Kata-afspraken

Kata Afspraken?


  • Totaal aantal stemmers
    67
Reactiescore
1.478
Zeg nou gewoon welke dorpen je bedoelt dan kunnen we zelf kijken. :p
 
Reactiescore
1.478
Hij zegt toch zelf van niet??? Daarbij is dat (op dit moment) geen clusterfuck, en ik ga echt niet 116 dagen oude kaartjes bekijken.
 

DeletedUser78972

Guest
Beide dorpen dorpen zijn geen CF dus dit is gewoon domweg iets zoeken.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Hij zegt toch zelf van niet??? Daarbij is dat (op dit moment) geen clusterfuck, en ik ga echt niet 116 dagen oude kaartjes bekijken.

a84924f081743883b8ec3709e08fcfe0.png


Wilde je nog meer duidelijkheid ofwa?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ik heb een vraagje jullie zijn ook tegen cluster fucking
Waarom wordt dat dan gedaan bij jullie en wordt er daar niet op gereageerd
Of hebben jullie daarvoor ook een uitleg over

Ik ben benieuwd
Heb een Pm verstuurd naar jullie leider met de vraag
Wat hij gaat doen met cluster fucking

Ik vraag mij af of jij gewoon zo ontzettend incapabel bent of simpelweg breindood.

Doen wij niets aan clusterfucken? We hebben de topstam van deze wereld: Vinage, ten doden opgeschreven vanwege dat feit. Kleine verandering maar natuurlijk, snap dat je dat over het hoofd ziet.
Wat betreft wij die zouden clusterfucken, dat heeft Aldo je al haarfijn uitgelegd. Je komt echt niet eens in de buurt van een gelijk, ieder kind kan dat zien. Je bofte dat Aldo reageerde, ik had de moeite niet eens genomen.

De strekking; Chicago heeft een ''clusterfuck'' gevonden, van Banana Soraka bij Mr. Victorious.
Twee 'sidenotes', die ''clusterfuck'' is 120 dagen terug al overgenomen, toen banana en mr.V al een maandje of 5 bij elkaar in de stam zaten en nog 4 maanden zijn gebleven. Meneer is al te incapabel op te zien dat dat geen clusterfucks zijn. Aldo legde al uit dat het niet zo heel gek is dat stamgenoten tegen of net in elkaars cluster edelen gezien groeilijnen, interns en samenwerkingen.
 

DeletedUser79332

Guest
Tsja afbranden naar 26ptn zou ik zeggen.
Maar dan wel alle.dorpen
 
Reactiescore
1.478
Het is me toch wat met die clusterfucks.
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Het kamp Vinage vergrijpt zich indirect alweer, ditmaal de moraalbreker van Mr. Victorious die overmatig katapulteert.

upload_2018-9-16_21-39-57.png

Edit: Vinage heeft zich gedistantieerd van Stikker en aangegeven dat dit niet meer zal voorkomen.
 
Laatst bewerkt:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Dat ging snel.
 

DeletedUser77348

Guest
ze hebben gelijk

zij werden gebackstabt van jullie dus vindt ik meer dan normaal dit
en ik ben fan om tw te spelen op niveau en daar horen kata bij op boerderijen
anders veel te veel stacks bij jullie
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Niet dat kata op boer daar veel invloed op hebben. Het is irritant, maar valt gewoon mee te spelen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Trek, waarschijnlijk gaat dit je pet te boven maar ik geef de hoop niet op, maar je kunt het geen backstab noemen als het verlaten van de stam weken van te voren aangekondigd is en er vervolgens een nap van twee weken is verleend. Weet ook dat de verlatende selectie al weken van te voren bekend was en we hebben aangegeven geen diplomatie aan te gaan met andere stammen. Volgens jou boekje is het dus onmogelijk om welke stam te verlaten dan ook, je backstabbed dus direct - ongeacht hoe je de stam verlaat. Op basis van mijn eigen ervaring, over zo een twintig werelden en inmiddels tien jaar, is dit één van de nettere 'hervormingen'.

Maargoed, jouw selectieve mening met kleuterargumenten doet mij niet bijster veel. Roep lekker in het rond. En trouwens; logischerwijs heeft Vinage/GI véél meer def dan Vix-V. Misschien moeten we maar gewoon een katapultoorlog beginnen, dat zou de winkans van Vix-V extreem verhogen. Dit omdat onze looptijden (liggingstechnisch) véél mooier zijn, onze accounts actiever en onze motivatie hoger in vergelijking met Vinage. GI is een bende defensief spelende noobs en een paar uitzonderingen, die gaan sowieso als geheel niets presteren. Het enige wat ze tot dusver doen is internen, en hoe? Het is elke keer weer de leiding, lees: grootste accounts, die alle inactieven mogen internen. Dit is dan ook de enige reden dat deze accounts 'groot' zijn.
 
Bovenaan