KataAfspraakTopic

Dragen kata/CF afspraken bij aan een leukere wereld voor iedereen?

  • Ja, afspraken zorgen voor een leukere wereld

  • Nee, afspraken zorgen voor een minder leuke wereld

  • Boeie


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Reactiescore
1.367
Geweldig, zal m'n post aanpassen
 

DeletedUser73696

Guest
Het is wel een beetje mierenneukerij hoor. Geen kata’s, mooie afspraak. Alleen dat CF’en, dan moet je je cluster maar dicht edelen hoor. BB dorpen edelen, dat vind ik meer CF.
 
Reactiescore
1.367
Het is wel een beetje mierenneukerij hoor. Geen kata’s, mooie afspraak. Alleen dat CF’en, dan moet je je cluster maar dicht edelen hoor. BB dorpen edelen, dat vind ik meer CF.

En zo vind pietje dat je niemand mag edelen in andermans cluster en stuurt pietje katas terug als vergelding en zijn de afspraken niets meer waard
 

DeletedUser73696

Guest
En zo vind pietje dat je niemand mag edelen in andermans cluster en stuurt pietje katas terug als vergelding en zijn de afspraken niets meer waard

dus ga je maar alle mogelijkheden binnen het spel als niet “fairplay” bestempelen? Zullen we anders afspreken dat iedereen alleen BB dorpen mag edelen. Wie als eerst de meeste BB dorpen heeft, wint de wereld?
 

Deleted User - 487957763

Guest
dus ga je maar alle mogelijkheden binnen het spel als niet “fairplay” bestempelen? Zullen we anders afspreken dat iedereen alleen BB dorpen mag edelen. Wie als eerst de meeste BB dorpen heeft, wint de wereld?
Word je niet moe van jezelf? Maken we afspraken om de wereld beter te maken voor rimmies zoals jij is het nog niet goed.
 

DeletedUser69389

Guest
En zo vind pietje dat je niemand mag edelen in andermans cluster en stuurt pietje katas terug als vergelding en zijn de afspraken niets meer waard
Hij heeft wel gelijk. Je kunt wel alles in regels willen bepalen maar ik vind dat er ook nog wel sprake dient te zijn van uitdaging en eigen verantwoordelijkheid. Het willen verbieden van het edelen van (grote) spelers vind ik persoonlijk te ver gaan, want ik vind dat het je eigen verantwoordelijkheid is om die te edelen of niet en wanneer je dat niet doet moet je ook niet miepen wanneer die gepakt worden.
 

DeletedUser79340

Guest
Hij heeft wel gelijk. Je kunt wel alles in regels willen bepalen maar ik vind dat er ook nog wel sprake dient te zijn van uitdaging en eigen verantwoordelijkheid. Het willen verbieden van het edelen van (grote) spelers vind ik persoonlijk te ver gaan, want ik vind dat het je eigen verantwoordelijkheid is om die te edelen of niet en wanneer je dat niet doet moet je ook niet miepen wanneer die gepakt worden.


opzich is het zo alleen vind ik wel dat je al wil je een andere speler aanvallen waarom zou je dan de noobs/kleine spelers in zijn cluster gaan edelen op een wereld zonder TOREN daar zit geen enkel doel achter

dus waarom dan niet gewoon op de speler zelf aanvallen en de kleinere spelers hun ding laten doen ;)
 

DeletedUser69389

Guest
opzich is het zo alleen vind ik wel dat je al wil je een andere speler aanvallen waarom zou je dan de noobs/kleine spelers in zijn cluster gaan edelen op een wereld zonder TOREN daar zit geen enkel doel achter

dus waarom dan niet gewoon op de speler zelf aanvallen en de kleinere spelers hun ding laten doen ;)
Ikzelf hanteer altijd als grens +/- 4K puntendorpen en doorgaans ook nog eens alleen wanneer spelers meerdere dorpen hebben. Ja dat is goedkoop edelen en ja daar komen geen skills bij kijken. Maar zoals gezegd vind ik dat eigen verantwoordelijkheid voor het account in wiens cluster die spelers liggen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Hij heeft wel gelijk. Je kunt wel alles in regels willen bepalen maar ik vind dat er ook nog wel sprake dient te zijn van uitdaging en eigen verantwoordelijkheid. Het willen verbieden van het edelen van (grote) spelers vind ik persoonlijk te ver gaan, want ik vind dat het je eigen verantwoordelijkheid is om die te edelen of niet en wanneer je dat niet doet moet je ook niet miepen wanneer die gepakt worden.

Ik ben persoonlijk ook geen voorstander van het per definitie niet edelen in elkaars cluster m.u.v. barbaren en zeer kleine neutralen. Moest het nadelig uitkomen voor mijn rimstam, zou ik wat dat betreft een aangepaste regelgeving eisen. Iedereen moet gewoon zijn eigen deal onderhandelen. Je houd als initiatiefnemer toch wel het voordeel dat de meeste stammen je deal (ook met af-druk) gaan accepteren.
 

DeletedUser73696

Guest
Of je creeert een situatie dat de grote 3 stammen zich aan het “Mannenverdrag” moeten houden en de rimstammen mogen doen wat ze willen.
 
Bovenaan