[Speeltopic] Knap die Kop #4

DeletedUser

Guest
Tussenstand!

De winnaar van de 2 vorige edities doet het verbazend genoeg niet zo goed. Is het omdat het zo laat is? Zitten zijn gedachten bij een meid (of een boy)? Of wist hij simpelweg niet meer koppen? Slaro haalt 2.5 punten!

Mystic Lake schatte zichzelf niet zo hoog in. En dacht nul punten te behalen. Door zijn instinct wist hij toch wat punten te sprokkelen: Mystic Lake haalt 1 punt

Lieflap wist niet zeker of hij wel wilde meedoen! Gelukkig deed hij dit toch en raadde hij de ene naam achter de ander! Ik kwam ik zag ik overwon is hier van toepassing! Lieflap haalt maar liefst 4,25 punten

Belgen zijn een inferieur ras zeggen ze dan maar deze weet van wanten. Kop na Kop Zonder twijfelen direct en to the point! Voornamen of namen geen probleem! Blond haalt een monsterscore van 4,5 punten

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 deze man walst er gewoon over heen. Het is geen vogel. Het is geen vliegtuig Het is mega glenn485 Die koppen verslindt. Deze man verdient gewoon een standbeeld! Glenn485 Neemt de leiding met maar liefst 5,25 punten alstublieft mensen!!

Sven was volgens mij naar een wedstrijd van psv aan het kijken en het was duidelijk veel belangrijker dan deze quiz! Hij vliegt zeker de grappige antwoorden in maar het mag zeker gezegd zijn dat hij de eerste was die vraag 8 wist!! Sven haalt 1 punt
 

DeletedUser

Guest
Tussenstand!

De winnaar van de 2 vorige edities doet het verbazend genoeg niet zo goed. Is het omdat het zo laat is? Zitten zijn gedachten bij een meid (of een boy)? Of wist hij simpelweg niet meer koppen? Slaro haalt 2.5 punten!

Mystic Lake schatte zichzelf niet zo hoog in. En dacht nul punten te behalen. Door zijn instinct wist hij toch wat punten te sprokkelen: Mystic Lake haalt 1 punt

Lieflap wist niet zeker of hij wel wilde meedoen! Gelukkig deed hij dit toch en raadde hij de ene naam achter de ander! Ik kwam ik zag ik overwon is hier van toepassing! Lieflap haalt maar liefst 4,25 punten

Belgen zijn een inferieur ras zeggen ze dan maar deze weet van wanten. Kop na Kop Zonder twijfelen direct en to the point! Voornamen of namen geen probleem! Blond haalt een monsterscore van 4,5 punten

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 deze man walst er gewoon over heen. Het is geen vogel. Het is geen vliegtuig Het is mega glenn485 Die koppen verslindt. Deze man verdient gewoon een standbeeld! Glenn485 Neemt de leiding met maar liefst 5,25 punten alstublieft mensen!!

Sven was volgens mij naar een wedstrijd van psv aan het kijken en het was duidelijk veel belangrijker dan deze quiz! Hij vliegt zeker de grappige antwoorden in maar het mag zeker gezegd zijn dat hij de eerste was die vraag 8 wist!! Sven haalt 1 punt

Voor bappos kan ik helaas niet veel verzinnen aangezien glenneman zijn score heeft afgenomen maar ik ben er zeker van dat hij een kanshebber is voor de titel! Bappos haalt 2,5 punten

KoenVechter En Senne hebben zonder dat ze het weten tegelijkertijd gespeeld. En na vraag 5 was de spanning heel erg groot want ze hadden beiden evenveel punten en een serieuze kans om eerste worden. Senne wist een voorsprong te nemen en stevende op de eerste plaats af! Hij reeg de koppen ervan af. EEN ECHTE MACHINE!! met nog 1 vraag te gaan bleef zijn machine haperen. Helaas net geen eerste plaats maar wel zeer verdienstelijk tweede! Senne haalt 5 punten.

Koenfighter dan, de man die bij de forumquiz de gouden medailles aan elkaar rijgt, Ook hij stevende op de eerste plaats af. Maar strandde in het zicht van de finish! Hij haalde senne bijna nog in. Maar moest het met een duimbreed afleggen! Koenfighter haalde 4,75 punten.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig kerstfeest en een zalig nieuwjaar allemaal! namens de leiding!

de rest is voor morgen! of overmorgen als ik ergens in de goot beland!!

toedels!!
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig kerstfeest en een zalig nieuwjaar allemaal! namens de leiding!

de rest is voor morgen! of overmorgen als ik ergens in de goot beland!!

toedels!!

Dank.
Jullie en de rest ook overigens dat zeg ik zo.
 

DeletedUser40402

Guest
Slaro, Lieflap, Blond, Bappos, Senne en Koen onder mij? Dan heb ik goede hoop om deze ronde als 1e af te sluiten!
 

DeletedUser24056

Guest
Belgen, wielren en babes-ronde. Ik zou deze ronde moet boycotten uit principe.
 

DeletedUser40402

Guest
Die Rukkurt kan er duidelijk niet tegen dat hij weer laag gaat scoren.
 

DeletedUser24056

Guest
Ik wil niet bij Glenn hij benadeeld mij om het kwartier.
 
Bovenaan