Instellingen Classic #18

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Vind ze best meevallen. Natuurlijk die kerk is verschrikkelijk.

Die nachtbonus is ook wel lachwekkend. Gewoon 1 -8 lijkt me.
 

DeletedUser79775

Guest
Ja, die nachtbonus is wel wat lang maar ik vond het probleem van deze classic dat je zo weinig tijd had om te slapen.
En dan wordt er ook nog weleens aangevallen tijdens de nachtbonus. De eerste aanvallen van U. Evill kwam ook s'nachts en toen meteen een paar edels erachter aan was toen gelukkig wel wakker de edels kwamen om 4:30 aan. Stond toen ook even op de eerste plek als verdediger.

Ik zelf heb deze wereld helemaal solo gespeeld een enkele keer heeft er een vv'er op mijn account gezeten. In de laatste 30 dagen is 4 uur lang vv gedaan op mijn account. Die ochtend dat ik veel dorpen en troepen ben verloren zou er een vver op mijn account zitten maar die is niet komen opdagen. De tool 1C werkt door wat hulp van de leden van stam Facts

1-8 vindt ik wil kort dan kun je om 1 uur naar bed en moet je 6:30 weer uit je nest om de aanvallen van 8 uur tegen te houden.

Misschien een optie om een nachtbonus te doen van 300%?
Of dat je 1 dag/een paar uur in de week niet kan worden aangevallen net als in een speed wereld?
 
Reactiescore
1.049
Ja, die nachtbonus is wel wat lang maar ik vond het probleem van deze classic dat je zo weinig tijd had om te slapen.
En dan wordt er ook nog weleens aangevallen tijdens de nachtbonus. De eerste aanvallen van U. Evill kwam ook s'nachts en toen meteen een paar edels erachter aan was toen gelukkig wel wakker de edels kwamen om 4:30 aan. Stond toen ook even op de eerste plek als verdediger.

Ik zelf heb deze wereld helemaal solo gespeeld een enkele keer heeft er een vv'er op mijn account gezeten. In de laatste 30 dagen is 4 uur lang vv gedaan op mijn account. Die ochtend dat ik veel dorpen en troepen ben verloren zou er een vver op mijn account zitten maar die is niet komen opdagen. De tool 1C werkt door wat hulp van de leden van stam Facts

1-8 vindt ik wil kort dan kun je om 1 uur naar bed en moet je 6:30 weer uit je nest om de aanvallen van 8 uur tegen te houden.

Misschien een optie om een nachtbonus te doen van 300%?
Of dat je 1 dag/een paar uur in de week niet kan worden aangevallen net als in een speed wereld?
Hoe dacht je dat de verdediger in het voordeel was door die WP level 1?
Ik zou misschien 80% deff gaan :)
 

DeletedUser69389

Guest
Ja, die nachtbonus is wel wat lang maar ik vond het probleem van deze classic dat je zo weinig tijd had om te slapen.
En dan wordt er ook nog weleens aangevallen tijdens de nachtbonus. De eerste aanvallen van U. Evill kwam ook s'nachts en toen meteen een paar edels erachter aan was toen gelukkig wel wakker de edels kwamen om 4:30 aan. Stond toen ook even op de eerste plek als verdediger.

Ik zelf heb deze wereld helemaal solo gespeeld een enkele keer heeft er een vv'er op mijn account gezeten. In de laatste 30 dagen is 4 uur lang vv gedaan op mijn account. Die ochtend dat ik veel dorpen en troepen ben verloren zou er een vver op mijn account zitten maar die is niet komen opdagen. De tool 1C werkt door wat hulp van de leden van stam Facts

1-8 vindt ik wil kort dan kun je om 1 uur naar bed en moet je 6:30 weer uit je nest om de aanvallen van 8 uur tegen te houden.

Misschien een optie om een nachtbonus te doen van 300%?
Of dat je 1 dag/een paar uur in de week niet kan worden aangevallen net als in een speed wereld?
Gewoon geen tw spelen is de beste oplossing voor je nachtrust. Ik spreek wat dat betreft uit ervaring. Ideaal dat ik gewoon weer kan pitten. M.U.V. als ik vroeg op moet voor studieverplichtingen.
 

DeletedUser79775

Guest
Rammen rekruteren vrij snel meest heb je eerder genoeg rammen dan genoeg bijl en LC. Ram is ook te gebruiken als deff als de nood heel hoog is. Als je snel veel verdedigingskracht nodig hebt en je dorp is nog lang niet vol dan kun je ook ram rekruteren.

Ik denk dat ik de volgende wereld ook niet mee speel inderdaad het kost echt te veel tijd. Ik heb tijdens deze wereld echt te weinig geslapen. Ga wel het forum volgen is wel leuk misschien ooit nog een classic of een speed
 
Reactiescore
1.049
Rammen rekruteren vrij snel meest heb je eerder genoeg rammen dan genoeg bijl en LC. Ram is ook te gebruiken als deff als de nood heel hoog is. Als je snel veel verdedigingskracht nodig hebt en je dorp is nog lang niet vol dan kun je ook ram rekruteren.
Moet jij eens een clear maken met kazerne 25 en stal 20 en dan WP 1 :) K weet de rekruteringstijden niet uit mn hoofd maar lijkt me geen pretje
 

DeletedUser79775

Guest
Ik doe het zelf meestal met WP lvl2, karzerne 25 en stal 20 dat gaat in ieder geval prima. Heb meestal 270 ram en 50 kata.

op een wereld met snelheid 1
ram 0:50:19 WP lvl 1 300*50,32 = 15096 min
LC 0:06:14 stal lvl 20 3000*6,23 = 18690 min
Bijl 0:03:25 kazerne 25 7000*3,42 = 23940 min

https://help.tribalwars.nl/wiki/Bouwtijden_eenheden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.049
Ik doe het zelf meestal met WP lvl2, karzerne 25 en stal 20 dat gaat in ieder geval prima. Heb meestal 270 ram en 50 kata.

op een wereld met snelheid 1
ram 0:50:19 WP lvl 1 300*50,32 = 15096 min
LC 0:06:14 stal lvl 20 3000*6,23 = 18690 min
Bijl 0:03:25 kazerne 25 7000*3,42 = 23940 min

https://help.tribalwars.nl/wiki/Bouwtijden_eenheden
Dat verrast me eerlijk gezegd wel enigzins :)
Scheelt weer boerruimte!
 
Reactiescore
167
Als je slaap wilt dan moet je naar de internationale of amerikaanse server gaan en een amerikaanse co fixen ^^

Of je zoekt er eentje die bereid is om hier te spelen zonder dat hij iets kan volgen
 
Reactiescore
510
Gwn uberhaupt niet slapen is het beste
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ja, die nachtbonus is wel wat lang maar ik vond het probleem van deze classic dat je zo weinig tijd had om te slapen.
En dan wordt er ook nog weleens aangevallen tijdens de nachtbonus. De eerste aanvallen van U. Evill kwam ook s'nachts en toen meteen een paar edels erachter aan was toen gelukkig wel wakker de edels kwamen om 4:30 aan. Stond toen ook even op de eerste plek als verdediger.

Ik zelf heb deze wereld helemaal solo gespeeld een enkele keer heeft er een vv'er op mijn account gezeten. In de laatste 30 dagen is 4 uur lang vv gedaan op mijn account. Die ochtend dat ik veel dorpen en troepen ben verloren zou er een vver op mijn account zitten maar die is niet komen opdagen. De tool 1C werkt door wat hulp van de leden van stam Facts

1-8 vindt ik wil kort dan kun je om 1 uur naar bed en moet je 6:30 weer uit je nest om de aanvallen van 8 uur tegen te houden.

Misschien een optie om een nachtbonus te doen van 300%?
Of dat je 1 dag/een paar uur in de week niet kan worden aangevallen net als in een speed wereld?
Is dan in principe ook niet te doen om een klessik solo te spelen als je zelf een normaal leven er op na wilt houden. Of je moet een rustig rim acc pakken, voor zover dat er nog is bij deze klessiks.
 
Reactiescore
2.490
Zijn er hier ook al instellingen die wel leuk bevonden worden? :)
 

DeletedUser79332

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400%
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0.5 (200%)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Niet actief
- Ridder/Standbeeld: Niet actief
- Bonusdorpen: Niet actief
- Kerk en geloof: Actief
- Uitkijktoren: Niet actief
- Burgerwacht: Niet actief
- Moraal: Niet actief
- Prestaties: Actief
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Ja, 1 per speler, groeien tot 500 punten.
- Edelmanproductie: Pakketjes
- Toestemmingsdaling per edelman: 25/32
- Technologieën: Simpel
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Niet actief

Instellingen:
- Nachtmodus: 23:00 - 07:00
- Startdirectie kiezen: Niet actief
- Aanvalstiming: 50 ms
- Minimum troepen per aanval: 2% van dorpsbevolking
- Edelmannen looplimiet: 15 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 22% van de wereld, 31 dagen vasthouden
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: Niet actief
- Limited haul: Niet actief
- Stamlock actief van: 12%
- Boerlimiet: 2000 per boer level
- OS buiten stam: Na 3 dagen
- Meerdere dorpen start: 2 dorpen

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 

DeletedUser78957

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij:400% (4)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0.5 (200%)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Actief
- Ridder/Standbeeld: Niet actief
- Bonusdorpen: Niet actief
- Kerk en geloof: Actief
- Uitkijktoren: Niet actief
- Burgerwacht: Niet actief
- Moraal: Niet actief
- Prestaties: Actief
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): 0.5 per speler en blijven 26 pt.
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-26
- Technologieën: 3-level
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Uit

Instellingen:

- Nachtmodus: 0:00 - 8:00
- Startdirectie kiezen: Nee
- Aanvalstiming: Hele sec
- Minimum troepen per aanval: 5% (Laten we de 1C spam iets minderen)
- Edelmannen looplimiet: 10 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 15% en minimaal 1% meer dan de nr 2, 14 dagen vasthouden*
- Ledenlimiet Stam: 4
- Vlaggen: Niet actief
- Limited haul: No Haul
- Stamlock actief van: 10%
- OS Buiten stam: 1 dag lid zijn van stam
- Boerlimiet: 2k per lvl
- Meerdere dorpen start: 2 dorpen


Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Inactief
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief

*Ik zou het mooi vinden als er een soort king of the hill kan worden ingevoerd, waarbij de stam 4 dorpen midden in de core moet bezitten + de andere eisen. Zo voorkom je dat een stam z'n percentage uit de rim/interns haalt en zo zonder een fight te leveren al voor de winst kan gaan. Geen idee of dit mogelijk is, maar zou me echt tof lijken.
 
Bovenaan