IR.vs IR

DeletedUser

Guest
Die zal wel druk aan het deffen zijn.

Voor mijn gevoel moet het nog beginnen eigenlijk... Ben even wat restjes van SCRT aan het opvegen waar ik nu eindelijk mee klaar ben, en dan ineens heb ik frontje met een Broodje:D

Heb toch wel een 20.000 kata's voor hem klaar staan^^ moet even hard aan al mijn "prestaties" werken natuurlijk!
 

DeletedUser72457

Guest
Laten we niet gelijk een grote mond op zetten, maar IR staat nu wel lekker voor :D.
 
Reactiescore
2.039
Voor mijn gevoel moet het nog beginnen eigenlijk... Ben even wat restjes van SCRT aan het opvegen waar ik nu eindelijk mee klaar ben, en dan ineens heb ik frontje met een Broodje:D

Heb toch wel een 20.000 kata's voor hem klaar staan^^ moet even hard aan al mijn "prestaties" werken natuurlijk!

Kata's zijn matig...
 

DeletedUser

Guest
Kata's zijn matig...

jazeker, maar als je bij stamgenootjes 600/1000 katas op boerderij ziet komen in de safe zone, (heb al minimaal met eigen ogen 10x rapportje gezien van boerderij lvl30-->lvl1/10)

dan betalen we natuurlijk met gelijke munt terug, dat zul je begrijpen:)

des al niet te min ben ik niet vies van wat kata's gebruiken tegen spelers die dan meer 50% deff spelen... word een beetje moe van al die deffers hier >_<
 

DeletedUser

Guest
Met katas beginnen is zielig.
Met kata's anticiperen is na een verloop van tijd/schade meer dan logisch.
 

DeletedUser

Guest
met kata's beginnen is zielig
met kata's niet anticiperen en op een andere manier winnen is mooier en nobeler!
 
Reactiescore
96
Kijk jij maar uit dat je je lever niet stuk schiet Kevin ;)
 

DeletedUser72457

Guest
Komt vanzelf een manier om lever schade op te lossen :p. Zo heb ik altijd geleefd. 'Later vinden ze vast wel een manier om het te repareren.'
 

DeletedUser58574

Guest
Zijde 1:
Stammen: IR
Zijde 2:
Stammen: IR.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 2,440
Kant 2: 1,879
Verschil: 561

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 70
Kant 2: 10
Verschil: 60

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 17,240,292
Kant 2: 10,446,613
Verschil: 6,793,679

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 619,353
Kant 2: 83,090
Verschil: 536,263

chart
 

DeletedUser

Guest
Het is wel een drama. Maar heel IR op delete is dan weer onzin ;).

na 2 dagen, 30 boerderijen naar lvl 10 geschoten te hebben, waarvoor dank paul, zal ik je nu terug betalen:)
(voor de slechte lezers, ja het waren MIJN boerderijen):(
zie dat je al lekker aan het deffen bent en al een ''x'' aantal dorpen kwijt bent, durf niet te zeggen hoeveel want tijdens het typen van deze post kan het al wel weer veranderd zijn, zo lekker ben je bezig (NOT!) :)

maar je defft wel met stijl!

http://nl34.tribalwars.nl/public_report/3ab19bef6094be844723ae6d14683020:bijl::licht::ram:

liever strijd ik met respect en schud ik even de hand van de tegenspeler, maar je hebt er eerlijk waar alles aan gedaan om dat niet te verdienen. bedankt nu hoef ik me ook niet aan het Verdrag van Genève te houden.
 
Bovenaan