Is Tribal Wars racistisch en seksistisch?

Reactiescore
1.468
een middeleeuwse tietenbar die voor enkele pp’s bezocht kan worden?
Ik zou dan spontaan weer overwegen TW actief te gaan spelen.
Puur en alleen vanwege de genderdiversiteit bedoel ik dan. Ik zag het niet zo tot dit voorbeeld.

Ik geef het topic wel even een zetje naar het VF.
 
Reactiescore
2.386
@Jo Han wat is dit voor beslissing?? Dit was toch een goeie en open discussie?
 
Reactiescore
2.386
Volgens mij onderschat jij het VF?
Ik denk dat dit hier niet de aandacht zal krijgen die het nodig heeft om stemmen bij het grote publiek te verzamelen.
 
Reactiescore
999
Heel jammer dat een topic als dit weer naar het "vrij forum" wordt verwezen. Dit is een heel serieuze kwestie die zeker eens moet herbekeken worden.

Ik sluit mij dan ook volledig aan bij rukurt. Al zijn argumenten houden stuk voor stuk enorm veel steek en daardoor worden ze, zoals Dash zegt, onmiddellijk in de doofpot gestopt. Innogames en zijn volgelingen (zoals Jo Han) kunnen natuurlijk niet het risico lopen dat de minderheden, zoals de zwarte community en de vrouwen, in opstand zouden komen.
 
Reactiescore
757
Dit is exact de reden waarom ik gestopt ben met Tribalwars. Discriminatie tegenover de anders gekleurde en vrouwen begon te overheersen. Als ik Duckje was zou ik hier snel iets aan doen. Zo niet? Dan zullen er binnenkort misschien rellen ontstaan tijdens een TW-meeting. Dat wil toch niemand?
 
Reactiescore
1.468
Dit is exact de reden waarom ik gestopt ben met Tribalwars. Discriminatie tegenover de anders gekleurde en vrouwen begon te overheersen. Als ik Duckje was zou ik hier snel iets aan doen. Zo niet? Dan zullen er binnenkort misschien rellen ontstaan tijdens een TW-meeting. Dat wil toch niemand?
Misschien tijd om TW verboden te maken op Facebook?
 

Deleted User - 487973071

Guest
Yup het AF is zowat de enige plek waar minderheden en anders gekleurde etc met open armen worden geaccepteerd. Nog nooit iets discriminerende oid op dit forum gelezen. Daarom ben ik ook nog maar alleen actief op het forum. Gotta love the VF peeps :D
 
Reactiescore
1.733
Yup het AF is zowat de enige plek waar minderheden en anders gekleurde etc met open armen worden geaccepteerd. Nog nooit iets discriminerende oid op dit forum gelezen. Daarom ben ik ook nog maar alleen actief op het forum. Gotta love the VF peeps :D

Wij op het VF accepteren mensen van ieder afkomst of geloof ?
 
Reactiescore
421
Zo zie je maar dat institutioneel racisme overal zit. Het feit dat dit topic gediskwalificeerd wordt tot vrij-forum topic getuigt daarvan. De moderators willen niet eens discussiëren over dit belangrijk maatschappelijk onderwerp.
 
Reactiescore
421
Hoe zit het bovendien met de genderverdeling in het twteam? Daar kan het .nl community team (@Duckje) wel zélf de nodige inspanningen voor leveren.

Ik denk dat dit een hele interessante suggestie is. Je ziet bijvoorbeeld wat fam toevoegt aan het team (en vroeger Ramoth, gristine1902, Marwolaeth en Kaneel) bijvoorbeeld.
Misschien dat het TW-team wat meer actief diversiteit na moet streven!
 
Reactiescore
1.468
Ik denk dat dit een hele interessante suggestie is. Je ziet bijvoorbeeld wat fam toevoegt aan het team (en vroeger Ramoth, gristine1902, Marwolaeth en Kaneel) bijvoorbeeld.
Misschien dat het TW-team wat meer actief diversiteit na moet streven!
Heb jij een voorstel voor een wervingscampagne van vrouwen? Ik wil me wel graag kandidaat stellen om me te laten vervangen door een vrouw??
 
Reactiescore
421
Gewoon een pm rondsturen op alle werelden om wat meer vrouwen in managementfuncties te krijgen?

Laat maar zien waar je voor staat als community!
 
Reactiescore
1.468
Gewoon een pm rondsturen op alle werelden om wat meer vrouwen in managementfuncties te krijgen?

Laat maar zien waar je voor staat als community!
Is het niet zo dat de genderverdeling in het team gelijk moet zijn aan de genderverdeling onder de spelers? Het moet uiteraard wel een correcte afspiegeling van de spelersgroep zijn?
 
Reactiescore
421
Nee want daarmee rem je vrouwelijke spelers in hun ontwikkeling, daarmee ontmoedig je hen door hun glazen plafond te breken.

Het team zou veel beter gebalanceerd zijn door meer feminiene kwaliteiten vertegenwoordigd te hebben, daar moeten we voor open staan en niet gelijk in de ankers schieten zoals jij nu doet.
 
Reactiescore
421
Maar goed en dat meen ik echt: graag het topic terugplaatsen zodat we daar een fatsoenlijke discussie over kunnen hebben.
 
Bovenaan