om het een beetje leuk te laten worden laat ik ze onderling strijden in een 1vs1vs1vs1 duel. De beste twee gaan door. Niemand kan hierom klagen want ik ben de spelleider en ik bepaal. gnagna.

Veel succes
 

DeletedUser16768

Guest
Quechua ziet zijn kansen stijgen na die 1,75 van de andere 2 :p
 

DeletedUser18987

Guest
Ja daar heeft Quechua een goed en puik plan!! Maar niet Tegelijk dat werkt niet.
de koppen zijn klaar dus als je wil kan je me aanspreken op skype.

Tuurlijk niet, dan is het hele idee van de battles weg.
 

DeletedUser

Guest
Sieb je weet dat quechua dat alleen maar zegt zodat hij doorkan?
Ik zou gewoon 1tegwn 1 doen
 

DeletedUser

Guest
Nop, maar jij nu wel iets tegen mnij omdat ik vertel wat de waarheid is :)
ofnie?
 

DeletedUser

Guest
Ook al zegt Quechua dat omdat hij meer kansen heeft om door te gaan. Wat kan mij dat nou schelen.
Quechua verdient het ook veel meer dan rukurt of Evw om door te gaan naar de ronde.
rechtvaardige zet dus van mij.
 
Bovenaan