Is Tribal Wars racistisch en seksistisch?

Deleted User - 487973071

Guest
verdomme ik zie dit nu pas
mag ik mijn mening nog aanpassen?
Dat staat al impliciet in je toelichting.

Is dit in het beginsel niet een probleem van overheden die technologie bedrijven die enkel een platform aanbieden verantwoordelijk stellen voor de inhoud van een platform in plaats van de daadwerkelijke auteur?
Tot op zekere hoogte en vooral ten aanzien van dataverwerking en privacyissues. Maar bijvoorbeeld strafrechtelijk zal het OM niet de provider/techbedrijf dagvaarden maar degene die een strafbare feit heeft gepleegd.

wellicht zou ook een van de overweging kunnen zijn geweest dat op Facebook en instagram men niet op een beschaafde manier (excessief schelden naar elkaar, mogelijk discriminerende reacties over en weer en bijvoorbeeld bedreigingen). Zij kiezen in dat geval om niet het probleem aan te pakken maar om zulke discussie te minimaliseren. Dat omdat zij bijvoorbeeld anders de richtlijnen niet kunnen naleven omdat ze niet genoeg man hebben om alles te kunnen monitoren.

Ik kan het mis hebben maar dat is wat het eerst in mij opkomt als reden waarom zij het zouden doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.733
Je bericht betitelen als laster is geen ontkenning? Oke dan —‘

Zegt degene die woorden als ‘excuustruus’ bezigt. :redface:
Dit is trouwens weer een typische knoefkoe reactie.

Maar ik las op het nieuws dat Facebook en instagram zwarte piet foto’s gaat blokkeren. Wat vinden de VF knoefkoetjes daarvan? @simeco @een niet dubieuze naam @ItsDash @Stalov @Westkip @nonkel jos @Miccie

Ik vind het echt grote onzin. FB en insta horen zich daar niet eens mee te bemoeien. Alleen als er haat mee wordt gezaaid mogen zij ingrijpen is mijn mening.
 
Reactiescore
1.468
Maar bijvoorbeeld strafrechtelijk zal het OM niet de provider/techbedrijf dagvaarden maar degene die een strafbare feit heeft gepleegd.
In NL misschien niet, maar in andere landen is dit een big issue.
Het gaat dan niet alleen om politieke zaken maar ook om fake news en aanzetten tot haat. Zie ook de hoorzittingen die er zijn geweest in de verschillende parlementen.
 
Reactiescore
1.277
Zegt degene die woorden als ‘excuustruus’ bezigt. :redface: En did you just assume my gender???
Dit is trouwens weer een typische knoefkoe reactie.

het is een vertaling van je username. dus nee. dat heb je zelf al prijsgegeven dat jij onderdeel bent van de masculine onderdrukking.
 
Reactiescore
1.804
ik zou zelfs durven zeggen dat hij er aanstoker van is?
 

DeletedUser79704

Guest
beetje frappant dat we in een community zitten waar er nog steeds word neergekeken op vrouwen, transgenders en mensen met een andere huidskleur, ik dacht dat we in 2020 zaten en niet in 1980. jammer
 
Bovenaan