klein account beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser26940

Guest
Hoi,

Ik ben het spuug zat dat mensen mij in een hoekje drukken (he P Player en abe) tevens haten de meeste mij hier toch dus heb ik mijn account beeidigd of er moet iemand nog intresse hebben benader me dan in w11 deze wek nog anders zijn er meer als 1000 bb dorpen beschikbaar.

Aangezien ik ook in een stam zit die niet luisterd naar wat ik te vertellen heb en al sinds 2 maanden tegen een muur aan het kletsen ben en op geen enkele wijze hulp krijg ben ik tot de conclusie gekomen dat hier het einde is.

Mensen die me wel mogen(heel weinig) veel fun nog maar ik kap er mee

vossie122

Mvg, Jan
 

DeletedUser

Guest
Hoi,

Ik ben het spuug zat dat mensen mij in een hoekje drukken (he P Player en abe) tevens haten de meeste mij hier toch dus heb ik mijn account beeidigd of er moet iemand nog intresse hebben benader me dan in w11 deze wek nog anders zijn er meer als 1000 bb dorpen beschikbaar.

Aangezien ik ook in een stam zit die niet luisterd naar wat ik te vertellen heb en al sinds 2 maanden tegen een muur aan het kletsen ben en op geen enkele wijze hulp krijg ben ik tot de conclusie gekomen dat hier het einde is.

Mensen die me wel mogen(heel weinig) veel fun nog maar ik kap er mee

vossie122

Mvg, Jan



spijtig jann, soms zou je zeggen dat we famielle konden zijn. Broers we lijken iets te veel op elkaar maar het was niet de bedoeling van mij en abe je weg te pesten. en daar heb ik al meerde malen mijn excuses op aangeboden.
Het ga je goed!

groetjes erwin
 

DeletedUser

Guest
Ah wat jammer nou, nu kun je ons geen dorpjes afhandig maken.
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk rust...
Zal nog enig respect voor je hebben en jou niet een bordje waarheid voor te schotelen.

Tot nooit meer ziens vossie :)
 

DeletedUser

Guest
ik wil niet TE enthousiast reageren maar....






whoooeeehooew !

party-smiley-551.gif
 

DeletedUser

Guest
Jeetje... wat is dit jammer...:rolleyes:
Je had zo'n grote mond dat je Ins wel eens iets zou laten zien als we tegen elkaar kwamen te liggen. Vind het spijtig dat je je lot nu gaat ontlopen door deze actie.

Hoop dat je je nietszeggende meningen nu ook voor je houd op het forum. Inhoudelijke posts zijn altijd welkom, maar verder hoop ik dat je je mond houd.
 

DeletedUser

Guest
Wie weet verruild hij het acc? met bijvoorbeeld tomtom.
Dan ligt hij ineens tegen jullie aan.

Dus kijk uit!!
 

DeletedUser

Guest
vossie, dit is nooit de bedoeling geweest! Waarom laat je het niet ff berusten en overdenk je het dan niet allemaal even.

Probeer een weekje of 2 weg van het algemeen forum te blijven en dan kan je nog zien wat je doet.

De opruiende taal hier op het AF is normaal. Er worden immers oorlogen uitgevochten. Hier op TW valt alles uiteindelijk nog wel mee. Maar wie hieraan dus deelneemt loopt natuurlijk risico in de klappen te delen.

Ik hoop alvast dat het AF geen aanleiding voor je is er de brui aan te geven. Maar ik vermoed dat er wel meer meespeelt, niet in het minst de interne keuken in je stam.

Veel succes in ieder geval!
 

DeletedUser

Guest
Hoi,

Ik ben het spuug zat dat mensen mij in een hoekje drukken (he P Player en abe) tevens haten de meeste mij hier toch dus heb ik mijn account beeidigd of er moet iemand nog intresse hebben benader me dan in w11 deze wek nog anders zijn er meer als 1000 bb dorpen beschikbaar.

Aangezien ik ook in een stam zit die niet luisterd naar wat ik te vertellen heb en al sinds 2 maanden tegen een muur aan het kletsen ben en op geen enkele wijze hulp krijg ben ik tot de conclusie gekomen dat hier het einde is.

Mensen die me wel mogen(heel weinig) veel fun nog maar ik kap er mee

vossie122

Mvg, Jan


moest je nou hiervoor een topic openen?

DOEI!
 

DeletedUser

Guest
als hij dat wilt doet hij dat tog of niet dan

als het je niet boeit ga naar andere topic daar liggen janken

het boeit mij juist wel, ik vindt het namelijk ECHT ECHT ECHT ECHT grappig.
vossie is zowiso al noob, dat hij hier op het forum verschijnt, who cares.

En dan nog pro loopt te doen @ forum.. tja. dan vraag je om dit soort reacties.
als je jezelf geliefd heb gemaakt, zal iedereen vast wel anders reageren.
Mij boeit het dus geen reet wat hij doet.
al maakt hij zichzelf van kant =X, ken hem niet, dus doet me niet.
Had hij zich geliefd gemaakt, zou dat een totaal ander verhaal zijn.

But he doesnt! WHO CARES?

-_-'"

^^^^^^^^^^^^
My care face.


1 ding, wel bedankt voor jezelf belachelijk te maken met je forum posts!
 

DeletedUser16768

Guest
Vossie maar wie gaat mij nu overnemen dan?

Enige die het durft te zeggen op het forum stopt ermee.
 

DeletedUser33822

Guest
Respected & be Respected

Dit verstaan jullie niet vossie is een goede speler die ook respect verdiend!
 

DeletedUser

Guest
Hij weet alleen het verschil tussen vluchtelingen en goede spelers niet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
het boeit mij juist wel, ik vindt het namelijk ECHT ECHT ECHT ECHT grappig.
vossie is zowiso al noob, dat hij hier op het forum verschijnt, who cares.

En dan nog pro loopt te doen @ forum.. tja. dan vraag je om dit soort reacties.
als je jezelf geliefd heb gemaakt, zal iedereen vast wel anders reageren.
Mij boeit het dus geen reet wat hij doet.
al maakt hij zichzelf van kant =X, ken hem niet, dus doet me niet.
Had hij zich geliefd gemaakt, zou dat een totaal ander verhaal zijn.

But he doesnt! WHO CARES?

-_-'"

^^^^^^^^^^^^
My care face.


1 ding, wel bedankt voor jezelf belachelijk te maken met je forum posts!


als hij zo ''noob'' is waarom leeft hij dan nog??? nog maar 8 dorpen verloren??? als hij echt zo NOOB is dan zou dat wel heel wat meer zijn


belachelijk ??? natuurlijk wat boeit mijn dat nou :eek:
 

DeletedUser16768

Guest
als hij zo ''noob'' is waarom leeft hij dan nog??? nog maar 8 dorpen verloren??? als hij echt zo NOOB is dan zou dat wel heel wat meer zijn


belachelijk ??? natuurlijk wat boeit mijn dat nou :eek:

Verslagen tegenstanders als deff:
826 vossie122 3,60 Mio.

Nuff said?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan