klein account beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Haha!!! heavenlyfairy, je doet dat fantastisch hoor!!!

En tuurlijk zal hij je wel terug aanvallen. Dat kan hij wel met dat vetgemeste account van hem! Maar o zo mooi van je! XD
 

DeletedUser

Guest
ja, zo neig vetgemeste dat er massaal os van anderen moet binnenstromen XD
 

DeletedUser16768

Guest
Ik dacht even dat dit een slinkse manier was om me promotie aan te geven:rolleyes:
 

DeletedUser26940

Guest
de mijne lopen altijd snachts (hint haevenly,dus blif maar lekker lang op) kunnen niet tegen de zon namelijk
 

DeletedUser

Guest
zet mij ook in het kaartje svp want je mag nu vrolijk dorpen nemen van mij meer wees gerust die ga ik wel terug pakken
aangezien ik nog steeds fear us aan val en daar dus ook veel def staad kun je nog wel wat terug verwchten

of ik nou in tdc zit of niet maar geef mij meer een week of 2 en wu zullen dan wel zien

want als je zo laag bij de grond bent gevallen om van deze stiuatie misbruik te maken maak je mij dus echt boos en je weet doordat je in mijn stam hebt gezeten dat ik er alles aan zal doen om k32 te helpen om dorpen van gallia in te nemen ongeacht welke speler

peevee kan dood leuk zeggen bemoei ik me niet mee nou we zullen zien

ik geef nu een paar dorpen op maar ik kom terug kan ik je verzekereen

o ja vraag fear us maar of ik ook aanval als je me niet gelooft

haevenly je bent mijn target

Kijk, en dit is het topic waar jij mag janken Jan, nergens anders.
Ik weet dat ik je target ben, ik ben al maaaaanden je target. Ik ben al je target gewoon omdat ik je verbaal de baas kan zonder te verpinken ( wie niet trouwens) Je hoeft Peevee hier ook niet bij te betrekken want hij heeft er helemaal niets mee te maken. Dit heeft ook niets met gallia tov TDC te maken. Dit gaat om jou en mij, niemand anders. ik ben misschien gek met mijn 3.5 mil tegen jou 10 mil. maar dat zullen de stats dan wel uitwijzen.
Je jankt over 1 dorp die ik effectief geëdeld heb. Terwijl je me al maanden uitdaagt om een stap te zetten. Wel goed, ik heb de stap gemaakt, dus stop met janken, stop met 'wacht maar tot'...
En wat jou vriendjes betreft, ik weet wie je vriendjes zijn... wat maken mij die vriendjes uit. Als jou vriendjes de aanval inzetten zal dit beantwoord worden door Gallia, dat weet je best. En das iets dat zowel TDC als Gallia niet wil. dus wat zal het worden janneke? Mano 2 womano?
 

DeletedUser26940

Guest
wacht maar tot mijn troepen terug zijn dan piep je wel anders
 

DeletedUser

Guest
hm ja .. ze doen er nogal wat over..

heavenlyfairy ik krijg er 43 nu van hem op mn dak als je wilt copy ik wel even de coords voor je misschien heb je er wat aan ;) Kan menne ook wel even vragen zijn lijst door te geven die krijgt er ook een zootje van hem ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan