[Speeltopic] Knap die Kop #4

DeletedUser

Guest
Knap die Kop #4

Knap die Kop #3 is net afgelopen en slaro heeft zich terug gemanifesteerd als een echte knappe koppenkenner! In ronde 4 krijgen we nieuwe lastige, bekende, minder bekende maar vooral knappe koppen te zien. Het gaat hier niet alleen om kennis maar ook om mensenkennis.


We behouden glenn485's concept: je krijgt 10 koppen te zien op skype (kop voor kop) en dan moet je mij het antwoord doorspelen binnen de 15 seconden. De koppen zijn verwerkt in filmpjes die 10 seconden duren op tinypic. Mijn skype is pr0siebert.schoutteten (wie me nog niet heeft moet me maar toevoegen). Vragen kunnen altijd gesteld worden!

Naam van de koppen telt altijd mee voor 0.75 punt. De voornaam voor 0.25 punt. Tenzij anders vermeld!


Inschrijven hoefde je nergens doen dus mij aanspreken op skype is de boodschap. De deadline zal ik later wel nog posten in het topic. Iedereen kan deelnemen in de eerste ronde en iedereen gaat automatisch ook door naar de 2e ronde. Deelnemen kan tot het einde van de eerste ronde.



Rondes:
Ronde 1: Pilot
Ronde 1: TotaalStand
Ronde 1: Verslagen Deel 1
Ronde 1: Verslagen Deel 2
Ronde 1: Reactie van de Winnaar: Glenn485
Ronde 1: De grappige Antwoorden
Ronde 1: De goeden Antwoorden

Ronde 2: De duels
Ronde 2: De uitslagen
Ronde 2b: De vierstrijd
Ronde 2b: De uitslagen
Ronde 2: De goede antwoorden
Ronde 2: De grappige antwoorden


Veel succes
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ronde 1

Dit wordt blijkbaar een moeilijke ronde waar we het kaf van het koren zullen scheiden. Niemand zal er hier uitvliegen! Deze ronde bepaalt enkel wie je tegenstander wordt in de 2e ronde. De koppen zijn soms aan de moeilijke kant en sommigen zullen het uitzweten. Enkel de besten zullen deze test grondig doorstaan!


Succes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tussenstand!

De winnaar van de 2 vorige edities doet het verbazend genoeg niet zo goed. Is het omdat het zo laat is? Zitten zijn gedachten bij een meid (of een boy)? Of wist hij simpelweg niet meer koppen? Slaro haalt 2.5 punten!
 

DeletedUser

Guest
Je moet hem dan gewoon op skype aanspreken, zo schrijf je jezelf in.
 

DeletedUser

Guest
Tussenstand!

De winnaar van de 2 vorige edities doet het verbazend genoeg niet zo goed. Is het omdat het zo laat is? Zitten zijn gedachten bij een meid (of een boy)? Of wist hij simpelweg niet meer koppen? Slaro haalt 2.5 punten!

Mystic Lake schatte zichzelf niet zo hoog in. En dacht nul punten te behalen. Door zijn instinct wist hij toch wat punten te sprokkelen: Mystic Lake haalt 1 punt
 

DeletedUser

Guest
Tussenstand!

De winnaar van de 2 vorige edities doet het verbazend genoeg niet zo goed. Is het omdat het zo laat is? Zitten zijn gedachten bij een meid (of een boy)? Of wist hij simpelweg niet meer koppen? Slaro haalt 2.5 punten!

Mystic Lake schatte zichzelf niet zo hoog in. En dacht nul punten te behalen. Door zijn instinct wist hij toch wat punten te sprokkelen: Mystic Lake haalt 1 punt

Lieflap wist niet zeker of hij wel wilde meedoen! Gelukkig deed hij dit toch en raadde hij de ene naam achter de ander! Ik kwam ik zag ik overwon is hier van toepassing! Lieflap haalt maar liefst 4,25 punten
 

DeletedUser

Guest
Tussenstand!

De winnaar van de 2 vorige edities doet het verbazend genoeg niet zo goed. Is het omdat het zo laat is? Zitten zijn gedachten bij een meid (of een boy)? Of wist hij simpelweg niet meer koppen? Slaro haalt 2.5 punten!

Mystic Lake schatte zichzelf niet zo hoog in. En dacht nul punten te behalen. Door zijn instinct wist hij toch wat punten te sprokkelen: Mystic Lake haalt 1 punt

Lieflap wist niet zeker of hij wel wilde meedoen! Gelukkig deed hij dit toch en raadde hij de ene naam achter de ander! Ik kwam ik zag ik overwon is hier van toepassing! Lieflap haalt maar liefst 4,25 punten

Belgen zijn een inferieur ras zeggen ze dan maar deze weet van wanten. Kop na Kop Zonder twijfelen direct en to the point! Voornamen of namen geen probleem! Blond haalt een monsterscore van 4,5 punten
 

DeletedUser

Guest
Ben benieuwd wat er staat als iemand 8/9 uit 10 haalt :p, als er bij 4 punten al zo positief wordt geschreven.

Nja het zullen wel lastige koppen zijn. Overigens is die 0,25 wel apart.
 

DeletedUser

Guest
Misschien werd er gevraagd naar Jan Pieter van Vollenhoven en Lieflap zei Raymond van Barneveld. Heeft ie toch een kwart goed.
 

DeletedUser

Guest
Tussenstand!

De winnaar van de 2 vorige edities doet het verbazend genoeg niet zo goed. Is het omdat het zo laat is? Zitten zijn gedachten bij een meid (of een boy)? Of wist hij simpelweg niet meer koppen? Slaro haalt 2.5 punten!

Mystic Lake schatte zichzelf niet zo hoog in. En dacht nul punten te behalen. Door zijn instinct wist hij toch wat punten te sprokkelen: Mystic Lake haalt 1 punt

Lieflap wist niet zeker of hij wel wilde meedoen! Gelukkig deed hij dit toch en raadde hij de ene naam achter de ander! Ik kwam ik zag ik overwon is hier van toepassing! Lieflap haalt maar liefst 4,25 punten

Belgen zijn een inferieur ras zeggen ze dan maar deze weet van wanten. Kop na Kop Zonder twijfelen direct en to the point! Voornamen of namen geen probleem! Blond haalt een monsterscore van 4,5 punten

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 deze man walst er gewoon over heen. Het is geen vogel. Het is geen vliegtuig Het is mega glenn485 Die koppen verslindt. Deze man verdient gewoon een standbeeld! Glenn485 Neemt de leiding met maar liefst 5,25 punten alstublieft mensen!!
 
Bovenaan