KataAfspraakTopic

Dragen kata/CF afspraken bij aan een leukere wereld voor iedereen?

  • Ja, afspraken zorgen voor een leukere wereld

  • Nee, afspraken zorgen voor een minder leuke wereld

  • Boeie


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Reactiescore
1.367
Dan pm je die stammen en mogen ze commentaar maken bij ons.

Ik ga het toch ook niet gelijk op het forum zetten als jester een bb midden in de cluster van uno pakt? Dan krijg je ook gewoon netjes een pm :)

Mwah, stond anders snel genoeg op het AF :)
 

DeletedUser81766

Guest
Overigens was dit ook in een PM en op het gezamenlijk forum gevraagd, kan me best voorstellen dat na zo een arrogante reactie dat het maar verder op het AF behandeld word.

Verder begrijp ik niet wat er zo ingewikkeld aan is om het in een korte samenvatting uit te leggen. Het enige wat er word gezegd is dat de regels die wij met zijn alle hebben afgesloten, niet onze zaken zijn.
 

DeletedUser78710

Guest
c45 : dorpmafketels heeft via een stamgenoot zijn cluster , whio zijn cluster daar uitgebreid.
Daar zijn dan ook dorpjes gewonnen via vijanden dus waarom zou dit een cf zijn ?
Als je uitbreid vanaf je eerste cluster ? Vraag eens aan die rim stam of ze er problemen mee hebben ? nog niks van ze gehoord.
Je komt er wel wat laat mee denk ik want het is nu al een mooi cluster en was geen cf.
 

DeletedUser79332

Guest
Misschien eerst idd beter even de betrokken partijen PMmen en als daar niet jouw gewenste antwoord uitkomt dan maar eens op het AF proberen.
Nu maak je misschien een hoop ophef om niks..
 
Reactiescore
967
Is ook eerst via pm gedaan, daarna via gedeeld stammenforum van de twee stammen. Beide gaven geen echte reactie, dan maar hier.

Wel raar dat INNI reageert dat het via PM moet. Dit was namelijk in eerste instantie gedaan, en zij kwamen vorige week juist ook via het AF. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten toch?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73696

Guest
Vraagje, heb ik iets gemist? Want ik zie ineens zeer veel CF's geplaatst worden?

Oranje = Inni
Zwart = Rim stammetje
Groen/geel/kots kleur = Dorpsmafketels, de oprichter van inni, atm buiten de stam, maar hoort er gewoon bij (correct me if im wrong)

Bekijk bijlage 16609

Rood = Pion
Zwart = Rim stammetje

Bekijk bijlage 16610

Pot verwijt de ketel? Doet Pony ook en daar zwijgen jullie allemaal over.
 
Reactiescore
1.454
De hypocrisie die van INNI afdrupt is hilarisch

Pot verwijt de ketel? Doet Pony ook en daar zwijgen jullie allemaal over.

Mike, dit gaat over daadwerkelijke clusterfucks, ik zou dit even gaan volgen, misschien leer jij dan ook eens wat een CF daadwerkelijk is :)
 
Reactiescore
1.367
Er is mijn in pm wel 40 minuten voor dat het op t AF kwam gemeld. Enkel door inni en niet door de stam waar het gebeurd is.

Toen is er direct ook gezegd dat dorpsmafketel nog erger was, maar dat werd "niet gesnapt"
 
Reactiescore
533
Pion heeft net bevestigd dat ze hier met de stam in kwestie afspraken over hadden.
Met andere woorden, het is idd vreemd te zien dat er kritiek kwam op ons terwijl hetzelfde ook gebeurde. Maar ze hadden er afspraken over dus we hebben heel weinig hierover te zeggen. Beter zwijgen we dan ook ;-), ik heb geen zin in een portie onzinnig moddergooien.

Pot verwijt de ketel? Doet Pony ook en daar zwijgen jullie allemaal over.
We wachten nog steeds op jouw verdediging over het cf'en van mb's.
 

DeletedUser73696

Guest
Actie —> Reactie. Pony laat het toe met zijn stam, mag Inni het ook. Well done, wereld regels fucked.
 
Reactiescore
533
Jij was de eerste bij nielsvd
 
Reactiescore
80
Is nielsvd niet een speler van pony?
Zie echt zoveel van dat soort accounts voorbij komen, hoeveel accounts zijn er wel niet van niels op w70?
dwz zijn e-mail/naam , ik beticht je dus niet voor multy ter verduidelijking ( nog niet :rolleyes: , grapje grapje!)
 
Reactiescore
533
Ik vermoed oprecht dat een stoeptegel meer hersencellen heeft dan jij.
Grappig dat dit je reactie is op een "mike-aans" antwoord van mij. Nu weet ik hoe ik in het vervolg op jou moet antwoorden.

Dankjewel.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Is nielsvd niet een speler van pony?
Zie echt zoveel van dat soort accounts voorbij komen, hoeveel accounts zijn er wel niet van niels op w70?
dwz zijn e-mail/naam , ik beticht je dus niet voor multy ter verduidelijking ( nog niet :rolleyes: , grapje grapje!)
Nee Niels5151 is het officiele tw account van Niels. Verder geen.
 
Bovenaan