Is Sweet Wel Zo Zoet Als Ze Lijken? Stabberdestabstab

DeletedUser58227

Guest
Af en toe. Maar ik ga niet iedere week kijken, omdat ik geen vertrouwen in m`n co`s & stam heb.
 

DeletedUser58227

Guest
Sweet is ook anders dan de andere. Dus dat verklaar het waarsschijnlijk. ;)
 

DeletedUser58227

Guest
AW: Is Sweet Wel Zo Zoet Als Ze Lijken? Stabberdestabstab

Laat het ze maar zelf vertellen.
 

DeletedUser61935

Guest
Dat jij tijd hebt om gezellig te babbelen met Sweet zeg, je verliest links en rechts bakken met dorpen..;)
Zijde 1:
Spelers: jorny21
Zijde 2:
Stammen: Plague

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 46
Verschil: 46

chart

46 maar ;)
 

DeletedUser58227

Guest
AW: Is Sweet Wel Zo Zoet Als Ze Lijken? Stabberdestabstab

Zolang het nadelig is voor Sweet...
 

DeletedUser

Guest
Af en toe. Maar ik ga niet iedere week kijken, omdat ik geen vertrouwen in m`n co`s & stam heb.

hmmm, tja...
Je gebruikt je email zo te horen alleen voor TW :p
Dan kan dit wel voorkomen...
Mijn email adres is nl gwn mn eigen privé adres dat ik dagelijks controleer...

Wel balle van de idiots daar in Sweet...
 

DeletedUser41347

Guest
Namens Sweet:

Stan vertelt zijn verhaal, een verhaal heeft altijd twee kanten.
Stan heeft al langere tijd acties gedaan die niet door de beugel kunnen.
Uitleg hierover doet niet terzake, verandert niets aan de situatie.
Heeft van de stam meerdere kansen gehad en helaas heeft Stan hier geen gebruik van gemaakt.
De stam heeft grondig onderzoek gedaan en kwam tot 1 conclusie:

Er zijn grenzen..
 

DeletedUser58227

Guest
AW: Is Sweet Wel Zo Zoet Als Ze Lijken? Stabberdestabstab

Dan ben ik benieuwd wat dat mag zijn, en denk de mede Af'ers ook.
En stabben, sorry, dat gaat buiten alle grenzen. Dus je maakt me hier niets wijs.
 
Reactiescore
323
Namens Sweet:

Stan vertelt zijn verhaal, een verhaal heeft altijd twee kanten.
Stan heeft al langere tijd acties gedaan die niet door de beugel kunnen.
Uitleg hierover doet niet terzake, verandert niets aan de situatie.
Heeft van de stam meerdere kansen gehad en helaas heeft Stan hier geen gebruik van gemaakt.
De stam heeft grondig onderzoek gedaan en kwam tot 1 conclusie:

Er zijn grenzen..

Inderdaad, er zijn grenzen. Kick die speler dan gewoon uit de stam. Ipv hem van zijn eigen acc te kicken, email veranderen enzow.
Jullie zijn duidelijk over die grenzen gegaan :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vond het destijds met Dr. Love, TSR en moi toch wel iets beter uitgevoerd. Maar kan aan mij liggen.
 

DeletedUser63101

Guest
Wat st@n ook gedaan heeft, dan neem je hem niet ze account af stelletje $@%#%# ! dan kick je hem en plan je een massa op hem bijv, maar zen account afnemen waar die lang voor gewerkt heeft, dat doe je niet!:mad:

Want als er nou iemand acties uitvoert die niet door de beugel kunnen, zijn jullie dat wel!
 

DeletedUser58227

Guest
AW: Re: Is Sweet Wel Zo Zoet Als Ze Lijken? Stabberdestabstab

Wat st@n ook gedaan heeft, dan neem je hem niet ze account af stelletje $@%#%# ! dan kick je hem en plan je een massa op hem bijv, maar zen account afnemen waar die lang voor gewerkt heeft, dat doe je niet!:mad:

Want als er nou iemand acties uitvoert die niet door de beugel kunnen, zijn jullie dat wel!
En dat te bedenken dat ik niets heb gedaan. En ze de laatste tijd helemaal niet hebben gezegt dat ik iets anders moest doen. Ja, wel eens. Maar dat is ook al langer als een maand geleden.
 

DeletedUser63101

Guest
Re: AW: Re: Is Sweet Wel Zo Zoet Als Ze Lijken? Stabberdestabstab

En dat te bedenken dat ik niets heb gedaan. En ze de laatste tijd helemaal niet hebben gezegt dat ik iets anders moest doen. Ja, wel eens. Maar dat is ook al langer als een maand geleden.

Wat er ook gebeurt, je neemt iemand zijn account gewoon niet af, dat hadden ze gewoon niet moeten flikken, maat k ben binnenkort ook weer op w21, en dan zal k ze ff te grazen nemen ;)
 

DeletedUser61935

Guest
Namens Sweet:

Stan vertelt zijn verhaal, een verhaal heeft altijd twee kanten.
Stan heeft al langere tijd acties gedaan die niet door de beugel kunnen.
Uitleg hierover doet niet terzake, verandert niets aan de situatie.
Heeft van de stam meerdere kansen gehad en helaas heeft Stan hier geen gebruik van gemaakt.
De stam heeft grondig onderzoek gedaan en kwam tot 1 conclusie:

Er zijn grenzen..

@Sweet-losers: doe eens gewoon. Je hebt die jongen zijn account afgepakt, vindt je dat normaal?

Wat st@n ook gedaan heeft, dan neem je hem niet ze account af stelletje $@%#%# ! dan kick je hem en plan je een massa op hem bijv, maar zen account afnemen waar die lang voor gewerkt heeft, dat doe je niet!:mad:

Want als er nou iemand acties uitvoert die niet door de beugel kunnen, zijn jullie dat wel!

True story.
 

DeletedUser58227

Guest
AW: Re: AW: Re: Is Sweet Wel Zo Zoet Als Ze Lijken? Stabberdestabstab

Wat er ook gebeurt, je neemt iemand zijn account gewoon niet af, dat hadden ze gewoon niet moeten flikken, maat k ben binnenkort ook weer op w21, en dan zal k ze ff te grazen nemen ;)

Mag ik nog eens je MSN of Skype. Op de hoop dat het dan wat serieuser gaat.:D
 
Bovenaan