klein account beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Mag ik vragen waar je ingods naam mee bemoeid en kruip terug onder die steen waar je vandaan komt vrouwelijke peevee.

Je bent echt niet populair hoor en als tdc de kans krijgt ga jij er als eerste aan want somigen van tdc kunnen jouw wel schieten wat een arrogantie,het is dat we niet mogen aanvallen maar aangezien ik nu alleen ben kun je nog wat verwachten van mij.

Mvg Jan

En jij noemt haar post arrogant? Dit slaat echt alles lol.
 

DeletedUser26940

Guest
in mijn ogen gaat dit om tdc ins en fear us

wat heeft gallia hier mee van doen als ik vragen mag ,die passen wel goed bij ins trouwens met al dat gestook
 

DeletedUser

Guest
in mijn ogen gaat dit om tdc ins en fear us

wat heeft gallia hier mee van doen als ik vragen mag ,die passen wel goed bij ins trouwens met al dat gestook

In mijn ogen gaat het daar absoluut niet om.

Dit gaat om jou persoon die hier een beetje aandacht probeert te trekken. Wat hebben wij als InS hier nou mee te maken? Jij ligt op 100+ uur van ons dichtsbijliggende lid zowat. Het zijn gewoon individuele forumposters die zich ergeren aan dit soort aandachttrekkerij.
 

DeletedUser

Guest
In mijn ogen gaat het daar absoluut niet om.

Dit gaat om jou persoon die hier een beetje aandacht probeert te trekken. Wat hebben wij als InS hier nou mee te maken? Jij ligt op 100+ uur van ons dichtsbijliggende lid zowat. Het zijn gewoon individuele forumposters die zich ergeren aan dit soort aandachttrekkerij.

+rep!
 

DeletedUser

Guest
Ik ga dan de verstandige maar hier uithangen en je verder geen aandacht nog geven. Het beste jan en ik hoop dat je een goed psychiater vindt.

abe1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26940

Guest
Ik ga dan verstandige maar hier uithangen en je verder geen aandacht nog te geven. Het beste jan en ik hoop dat je een goed psychiater vindt.

abe1


Zijn jullie allemaal achtelijk of zo waar slaat dit op
laat me met rust man en maak hier een topic aan om mijn account weg te geven en enige dat jullie doen is galleen en mij gek maken

reageer dus daar op en niet of ik wel of niet aandacht wil want die krijg ik meer dan genoeg kan ik je vertellen

nogmaals reageer op of je een account wil en anders doe het zweigen er over

Forum Mods sluit dit topic maar want ze kunnen toch niet sirieus reageren
 

DeletedUser

Guest
sjeezus jan, kom nu niet uit de lucht gevallen.
Je weet donders goed dat we (eric, ik tim en john) jou stam VOS naar de verdoemenis hebben geholpen omwille van jou rot-karakter en dominant gedoe.
Niemand had oren naar ons toen we jou schijnheilig gedoe aan het licht brachten. Toen we bekend hebben gemaakt dat je met talloze vv's je eigen oorlog speelde zonder je eigen troepen te gebruiken. En toen je dacht dat we als leiding van VOSxxs naar jou 'orders' zouden luisteren.
Dus kom nu niet aandraven dat we hier niets te zoeken hebben, ik wacht al heeeel lang op de dag dat je je eigen ramen ingooit, en dat heb je wonderwel gedaan!

Het hele gedoe dat TDC me kan opvreten komt enkel en alleen door de vete tussen jou en mij. Dus maak je grote mond waar, of bol het af!
 

DeletedUser

Guest
sjeezus jan, kom nu niet uit de lucht gevallen.
Je weet donders goed dat we (eric, ik tim en john) jou stam VOS naar de verdoemenis hebben geholpen omwille van jou rot-karakter en dominant gedoe.
Niemand had oren naar ons toen we jou schijnheilig gedoe aan het licht brachten. Toen we bekend hebben gemaakt dat je met talloze vv's je eigen oorlog speelde zonder je eigen troepen te gebruiken. En toen je dacht dat we als leiding van VOSxxs naar jou 'orders' zouden luisteren.
Dus kom nu niet aandraven dat we hier niets te zoeken hebben, ik wacht al heeeel lang op de dag dat je je eigen ramen ingooit, en dat heb je wonderwel gedaan!

Het hele gedoe dat TDC me kan opvreten komt enkel en alleen door de vete tussen jou en mij. Dus maak je grote mond waar, of bol het af!


Every one loveee venessa :p
 

DeletedUser

Guest
in mijn ogen gaat dit om tdc ins en fear us

wat heeft gallia hier mee van doen als ik vragen mag ,die passen wel goed bij ins trouwens met al dat gestook


lol, 't Is inderdaad 'jouw topic" maar als ik me niet vergis heb jij ook de naam gekozen van dit topic: klein account beschikbaar
Ik zie niet in wat +tdc+, ins en fear us hiermee te maken hebben en nu mogen spelers uit andere stammen hier niet posten? Arme vossie, wil je echt dat dit uitdraait op een groot meelijwekkend verhaal? Dat spelers uit andere stammen hier ook komen posten toont toch net aan dat jouw vertrek in de verte verste niet met die 3 stammen te maken heeft, maar aan jouw arrogante aanwezigheid op het AF. Op een of andere manier slaag je erin in 90% van je posten mensen voor schut te zetten of te beledigen of in een slecht daglicht te plaatsen. Waarom het in de andere 10% niet gebeurt lijkt eerder op toeval te berusten...

Dat je wou vertrekken, daar kon iedereen mee leven. Het is jammer dat je je attitude niet wou bijschaven, waardoor deze beslissing van jou zich opdrong. Ik gaf je een goede raad, niet toevallig dezelfde wat al geruime tijd door je stamgenoten werd aangeraden, maar die sla je ook zomaar in de wind. Je komt hier onmiddellijk weer grof doen op het forum.

Ik denk niet dat je op die manier je respect zal terug krijgen. En ik denk niet dat het AF je op die manier wel zal leren appreciëren.

Werk toch wat aan je attitude en begin een degelijke PR-campagne, anders heb ik er eerlijk gezegd ook geen goed oog in...
 

DeletedUser

Guest
Vossie geef me je vv maar als dat is waar je op uit bent. Zal ik wel even wat leuks mee doen.
 

DeletedUser

Guest
Vergeet niet dat dit account voor Vossie de invulling van zijn hele leven is. Ik denk dat er geen speler op W7 is die dit spelletje zo serieus neemt als Jan. Dat hij nu zijn account weg gaat geven is voor hem een gigantisch grote klap in zijn leven. Vandaar dat hij ook zoveel negatieve reacties te verduren heeft. Geef hem de aandacht die hij graag wil hebben. Zie het als het verrichten van een goede daad. Je maakt Jan er in ieder geval ontzettend blij mee en dat is toch ook wat waard.

Ik roep dan ook iedereen op om in dit topic je alleen maar positief over vossie uit te laten en hem een goed gevoel te geven, ook al meen je er geen donder van, het maakt niet uit. Ik zal een start gaan maken:

Vossie, met jou vertrek uit wereld 7 gaat er een topspeler verloren. Niemand twijfelt aan je speltechnische kwaliteiten. De Stats zeggen immers genoeg. Je hebt altijd iedereen respectvol behandelt vooral hier op het AF. Hoe respectvol en terughoudend je reageert op negatieve berichten t.a.v. jou is zeker een pluim waard. Het ga je goed.
 

DeletedUser

Guest
Mag ik vragen waar je ingods naam mee bemoeid en kruip terug onder die steen waar je vandaan komt vrouwelijke peevee.

Je bent echt niet populair hoor en als tdc de kans krijgt ga jij er als eerste aan want somigen van tdc kunnen jouw wel schieten wat een arrogantie,het is dat we niet mogen aanvallen maar aangezien ik nu alleen ben kun je nog wat verwachten van mij.

Mvg Jan

Krijg je wat aandacht door deze topic te openen en is het nog niet goed...

Je hebt totaal geen banden meer met +TDC+ en daarom heb je ook totaal geen recht om uitspraken te doen waar onze stam in genoemd worden.

Ps: Je moet je handtekening nog even aanpassen :)
 

DeletedUser19486

Guest
Vergeet niet dat dit account voor Vossie de invulling van zijn hele leven is. Ik denk dat er geen speler op W7 is die dit spelletje zo serieus neemt als Jan. Dat hij nu zijn account weg gaat geven is voor hem een gigantisch grote klap in zijn leven. Vandaar dat hij ook zoveel negatieve reacties te verduren heeft. Geef hem de aandacht die hij graag wil hebben. Zie het als het verrichten van een goede daad. Je maakt Jan er in ieder geval ontzettend blij mee en dat is toch ook wat waard.

Ik roep dan ook iedereen op om in dit topic je alleen maar positief over vossie uit te laten en hem een goed gevoel te geven, ook al meen je er geen donder van, het maakt niet uit. Ik zal een start gaan maken:

Vossie, met jou vertrek uit wereld 7 gaat er een topspeler verloren. Niemand twijfelt aan je speltechnische kwaliteiten. De Stats zeggen immers genoeg. Je hebt altijd iedereen respectvol behandelt vooral hier op het AF. Hoe respectvol en terughoudend je reageert op negatieve berichten t.a.v. jou is zeker een pluim waard. Het ga je goed.

Verstandige post, al vrees ik dat daarvoor de ego'tjes hier te groot zijn..
 

DeletedUser

Guest
Vergeet niet dat dit account voor Vossie de invulling van zijn hele leven is. Ik denk dat er geen speler op W7 is die dit spelletje zo serieus neemt als Jan. Dat hij nu zijn account weg gaat geven is voor hem een gigantisch grote klap in zijn leven. Vandaar dat hij ook zoveel negatieve reacties te verduren heeft. Geef hem de aandacht die hij graag wil hebben. Zie het als het verrichten van een goede daad. Je maakt Jan er in ieder geval ontzettend blij mee en dat is toch ook wat waard.

Ik roep dan ook iedereen op om in dit topic je alleen maar positief over vossie uit te laten en hem een goed gevoel te geven, ook al meen je er geen donder van, het maakt niet uit. Ik zal een start gaan maken:

Vossie, met jou vertrek uit wereld 7 gaat er een topspeler verloren. Niemand twijfelt aan je speltechnische kwaliteiten. De Stats zeggen immers genoeg. Je hebt altijd iedereen respectvol behandelt vooral hier op het AF. Hoe respectvol en terughoudend je reageert op negatieve berichten t.a.v. jou is zeker een pluim waard. Het ga je goed.

Janneman heeft nog een leven op het net, namelijk netlog van vossie122man tis misschien niet mooi van me, maar i don't care, misschien moet iedereen maar eens zijn polls invullen... dat zal lekkere resultaten geven :p

ps: ik zie net dat de laatste bijdrage in zijn gastenboek dateert van november, toen ik hem een gelukkige verjaardag wenste :s
lang vervlogen tijden....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26940

Guest
haha gallia vald mij nu aan echt fun hoor en ja ik wist wel dat je mijn stam ten gronde had gebracht haevenly nu ga jij er dus aan want mij aanvallen is niet het slimste wat je kunt doen

woorden ok maar mij aanvallen vergt counter akties

en ja peevee heeft gelijk ik leef voor dit spel dus maak je borts maar nat gallia want zij is begonnen met aanvallen en ik ben dus nu ook aan de buurt

have fun zou ik zeggen

hier bewijs peevee van je zogenoemde trouwe mensen in plaats dat ze k32 aanvallen vald zij mij aan en ik ga zeker counteren

Aanval West +TDC+ 1019 (413|76) C4 heavenlyfairy vandaag om 15:16 uur 0:51:36
Aanval West +TDC+ 1017 (414|75) C4 heavenlyfairy vandaag om 15:32 uur 1:07:18
Aanval West +TDC+ 1019 (413|76) C4 heavenlyfairy vandaag om 15:56 uur 1:31:20
Aanval West +TDC+ 1017 (414|75) C4 heavenlyfairy vandaag om 16:00 uur 1:35:15
Aanval West +TDC+ 1017 (414|75) C4 heavenlyfairy vandaag om 16:16 uur 1:51:42
Aanval West +TDC+ 1017 (414|75) C4 heavenlyfairy vandaag om 16:16 uur 1:51:44
Aanval West +TDC+ 1017 (414|75) C4 heavenlyfairy vandaag om 16:16 uur 1:51:49
Aanval West +TDC+ 1017 (414|75) C4 heavenlyfairy vandaag om 16:16 uur 1:51:53
Aanval West +TDC+ 1017 (414|75) C4 heavenlyfairy vandaag om 16:16 uur 1:51:58
Aanval West +TDC+ 1018 (414|76) C4 heavenlyfairy vandaag om 16:27 uur 2:02:19
Aanval West +TDC+ 1018 (414|76) C4 heavenlyfairy vandaag om 16:55 uur 2:30:13
Aanval West +TDC+ 1019 (413|76) C4 heavenlyfairy vandaag om 17:21 uur 2:56:47
Aanval West +TDC+ 1019 (413|76) C4 heavenlyfairy vandaag om 17:22 uur 2:57:17
Aanval West +TDC+ 1019 (413|76) C4 heavenlyfairy vandaag om 17:22 uur 2:57:23
Aanval West +TDC+ 1019 (413|76) C4 heavenlyfairy vandaag om 17:22 uur 2:57:27
Aanval West +TDC+ 1019 (413|76) C4 heavenlyfairy vandaag om 17:22 uur 2:57:31
Aanval West +TDC+ 1018 (414|76) C4 heavenlyfairy vandaag om 17:55 uur 3:30:25
Aanval West +TDC+ 1018 (414|76) C4 heavenlyfairy vandaag om 18:01 uur 3:36:15
Aanval West +TDC+ 1018 (414|76) C4 heavenlyfairy vandaag om 18:10 uur 3:45:07
Aanval West +TDC+ 1018 (414|76) C4 heavenlyfairy vandaag om 18:10 uur 3:45:19

Troepenbewegingen per pagina:
 

DeletedUser

Guest
De afspraak houd in dat gallia geen spelers van TDC aanvalt,
met jou buiten TDC hebben we geen afspraak...
Peevee hoeft geen bewijzen, ik heb het hem al gezegd dat ik jou zou aanvallen.
Ik ben helemaal niet het type dat naief een oorlog met TDC zal ontketenen,

Dit is persoonlijk janneman, bring it on!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan