Is Sweet Wel Zo Zoet Als Ze Lijken? Stabberdestabstab

DeletedUser62436

Guest
Ik heb hier maar 1 ding op te zeggen. Wat een laffe Fli**ers. vieze stabbers zijn het niks anders. Escht triest dit diep triest dat je zop zo'n manier iemand naait. Je nakt toch niet iemand zijn account? ik kan er echt niet bij. hoe kun je zoiets flikken.
 

DeletedUser58227

Guest
AW: Is Sweet Wel Zo Zoet Als Ze Lijken? Stabberdestabstab

Jammer dat Sweet niet reageert. :rolleyes:
 

DeletedUser61935

Guest
Re: AW: Is Sweet Wel Zo Zoet Als Ze Lijken? Stabberdestabstab

Jammer dat Sweet niet reageert. :rolleyes:

Er zitten ook niet veel sweeters op het forum.
Buiten bij 'De Grote Oorlog' kwamen ze ff. En dan werden ze op de feiten gedrukt dat ze geownd werden. En dan vertrokken ze weer. Buiten jij ;)
 

DeletedUser47506

Guest
Re: AW: Is Sweet Wel Zo Zoet Als Ze Lijken? Stabberdestabstab

Jammer dat Sweet niet reageert. :rolleyes:

Jammer voor je kerel, heb respect voor je dat je het niet opgeeft betreft: om ze terug te pakken, als mijn account genaaid wordt ben ik 1 week depressief:eek:
 

DeletedUser62436

Guest
Die Laffe nic**en zijn gewoon te bang om hier te komen, kan er nog steeds niet bij zoiets doe je gewoon niet.
 

DeletedUser63476

Guest
wat een gezeik weer.

bah en dat van een hele stam.

eigenlijk nu met alle omliggende stammen te samen sweet eens lkkr massen, weten ze ook meteen waar ze staan.


en stan, you know were to find the law ^^


Enn dan weet ik er nog wel eentje bij die dan gelijk meegenomen kan worden.....is ook een acc.inpikkert...:D
 

DeletedUser58227

Guest
Als iemand lege front accountjes heeft met Sweet, je weet me te vinden. :D
 

DeletedUser55586

Guest
Smerige manier van een leuk spelletje spelen....triest, heel triest.
 

DeletedUser58227

Guest
ik heb een een front acc daarmee en nog wel wat clears :D



ik ga eerst sweet is vragen wat zei er van vinden/ te zeggen hebben erop

Najah. Die zullen toch weer met zo`n geblèr aankomen. Want die gaan nu heus niet zeggen: Ja, laat `m maar lekker terug komen :eek:

Edit: Er is nu een Sweet speler op het AF zie ik :p
 

DeletedUser61935

Guest
Najah. Die zullen toch weer met zo`n geblèr aankomen. Want die gaan nu heus niet zeggen: Ja, laat `m maar lekker terug komen :eek:

Je wilt toch zelf niet meer terug? Ik bedoel, je bent door je hele stam genaaid.
 

DeletedUser58227

Guest
Tuurlijk wil ik terug, puur om ze terug te naaien. Ik laat zo iets echt niet zonder gevolg zoiets flikken :)
 

DeletedUser

Guest
Als het allemaal zo is zoals je hier schrijft is het idd een erg laffe actie.
Ik veronderstel niet dat er veel mensen zijn die wekelijks in hun instellingen gaan kijken of hun eigen email er nog in staat...
Maar daarlangs, controleer jij nooit je eigen email adres op nieuwe mails?
 
Bovenaan