Interesse van Calamity.

Reactiescore
448
Het is niet eens een spotprent.
 
Reactiescore
2.062
Wat is er mis met een PBG aanvragen?
 
Reactiescore
5.591
We weten allemaal dat D niet doelt op een PBG haha
 
Reactiescore
579
Wat is er mis met een PBG aanvragen?

12 dagen eerder:

Calimity2.png

Overigens zie ik hier geen kwaad in... denk dat veel accounts zo nu en dan een 'gratis' of 'goedkoper' dorpje mee pakken, dat is echt van alle tijden. Ik ken spelers die zo vroeger zeker de helft van hun dorpen verworven. Wees aardig en als ze stoppen, dan denken spelers aan je of aan je account... in die categorie valt dit... je moet alleen creatief zijn om met de huidige regels, om een dergelijk 'voordeeltje', te cashen ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
490
Voor vandaag voorspel ik een hoop goeie spotprenten!
 
Reactiescore
1.542
Alsnog valt dit dan wel daadwerkelijk onder boosten dan toch. Anders kunnen die boost regels weer beter worden afgeschaft..

De intentie wordt toch nergens benoemd? Misschien doelt cala wel op een BG of NAP. Beetje makkelijk om dit zo te roepen

Ik pols net zo hard gwn m’n hele buurt hoor zodat ik weet waar ik aan toe ben.
 
Reactiescore
983
Lmaoooo
Yikes

Fucking zieligaards, allemaal daar in Melt.

Jullie zijn allemaal de eersten om te roepen dat TW saai geworden is en dat het niks meer voorstelt.
Maar stuk voor stuk lopen jullie heel de buurt rond jullie aan te spreken voor intern of BG's.
Eerst ontkennen jullie het altijd tot er bewijzen van komen.

Please zeg houd gewoon op als je niet op niveau kan spelen zonder boosts.
 
Reactiescore
983
Haha komen alle jankers en kontenlikkers weer naar het AF hoor, stelletje zakkenwassers allemaal
Je geeft letterlijk toe dat je je hele buurt aanspreekt om te horen of ze serieus spelen of niet? Durf te wedden dat ik je vraag voor hen al wel ken als ze zeggen dat ze pp farmen.

Kun jij jezelf nog serieus nemen?
 
Reactiescore
1.542
Je geeft letterlijk toe dat je je hele buurt aanspreekt om te horen of ze serieus spelen of niet? Durf te wedden dat ik je vraag voor hen al wel ken als ze zeggen dat ze pp farmen.

Kun jij jezelf nog serieus nemen?

Is dit verboden dan? Je mag toch gwn polsen hoe mensen erin staan en wat hun intenties zijn? Je mag lekker oordelen maar ondertussen help en begeleid ik dagelijks spelers over heel wereld 85 met tips etc. :)
 
Bovenaan