Kata-afspraken

Kata Afspraken?


  • Totaal aantal stemmers
    67

DeletedUser77348

Guest
@Trek

Zoals je in mijn bovenstaande post kan lezen zeg ik nergens dat ik een hekel aan je heb, je geen Kata' s mag gebruiken of whatever..
Ik zei alleen dat het irritant was om te lezen en dat ik je ken van W20 en dat je daar ook niet de schoonheidsprijs had voor fairplay. Ik snap dus niet waar al deze haat vandaan komt maar naar mij hoeft het zeker niet.

En ja ik weet hoeveel aanvallen je hebt binnengekregen opW20, en ja ja ik weet dat BWR je daar helemaal niks gunde op het einde. Dat je uiteindelijk bij ons kwam, lees Sick. , was om de wereld af te sluiten.

Dus nogmaals, ik probeer je niet te dwarsbomen, of whatever. Ik zei alleen op de reactie van @dragonshield3 Dat Ik je kende van W20. Dat staat indd los van hier en je zal mij zeker die vergelijkenis van w20 en w59 niet zien maken. Een ieder heeft de kans om zich te verbeteren al blijft een naam die negatief opvalt nu eenmaal hangen.. Vandaar dat ik zei dat ik je kende van W20. En als jij je katas wilt gebruiken, be my guest. Je zal er je redenen wel voor hebben.



haat heb ik niet hoor ;-)
ben soms die discusie moe over mijn persoonlijkhied dat ik zogezegt niet fair play speel
of mijn typ kunsten en over die kata

ik heb al altijd de richtlijnen gevold die ik van weet,
ben ik mee in het verhaal van de overeenkomsten van anderen of van die dubbele agenda's van vele
totaal niet want ik volg het niet altijd op de voet en ik vergeet enorm veel over een spel
namen kan ik niet onthouden of toch zeer moeilijk

maar ik hou altijd mijn beloftes als ik een persoonlijke bg of nap heb zal ze altijd verbreken via pm voor ik aanval of iets dergelijks
veranderd ik soms van stam ja soms te veel lol maar meestal heeft dit een reden
zal noooit bij de eerste discusie zijn ik haat discusie en eeuwige planning making
momment van de dag spelen zonder voorberieding lol

kata vindt ik nu eenmaal tachtis intersant soms om de tegenstander de verzwakken
dat hij minder kan schuiven en 3 dagen geen exstra troepen kan bouwen

dat ik voor mij zelf adem ruimte kan creeeren dat is nooit om iemand persoonlijk te ambeteren
maar ik snap niet goed waarom dat er zo veel haat is tegen kata
je krijgt nooit een deftige reden waarom er geen kata mogen gebruikt worden ik weet dat nu nog altijd niet waarom

ik heb dat geleerd op wereld 5 waar de helft van mijn dorpen werden kapot geknald door kata ik vondt dat de max dat ik schaakmat efkes stond kwa bewegingen je moet dan heel anders spelen zeer leuk vondt ik dat :)

boerderijen kan je tocht terug opbouwen? en meestal neem ik ze wel over en bouw ik ze wel op maar dat lukt niet altijd lol



en sorry tegen over iedereen dat ik soms argesief overkom is zekers niet mijne bedoeling
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Daarbij klopt de topicnaam niet. Maar ik wil best nieuwe afsprajen maken. Als de oude regels van de oorspronkelijke 10 stammen worden geaccepteerd door Vinage, GI, Whale, Eros, Rose, Purge, Glo, Chiq. en Rep heb je al bijna een wereldwijd beleid.

Niet nodig. Waarom zijn er afspraken nodig als je gewoon een goed beleid wat katapulteren en clusterfucken voert. Binnen Vix-V hebben we een strenger beleid dan in Vinage. Clusterfucken en katapulteren is not done en zal in veel gevallen snel leiden tot een kick uit de stam. Als de leidingen uit andere stammen een zelfde beleid zou voeren (en daadkrachtig zou handhaven) dan zijn er geen afspraken nodig. Van afspraken komen discussies, van discussies komt gezeur en gezeur hebben we al veel te veel van op deze wereld.

@Trek , jij bent vast een vriend van Mr. Victorious, kijkende naar je belabberde schrijfstijl. Ik ga niet bijster veel tijd in je berichten steken. Wat ik begrijp is dat jij de speler van Chicago bent en dat jij vrijwel de enige op deze wereld bent die overmatig katapulteren normaal vind. Je kunt wel refereren naar wereld 5, maar er zitten hier wel meer spelers die die wereld of vroegere werelden hebben bespeeld. Wil dat zeggen dat je je maar moet vastklampen aan vroegere (noodzakelijke..) bezigheden? Nee.. de wereld is in beweging, verandert continu. Even een metafoor: Tien jaar terug hadden kinderen op de basisschool vaak geen telefoon en al helemaal geen Ipad of tablet om ze kalm te houden. Dat is nu wel anders, tegenwoordig internetten ze al voordat hun eerste tanden doorkomen. Digitaal pesten is een dagelijks gesprek in het basisonderwijs. Terugkomende op de tribal wars community, ook deze is in beweging. Wat vroeger normaal was, is door de community gelabeld als 'aanstootgevend gedrag'. Probeer mee te gaan met de tijd, anders ben je voor je vijftigste al een mannetje wat klaagt over de jeugd van tegenwoordig.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Dan heb jij W5 niet op het niveau meegemaakt die ik wel heb meegemaakt.
 

DeletedUser77348

Guest
Niet nodig. Waarom zijn er afspraken nodig als je gewoon een goed beleid wat katapulteren en clusterfucken voert. Binnen Vix-V hebben we een strenger beleid dan in Vinage. Clusterfucken en katapulteren is not done en zal in veel gevallen snel leiden tot een kick uit de stam. Als de leidingen uit andere stammen een zelfde beleid zou voeren (en daadkrachtig zou handhaven) dan zijn er geen afspraken nodig. Van afspraken komen discussies, van discussies komt gezeur en gezeur hebben we al veel te veel van op deze wereld.

@Trek , jij bent vast een vriend van Mr. Victorious, kijkende naar je belabberde schrijfstijl. Ik ga niet bijster veel tijd in je berichten steken. Wat ik begrijp is dat jij de speler van Chicago bent en dat jij vrijwel de enige op deze wereld bent die overmatig katapulteren normaal vind. Je kunt wel refereren naar wereld 5, maar er zitten hier wel meer spelers die die wereld of vroegere werelden hebben bespeeld. Wil dat zeggen dat je je maar moet vastklampen aan vroegere (noodzakelijke..) bezigheden? Nee.. de wereld is in beweging, verandert continu. Even een metafoor: Tien jaar terug hadden kinderen op de basisschool vaak geen telefoon en al helemaal geen Ipad of tablet om ze kalm te houden. Dat is nu wel anders, tegenwoordig internetten ze al voordat hun eerste tanden doorkomen. Digitaal pesten is een dagelijks gesprek in het basisonderwijs. Terugkomende op de tribal wars community, ook deze is in beweging. Wat vroeger normaal was, is door de community gelabeld als 'aanstootgevend gedrag'. Probeer mee te gaan met de tijd, anders ben je voor je vijftigste al een mannetje wat klaagt over de jeugd van tegenwoordig.



ik denk dat het juist omgekeerd zal zijn hoor
ik ga eeuwig jong blijven :) en jullie willen de regels aan passen heeft niks met leeftijd te maken
maar over gemakzuchtig luiheid in een spel lol

jullie hebben een beleid zeg je maar dat is eerder dictator wet wie niet akkoord ga
zullen jullie onmiddellijk aanpakken op gelijk welke manier
er stemmen veel mensen ja maar ze zijn niet 100procent akkoord ermee

en ik durf mij mening te geven

kato moeten in het spel gebruikt worden
maar alleen op muren verzamelplaatsen en boerderij op de rest is afbraak ( geeft geen nut)
en jullie zijn totaal niet bereidwillig daarin wie is er da oud en koppig daarin
mijn wet is ons wet dictator beleid of communisme ben niet lang genoeg naar school geweest om daar een verschil in te zien


en over mijn schrijffouten tjah da za nooit verbeteren
dus ik vrees dat iedereen dit zal moeten aanvaarden maar dat is ook een probleem bij vele
het aanvaarden om iets aan te passen of tegenspraak te hebben

dan liever een dreigende taal spreken dan normaal te communiceren ;-)

water bij de wijn moet kunnen
 

DeletedUser77348

Guest
Dan heb jij W5 niet op het niveau meegemaakt die ik wel heb meegemaakt.
de helft van mij dorpen kapot geknald ik vondt dat gewoon de max :)
wat is een niveau in een spel ;-) luiheid en schrik voor een dorpje die kapot geknald wordt en gaan janken daar voor heb je tegenwoordig niveau voor nodig geloof ik :)

iedereen die tw speelt heeft een niveau in mij ogen
iedereen heeft een andere speelstijl en dat moet aanvaard worden
iedere mens kan nooit het zelfde karakter hebben moet ook aanvaard worden
en dat is bij vele een probleem hier :)
 
Reactiescore
1.478
Katas op smederij is pas irritant, doen ze altijd bij mij op .net. Als je dodget kan je 2 dagen niet recappen met dat dorp.
 
Reactiescore
1.478
Alles is irritant. Een dorp van 200 punten is gewoon niet bruikbaar.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
en jullie willen de regels aan passen heeft niks met leeftijd te maken
maar over gemakzuchtig luiheid in een spel lol

Weet je zeker dat je W5 bespeeld hebt? ;)
Overmatig katapulteren is juist ernstig simpel en kost je weinig tijd. Het gebruik van katapulten is tegenwoordig spelbederf. Gemakzuchtig en lui kun je het echt niet noemen, gewoonweg dorpen pakken is moeilijker dan simpelweg katapulteren. Zeker met de komst van pp-abuse zou overmatig katapulteren iedere noob succesvol maken. Ik boost gewoon dat ik de grootste ben, met de meeste dorpen heb ik de meeste katapulten en zo katapulteer ik iedere tegenstander weg. Totaal skill-loos, totaal moeiteloos. Je snapt er bar weinig van als je het standpunt ''tegen katapulteren'' benoemd als gemakzuchtig en lui.
 

DeletedUser77348

Guest
Weet je zeker dat je W5 bespeeld hebt? ;)
Overmatig katapulteren is juist ernstig simpel en kost je weinig tijd. Het gebruik van katapulten is tegenwoordig spelbederf. Gemakzuchtig en lui kun je het echt niet noemen, gewoonweg dorpen pakken is moeilijker dan simpelweg katapulteren. Zeker met de komst van pp-abuse zou overmatig katapulteren iedere noob succesvol maken. Ik boost gewoon dat ik de grootste ben, met de meeste dorpen heb ik de meeste katapulten en zo katapulteer ik iedere tegenstander weg. Totaal skill-loos, totaal moeiteloos. Je snapt er bar weinig van als je het standpunt ''tegen katapulteren'' benoemd als gemakzuchtig en lui.




Zeer zekers ben ik dat ik daar gespeeld heb
Ze hebben daar ook een af forum gemaakt over mij

Moe je maar eens naar mijn stats kijken Chicago5 wereld 5

Ik heb een vraagje jullie zijn ook tegen cluster fucking
Waarom wordt dat dan gedaan bij jullie en wordt er daar niet op gereageerd
Of hebben jullie daarvoor ook een uitleg over

Heb de indruk dat het ook maar in 1 richting mag zijn bij jullie
Nul tolerantie lees ik bij jullie wie kata gebruiken vlieg eruit
Wie cluster fucking doet ook

Ik ben benieuwd
Heb een Pm verstuurd naar jullie leider met de vraag
Wat hij gaat doen met cluster fucking

Welke artikel nr zo veel dat hij nu zal uitvinden om dit goed te keuren en de andere nieuw ben benieuwd hoe hardt jullie standpunt waardt is
 

DeletedUser61134

Guest
Opzicht als je een dagje niks te doen had was het op W6 altijd wel leuk om even op 1000+ dorpen hoofdgebouw terug te zetten op 5 en leem uit te bouwen.
Nog lijstjes maken naar de stam waar de leemgroeves op 1 stonden zodat ze de GS aan konden vullen.

Maar nu heb je AM en gaat alles automatisch dus zou het minder problemen moeten zijn als je katas krijgt.
Maar iedereen zijn eigen.

@Trek
Ha die Chico, leuke naam heb je deze keer.
Had je honger of was je stoute dingen aan het doen?
 

DeletedUser77348

Guest
Opzicht als je een dagje niks te doen had was het op W6 altijd wel leuk om even op 1000+ dorpen hoofdgebouw terug te zetten op 5 en leem uit te bouwen.
Nog lijstjes maken naar de stam waar de leemgroeves op 1 stonden zodat ze de GS aan konden vullen.

Maar nu heb je AM en gaat alles automatisch dus zou het minder problemen moeten zijn als je katas krijgt.
Maar iedereen zijn eigen.

@Trek
Ha die Chico, leuke naam heb je deze keer.
Had je honger of was je stoute dingen aan het doen?



stoute dingen of gezonde dingen :p
 

DeletedUser77348

Guest
Hij heeft het over 531|562 - een dorp dat 116 dagen geleden overgenomen is.


ik heb het over 2 dorpen

ik heb er persoonlijk gene last van hoor
maar dan moeten jullie ook niet hoog van de toren roepen over andere ;-)
als jullie een standpunt innemen over cf moe je het ook uitvoeren en gene bla bla bla over andere
wanneer het overgenomen was blijft een cf toen en nu blijft cf :)


maar ik ben ook fan cf in tijden van oorlog :)
 
Bovenaan