Wat is er mis met een PBG aanvragen?
Alsnog valt dit dan wel daadwerkelijk onder boosten dan toch. Anders kunnen die boost regels weer beter worden afgeschaft..
Het blijft natuurlijk speculeren wat Cala bedoelt, maar die derde zin zegt voor mij wel al veel.De intentie wordt toch nergens benoemd? Misschien doelt cala wel op een BG of NAP. Beetje makkelijk om dit zo te roepen
Ik pols net zo hard gwn m’n hele buurt hoor zodat ik weet waar ik aan toe ben.
De intentie wordt toch nergens benoemd? Misschien doelt cala wel op een BG of NAP. Beetje makkelijk om dit zo te roepen
Ik pols net zo hard gwn m’n hele buurt hoor zodat ik weet waar ik aan toe ben.
Hahahahah wie is D op calamity? Das echt een idioot
Je geeft letterlijk toe dat je je hele buurt aanspreekt om te horen of ze serieus spelen of niet? Durf te wedden dat ik je vraag voor hen al wel ken als ze zeggen dat ze pp farmen.Haha komen alle jankers en kontenlikkers weer naar het AF hoor, stelletje zakkenwassers allemaal
Volgensmij ben jij hier altijd het meest te vinden..Haha komen alle jankers en kontenlikkers weer naar het AF hoor, stelletje zakkenwassers allemaal
Je geeft letterlijk toe dat je je hele buurt aanspreekt om te horen of ze serieus spelen of niet? Durf te wedden dat ik je vraag voor hen al wel ken als ze zeggen dat ze pp farmen.
Kun jij jezelf nog serieus nemen?
Den LauHahahahah wie is D op calamity? Das echt een idioot