[Speeltopic] Knap die Kop #4

DeletedUser

Guest
:edelman: Objectief commentaartje voor de finale :edelman:

Het was weer druk in de Wetstraat. Honderdduizenden toeschouwers stonden opgesteld aan de kanten om de 11 grootmachten uit alle uithoeken van de Benelux toe te juichen. Koenfighter werd voor de start onwel en moest opgeven met buikgriep. Jammer want hij was de grote favoriet. We herinneren hem als de grote Luis Ocana en we verwachten dat hij volgend jaar sterker dan ooit aan de start komt te staan. Ook The Little Dictator kwam te laat. Hij wilde niet in de regen rijden omdat hij bang is van water en gaf er dus ook de brui aan.

De wedstrijd startte dus met 9 renners. Al snel werd duidelijk dat Slaro de beste benen had en alleen senne kon hem nog net volgen op de Kemmelberg. Zo wat ergens halverwege stortte Lieflap neer in de ravijn. Gelukkig kwam hij er met de kleerscheuren vanaf en kon hij weer op de fiets kruipen. Ondertussen was Mystic Lake zijn Epo opgebruikt en zakte hij helemaal weg in het peloton. Ook Glenn kende betere dagen en had moeite om bij de les te blijven in deze aartsmoeilijke etappe. Lieflap had al weer weg en kon nu helaas niet meer verder want hij zat vast in een boom.

Ondertussen op de col de la Colombiere kwam Yube nog aansluiten in het groepje van Senne en Slaro. Samen zakten ze af tot de voet van de Mont Ventoux en toen haalde Slaro zijn ware wapens boven en toonde hij wie er nu echt de baas was. Hij kwam boven met de riante voorsprong van 15 minuten. Yube en Senne bleven elkaar beloeren maar Yube moest het afleggen in de sprint van de toch wel sterke Senne. Blijkbaar was er nog een toeschouwer die sterker was dan de Senne en deze vreemde snuiter die wat weg had van een eend reed hem zonder enige moeite uit het wiel. De bus met Rukurt, Quechua en Flos de rassprinters kwam nog ietsje later toe maar de schade bleef beperkt.

Morgen staat de laatste etappe op het programma. Een klimtijdrit waar alle bommen losgegooid zullen worden. Belaagt Senne de gele trui nog? Vindt Glenn zijn goede vorm terug of zorgt Rukurt voor de verassing. We zien het morgen. Live van op de Poggio in Milaan voor het vrt Radio nieuw brussel - Dirk Gerlo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
:edelman: Totaalstand voor de finale :edelman:

1. Slaro 17,75
2. Senne 16,85
3. Glenn 15,25

4. Flos 11,75
5. Quechua 11,35

6. Yube 11,08
7. Rukurt 10,58
[SUB]8. Mystic Lake 10,5[/SUB]
 

DeletedUser

Guest
Mooie stand, ga mijn best doen morgen om Slaro het vuur aan de schenen te leggen en Glenn onder me te houden. Podiumplek zit voorlopig wel snor.
 

DeletedUser40402

Guest
Tegen mij zei hij dat hij mijn concept zou aanhouden. Dus dan ben je al zeker van een podiumplek :p
 

DeletedUser40402

Guest
Hier komt die troll king toch niet dus hier mag ik lekker bitchen. He sieb, doe eens wat door zeg, inactieve vlerk!
 

DeletedUser40402

Guest
Ik zou de nieuwe al beginnen Roy. Sieb moet nog 70 koppen zoeken, alles uploaden en dan nog eens de tijd vinden ze af te nemen. Dus duurt nog wel een maand of 3.
 

DeletedUser13565

Guest
Ik zou de nieuwe al beginnen Roy. Sieb moet nog 70 koppen zoeken, alles uploaden en dan nog eens de tijd vinden ze af te nemen. Dus duurt nog wel een maand of 3.

Hij kan 't ook beter niet zoals jou doen
 

DeletedUser

Guest
Ik ben inderdaad niet capabel genoeg om een quiz te leiden anthraxxis man!!

NOTE: Volgende week dinsdag 26/03 zijn mijn examens en presentaties afgelopen.
Dinsdag avond of woensdag avond (hangt van de omstandigheden af) zullen de laatste twee in de stand hun ronde kunnen spelen.

Dat zijn mystic lake en rukurt. Probeer dus als het kan de woensdagavond online te zijn.


Groeten
Sieb

mijn welgemeende excuses voor de vertragingen onderweg.
 
Bovenaan