Is Sweet Wel Zo Zoet Als Ze Lijken? Stabberdestabstab

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
En ff tussendoor wie checkt er 2 weken zijn mail niet in dit tijdperk? :p

email wat niet veel gebruikt word, en je moet er vanuit kunnen gaan dat je je maten je niet naaien.

Namens Sweet:

Stan vertelt zijn verhaal, een verhaal heeft altijd twee kanten.
Stan heeft al langere tijd acties gedaan die niet door de beugel kunnen.
Uitleg hierover doet niet terzake, verandert niets aan de situatie.
Heeft van de stam meerdere kansen gehad en helaas heeft Stan hier geen gebruik van gemaakt.
De stam heeft grondig onderzoek gedaan en kwam tot 1 conclusie:

Er zijn grenzen..

wat een onzin man, S. die over de grenzen gaat?:eek:
dat is pas een goede 1 april grap :eek:

Wat st@n ook gedaan heeft, dan neem je hem niet ze account af stelletje $@%#%# ! dan kick je hem en plan je een massa op hem bijv, maar zen account afnemen waar die lang voor gewerkt heeft, dat doe je niet!:mad:

Want als er nou iemand acties uitvoert die niet door de beugel kunnen, zijn jullie dat wel!

Idd, stuur hem dan een massa dan had hij nog wat plezier:) ipv, zo zielig een accountje op zo'n naaiwijze afpakken.. :eek:
 

DeletedUser41347

Guest
Account afpakken? Hij is nog geen jaar op het account geweest.
Er zijn genoeg gesprekken gevoerd en heel veel kansen voor hem geweest, het komt niet uit de lucht vallen.
Hard werken? Hard spammen ja.
Verder gaan we niet in op wat er is gebeurd, het blijft zijn verhaal tegenover een stamverhaal.
En kun je dus niet oordelen over een situatie waar je niet genoeg van af weet.
 

DeletedUser

Guest
En ff tussendoor wie checkt er 2 weken zijn mail niet in dit tijdperk? :p

Als je meerdere accounts hebt heb je ook meerdere mails wss aangemaakt.. Ik check maar 1 mail-adres wat in mijn huidige geval gelukkig die van CR is, maar toen ik op wat meer speelde had ik soms wel ns accounts waarvan ik de ww van mails niet meer wist...gelukkig is er nooit wat mee gebeurd :D
 

DeletedUser

Guest
Sorry stan, ik heb totaal geen medeleiden met je. Je had er destijds zelf voor gekozen om onze stam te verraden door info door te spelen, hier hebben we bewijzen van en dat weet jij net zo goed.

Overigens vind ik 1 ding van je begin post wel grappig.. je zegt dat het toch wel einde spel voor ons wordt omdat wij als stam in het midden liggen... Ik zat voor dat fusie gebeuren al in Crows en heb er juist voor gekozen om naar Sweet te gaan, ik weet niet hoor maar volgensmij gaat dit spel juist om oorlogen, waarom zullen we die dan uit de weg gaan.. Ik zoek ze maar al te graag op:D Eigenlijk heeft Sweet dus juist ballen door mensen te recuiten die in de kern liggen!:D

Hopelijk heb je nog een leuke toekomst voor de boeg op een andere account of wereld, je zal hier vast wel van geleerd hebben(hoop ik). Dit doe je vast geen 2e maal.

Veel succes verder, Groetjes Jordy.
 

DeletedUser

Guest
Vond het destijds met Dr. Love, TSR en moi toch wel iets beter uitgevoerd. Maar kan aan mij liggen.

Nee het ligt niet aan jou, dat was gewoon veel en veel beter uitgevoerd.
Al was het toen niet op 1 april, dat scheelt ook wel weer
 

DeletedUser

Guest
Ja klopt, mss dat het dan sneller doorzien was. Maar ach, dan nog.
 

DeletedUser58227

Guest
AW: Is Sweet Wel Zo Zoet Als Ze Lijken? Stabberdestabstab

Daar hebben we mijn ware fan.
Stel dat ik info door zou spelen. Wat ik niet heb gedaan, maar oke. Dan pak je iemands account af. Sorry, volgensmij zijn jullie degene die wat hebben te leren.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Account afpakken? Hij is nog geen jaar op het account geweest.
Er zijn genoeg gesprekken gevoerd en heel veel kansen voor hem geweest, het komt niet uit de lucht vallen.
Hard werken? Hard spammen ja.
Verder gaan we niet in op wat er is gebeurd, het blijft zijn verhaal tegenover een stamverhaal.
En kun je dus niet oordelen over een situatie waar je niet genoeg van af weet.

R. gaf het account aan M., daarna kreeg ik het account (hooguit een maandje op gespeeld, een saai account vond ik het) toen is S. erop komen spelen.
en ik geloof dat S. er al vanaf September 2011 erop zat, dat is dus een half jaar :eek: dat is vrijlang, en zoniet is dat een
reden om iemand te naaien?
S. heeft zich voor de prof ingezet en jullie nemen hem dat af.

wat S. voor keuzes heeft gemaakt en of die goed of fout waren maakt niet, zelfs dat is geen reden om iemand zijn account af te nemen. Sweet schaam je!


Jij moet al helemaal je muil houden.

lekker sfeertje hier :p
 

DeletedUser62436

Guest
Aah, baal je dat je spy betrapt is? Het komt wel goed schatje.

Jullie zijn echt kloo*za**en, meerdere mensen hebben het hier al gezegd maar ik benadruk het nog ff. WTF GAAT ER IN JULLIE HOOFDEN OM? als zou hij info door hebben gespeeld is dat geen reden zijn account van hem af te pakken. Jullie zijn een stelletje laffe schapen die juist geen balle hebben. Ik kan er echt niet tegen zoiets als dit te lezen.
jullie denken dat je het account mocht stelen omdat hij info door speelde, echt waar wat gaat daar in jullie hoofden om joh, ik kan er met mijn verstand niet bij.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga mn mening ook maar is geven hier, ook al heb ik er voor de rest niks mee te maken. Ik vind dit echt niet kunnen. Als iemand zich niet kan gedragen in een stam, dan gooi je hem eruit. Dit is toch niet te geloven?

Namens Sweet:

Stan vertelt zijn verhaal, een verhaal heeft altijd twee kanten.
Stan heeft al langere tijd acties gedaan die niet door de beugel kunnen.
Uitleg hierover doet niet terzake, verandert niets aan de situatie.
Heeft van de stam meerdere kansen gehad en helaas heeft Stan hier geen gebruik van gemaakt.
De stam heeft grondig onderzoek gedaan en kwam tot 1 conclusie:

Er zijn grenzen..

En dan stab je hem maar ipv van hem uit de stam te smijten, zoals elk normaal persoon doen?

Sidenote: ik zie dat marcel die post bedankt heeft, zat hij niet ergens in ******* Afrika ofzo? Nog meer leugens? Waar speel je nu marceltje?

Account afpakken? Hij is nog geen jaar op het account geweest.
Er zijn genoeg gesprekken gevoerd en heel veel kansen voor hem geweest, het komt niet uit de lucht vallen.
Hard werken? Hard spammen ja.
Verder gaan we niet in op wat er is gebeurd, het blijft zijn verhaal tegenover een stamverhaal.
En kun je dus niet oordelen over een situatie waar je niet genoeg van af weet.

Dus? Hij heeft er een jaar lang tijd aan besteedt, het acc verder gebouwd en ervoor gezorgd dat het bleef bestaan. Dat jullie hem dan zonder pardon op zo'n laffe manier stabben, wat door jullie wordt bevestigd zegt meer dan genoeg over jullie als stam.

Sorry stan, ik heb totaal geen medeleiden met je. Je had er destijds zelf voor gekozen om onze stam te verraden door info door te spelen, hier hebben we bewijzen van en dat weet jij net zo goed.

Overigens vind ik 1 ding van je begin post wel grappig.. je zegt dat het toch wel einde spel voor ons wordt omdat wij als stam in het midden liggen... Ik zat voor dat fusie gebeuren al in Crows en heb er juist voor gekozen om naar Sweet te gaan, ik weet niet hoor maar volgensmij gaat dit spel juist om oorlogen, waarom zullen we die dan uit de weg gaan.. Ik zoek ze maar al te graag op:D Eigenlijk heeft Sweet dus juist ballen door mensen te recuiten die in de kern liggen!:D

Hopelijk heb je nog een leuke toekomst voor de boeg op een andere account of wereld, je zal hier vast wel van geleerd hebben(hoop ik). Dit doe je vast geen 2e maal.

Veel succes verder, Groetjes Jordy.

Wat doe jij hier nou weer? Nadat jij een ban aan je broek kreeg voor je vuile spel vertoonde je je hier gelukkig niet meer. Ga toch weg man, jij bent net zo'n smeerlap als de rest van Sweet..
 

DeletedUser

Guest
Ai, daar gaat Sweet's laatste sprankeltje geloofwaardigheid. Nu weet ik ook waarom ik ben gewaarschuwd dat Sweet vieze backstabbers zijn. Jammer jammer. Ik hoop dat ze binnenkort krijgen wat ze verdienen!
En @ S. , Heel veel succes, en ik hoop dat je een mooi account kan vinden om wraak te nemen ;)
 

DeletedUser

Guest
Aah, baal je dat je spy betrapt is? Het komt wel goed schatje.

Ik snap nog steeds niet waar jullie vandaan halen dat wij info van jullie krijgen.. Dat is namelijk niet het geval, anders hadden we daar wel gebruik van gemaakt.

Ai, daar gaat Sweet's laatste sprankeltje geloofwaardigheid. Nu weet ik ook waarom ik ben gewaarschuwd dat Sweet vieze backstabbers zijn. Jammer jammer. Ik hoop dat ze binnenkort krijgen wat ze verdienen!
En @ S. , Heel veel succes, en ik hoop dat je een mooi account kan vinden om wraak te nemen ;)

Wereldmassa op Sweet uitvoeren?:D
 

DeletedUser

Guest
Namens Sweet:

Stan vertelt zijn verhaal, een verhaal heeft altijd twee kanten.
Stan heeft al langere tijd acties gedaan die niet door de beugel kunnen.
Uitleg hierover doet niet terzake, verandert niets aan de situatie.
Heeft van de stam meerdere kansen gehad en helaas heeft Stan hier geen gebruik van gemaakt.
De stam heeft grondig onderzoek gedaan en kwam tot 1 conclusie:

Er zijn grenzen..

Dus dan gaat Sweet maar het account afpakken? Nog nooit van kicken gehoord...


Sorry stan, ik heb totaal geen medeleiden met je. Je had er destijds zelf voor gekozen om onze stam te verraden door info door te spelen, hier hebben we bewijzen van en dat weet jij net zo goed.

Overigens vind ik 1 ding van je begin post wel grappig.. je zegt dat het toch wel einde spel voor ons wordt omdat wij als stam in het midden liggen... Ik zat voor dat fusie gebeuren al in Crows en heb er juist voor gekozen om naar Sweet te gaan, ik weet niet hoor maar volgensmij gaat dit spel juist om oorlogen, waarom zullen we die dan uit de weg gaan.. Ik zoek ze maar al te graag op:D Eigenlijk heeft Sweet dus juist ballen door mensen te recuiten die in de kern liggen!:D

Hopelijk heb je nog een leuke toekomst voor de boeg op een andere account of wereld, je zal hier vast wel van geleerd hebben(hoop ik). Dit doe je vast geen 2e maal.

Veel succes verder, Groetjes Jordy.

Ik zal over de rest niet eens wat zeggen, dat is zo duidelijk gewoon jouw IQ van -160, maar dit is ook zo'n domme opmerking. Ze hebben de ballen? Trololololo! Ze kapen iemand weg bij hun eigen bondgenoot, goede BG ben je dan. Daarnaast is het alleen maar fucking dom, dat heeft niets met lef te maken. Faalhaas.

Echt triest dit gebeuren lol

Aah, baal je dat je spy betrapt is? Het komt wel goed schatje.
Hij was niet eens een spy, 3 andere accounts in je stam trouwens wel. En ga nu niet zeggen laag spel van Plague, jullie begonnen met spy's :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zonder discussie echt gevolgd te hebben.

Ik vind dit namenlijk ook echt wel niet kunnen,iedereen speelt dit spel voor zijn plezier. En je mag dan als spy ofzo spelen iedereen bepaalt toch zijn eigen speelstijl???
Ook al is die zo laf en achterbaks, als men een spy is ontsla hem dan gwn maar je zet toch niet zomaar iemand van zijn account? snap echt niet hoe sommige mensen dit kunnen doen? komaan dat is gwn iemand zijn spelplezier afpakken:mad:
 

DeletedUser62436

Guest
Ik snap nog steeds niet waar jullie vandaan halen dat wij info van jullie krijgen.. Dat is namelijk niet het geval, anders hadden we daar wel gebruik van gemaakt.



Wereldmassa op Sweet uitvoeren?:D

Die wereld massa opsweet spreekt me wel aan :D
 

DeletedUser

Guest
Bende naaiers daar bij Sweet...
Er bestaat geen reden om iemands account afhandig te maken. Eender wat ie gedaan heeft...

Tip voor volgende keer...
In hotmail kan je boven je mappen op een tandwieltje klikken.
Daar kan je een alias aanmaken.
De mails die naar die alias verstuurd worden komen gewoon binnen op je main adress...
 
Bovenaan