er zijn wel spotprenten verplaatst van dat kanaal naar hier etc? Dit topic belemmert een beetje de bedoeling lijkt mij..
Toen mocht het ook nog en fyi toen er Mathieu erop kwam was dat allemaal allang over.Ik allang jongen.
Maar ik vind jou echt zwaar hypocriet in dat opzicht..
Hoeveel heeft schedel nou geboost/geïnternd iedere wereld...?
Wil tbh schedel wel eens een keer legit zien spelen zonder boosts/interns/vriendjespolitiek/overmacht .
Nog nooit gezien namelijk.
Hoe vaak ben jij nou salty/negatief over alles?
Zelfs dat w81 acc van jou waar jij op zat, is ook gedeeltelijk met interns geboost imo..
Vandaar dat ik het echt zwaar hypocriet vind om die tekst uit jouw mond te horen xD.
Vind dat ik daarin wel redelijk gelijk heb imo..
Gaat niet, mijn peletons commander is geblesseerd door een incident op het werk @DragonShield3iedereen stop nu en ga vechten in oekrainie godverdomme
#unitedtogether #anti #poetinboosterke
Ach, ik zat nog te twijfelen om dat stukje over w81 te posten imo xD.Toen mocht het ook nog en fyi toen er Mathieu erop kwam was dat allemaal allang over.
ik zie spotprenten van Murus, Calamity en Lord-toms er bv die hierin zijn geplaatst die bij oorsprong niet in dit topic horen lijkt mijEr is ook een hele discussie ontstaan en die kan hier verder maar ik zie dat ik iets te enthousiast ben geweest, die van brehbreh zal ik terugzetten
Er is ook een hele discussie ontstaan en die kan hier verder maar ik zie dat ik iets te enthousiast ben geweest, die van brehbreh zal ik terugzetten
Wat minder zeiken over dit kutspel/op elkaar en allemaal stoppen.
Groetjes
Ik allang jongen.
Maar ik vind jou echt zwaar hypocriet in dat opzicht..
Hoeveel heeft schedel nou geboost/geïnternd iedere wereld...?
Wil tbh schedel wel eens een keer legit zien spelen zonder boosts/interns/vriendjespolitiek/overmacht .
Nog nooit gezien namelijk.
Hoe vaak ben jij nou salty/negatief over alles?
Zelfs dat w81 acc van jou waar jij op zat, is ook gedeeltelijk met interns geboost imo..
Vandaar dat ik het echt zwaar hypocriet vind om die tekst uit jouw mond te horen xD.
Vind dat ik daarin wel redelijk gelijk heb imo..
Is wel zo math.ja Schedel is waardeloos zonder overmacht. @Sevii jullie kunnen helemaal niets!
jij kan ook niets?Is wel zo math.
Kloptjij kan ook niets?
Ondertussen InGame:
Bekijk bijlage 32165
Wss krijg je daarna -als je er op ingaat- een set instructies: Hoe je dorp barbaar te maken, by Calimity
Komt omda ge een newgen noobske bentIk snap er niks meer van