Welke rapportjes wil je hebben? Hier zijn de statistieken van de stam IR tegen IR. en hun bondgenoot.
Zijde 1:
Stammen: IR., MMMC
Zijde 2:
Stammen: IR
Timeframe: Voor altijd
Totale overnames:
Kant 1: 1,888
Kant 2: 2,329
Verschil: 441
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 10
Kant 2: 20
Verschil: 10
Puntentotaal van totale overnames:
Kant 1: 10,464,658
Kant 2: 16,251,189
Verschil: 5,786,531
Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 83,090
Kant 2: 171,381
Verschil: 88,291
Hier is alleen iets over te zeggen: Heer Jaws. Deze zat in de stam toen de oorlog begon en kreeg gelijk een massa over zich heen. Deze is gewonnen door IR., echter is er het een en het ander over te zeggen. Het lid is verwijderd door een lack (weet het Nederlands niet) aan activiteit en reactievermogen op een massa-aanval. Er zijn in die periode een dorp of 10 overgenomen, dus die moeten bij IR. opgeteld worden.
Compleet voegen we hem niet toe aan onze kant, dit omdat hij nog steeds speelt en vrolijk al mijn BBs ging edelen. Vrij gemakkelijke doelwitten en die behoren niet meer tot onze stam, na de eerder besproken massa. Voor mijn conclusie wie er voor staat in deze oorlog zou ik zeggen: IR. (met punt), dit omdat zij wel een aantal acties meer hebben laten zien dan wij. Los van wat er eventueel kan komen hebben zij 2 meer 'massa-aanvallen' gedaan en dus meer initiatief laten zien. Wij hebben slechts verdedigd, maar dat kan soms ook iets van een winst in zich hebben. Zeker als ze er niet doorkomen.