Instellingen Classic #18

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
Ik vind alleen Pim zijn barbs instellingen logisch, maar die van maretan is echt te veel van het goede.

Ik snap dat je op vrij farmen wel extra barbarendorpen wilt maar 1 tot 1,5 per speler is wel echt een maximum.
2 per speler die ook nog mee groeien tot 1000 punten is echt veel te veel .

Besef dat op normale werelden de barb verhouding 0.2 per speler is. Dat betekend dus dat je 10x zoveel barbs hebt bij 2 per speler. Dat is echt niet leuk ofzo
Zelfs 2 per speler tot 500 zou ik niet doen, ze gaan toch geedeld worden.

Thanks for the feedback.
Ik had geen idee dat het eigenlijk zo laag lag op normale werelden. Had wel in me achterhoofd gehouden dat het er niet te veel moesten zijn juist vanwege het barb-edelen. Heb het aangepast zodat het beter in lijn ligt met wat ik in gedachte had.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Ik vind alleen Pim zijn barbs instellingen logisch, maar die van maretan is echt te veel van het goede.

Ik snap dat je op vrij farmen wel extra barbarendorpen wilt maar 1 tot 1,5 per speler is wel echt een maximum.
2 per speler die ook nog mee groeien tot 1000 punten is echt veel te veel .

Besef dat op normale werelden de barb verhouding 0.2 per speler is. Dat betekend dus dat je 10x zoveel barbs hebt bij 2 per speler. Dat is echt niet leuk ofzo
Zelfs 2 per speler tot 500 zou ik niet doen, ze gaan toch geedeld worden.

Note: ik heb een 2 dorpen start, dus in feite is het 0.75 per spelers dorp.
 

DeletedUser74552

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500% (5)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% (0.4)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Ridder/Standbeeld: Nee
- Bonusdorpen: Nee
- Kerk en geloof: Nee
- Uitkijktoren: Absoluut niet
- Burgerwacht: Nee
- Moraal: Nee
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): 1 meegroeiend tot 1.500
- Edelmanproductie: Pakketjes zonder goedkoop herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-26
- Toestemmingstijging per uur: 3
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 5 dagen
- Beginnersbescherming ratio: -

Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00 - 08:00
- Startdirectie kiezen: Windrichting
- Aanvalstiming: 50 MS
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Edelmannen looplimiet: 9 uur

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 20% dominantie, 31 dagen vasthouden
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: Absoluut niet.
- Limited haul: Ja (limited of vrij farmen)
- Stamlock actief van? Zodra de 31 dagen in gaan,
- OS Buiten stam: Pas ontvangen en versturen na 3 dagen.
- Boerlimiet: 70k
- Meerdere dorpen start? Nee

-Vakantievervanging: Uit indien mogelijk ? Of anders gelimiteerd tot 14 dagen max.

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief

Ik denk dat als je een wereld zonder VV kunt spelen, het wel een hele spannende word. Dan komt het echt op je eigen account aan. Verder heb ik GS opbouw hoog gezet vanwege de moeilijkheid van de instellingen die ik voorstel. Dit zou voor wat compensatie moeten zorgen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
Dan treint iedereen meteen meerdere dorpen zodra die muur valt :O
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Ooit eens meegemaakt? Ik ook niet, misschien juist wel heel interessant.
 

DeletedUser79068

Guest
Ooit eens meegemaakt? Ik ook niet, misschien juist wel heel interessant.
En als je buurmannen een dag of paar uur later starten? Kunnen treinen met eenzijdige beginnersbescherming is een aanzienlijk voordeel.

Ik denk dat als je een wereld zonder VV kunt spelen, het wel een hele spannende word. Dan komt het echt op je eigen account aan. Verder heb ik GS opbouw hoog gezet vanwege de moeilijkheid van de instellingen die ik voorstel. Dit zou voor wat compensatie moeten zorgen.
Door groepen met minder bezetting per account de mogelijkheid tot vv te ontnemen krijg je toch geen spannendere wereld?
 
Reactiescore
1.019
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500%
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 400%

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Actief
- Uitkijktoren: Inactief
- Burgerwacht: Actief (30 per level max 300)
- Moraal: Inactief
- Prestaties: Inactief
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): 1 per speler (blijven 26pnt)
- Edelmanproductie: Pakketjes
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35
- Technologieën: Simpel
- Beginnersbescherming: 96 uur
- Beginnersbescherming ratio: Inactief

Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00 tot 08:00
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: milliseconden
- Minimum troepen per aanval: 1% van puntentotaal dorp
- Edelmannen looplimiet: 13 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 18% Dominantie.
- Ledenlimiet Stam: 3
- Vlaggen: Inactief
- Limited haul: No haul
- Stamlock actief van: No Switches. Eenmaal in een stam is blijven in die stam.
-OS buiten de stam: Geen
-Boerlimiet: 2000 per level


Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Inactief
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
Lijkt mij wel een leuke! Snelheid is enkel veel te hoog, die lopen wss 10m per veld
 

DeletedUser69389

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 200%
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 50% 0.25

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Uitkijktoren Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Moraal: Inactief
- Prestaties: Inactief
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): 0.25 per speler en groeien maar tot max 250 punten.
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen.
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35
- Technologieën:10 level systeem
- Beginnersbescherming: 72 uur
- Beginnersbescherming ratio: Inactief

Instellingen:
- Nachtmodus: 01:00-08:00
- Startdirectie kiezen: Inactief, om vriendjespolitiek zoveel mogelijk te voorkomen.
- Aanvalstiming: Sec om botters tegen te gaan.
- Minimum troepen per aanval: 1%
- Edelmannen looplimiet: 10 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 25%
- Ledenlimiet Stam: 4
- Vlaggen: Inactief
- Limited haul: Actief
- Stamlock actief van? Vanaf joinen stam.
- OS Buiten stam: Geen. Pas ontvangen en versturen na 3 dagen
- Boerlimiet: 2000 per level
- Meerdere dorpen start? Nee

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 200%
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 50% 0.25

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Uitkijktoren Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Moraal: Inactief
- Prestaties: Inactief
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): 0.25 per speler en groeien maar tot max 250 punten.
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen.
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35
- Technologieën:10 level systeem
- Beginnersbescherming: 72 uur
- Beginnersbescherming ratio: Inactief

Instellingen:
- Nachtmodus: 01:00-08:00
- Startdirectie kiezen: Inactief, om vriendjespolitiek zoveel mogelijk te voorkomen.
- Aanvalstiming: Sec om botters tegen te gaan.
- Minimum troepen per aanval: 1%
- Edelmannen looplimiet: 10 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 25%
- Ledenlimiet Stam: 4
- Vlaggen: Inactief
- Limited haul: Actief
- Stamlock actief van? Vanaf joinen stam.
- OS Buiten stam: Geen. Pas ontvangen en versturen na 3 dagen
- Boerlimiet: 2000 per level
- Meerdere dorpen start? Nee

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief

Denk je niet dat dit sloom op sloom op sloom is? Oftewel een wereld die extreem lang zal duren?
 

DeletedUser69389

Guest
Denk je niet dat dit sloom op sloom op sloom is? Oftewel een wereld die extreem lang zal duren?
Zeker waar, maar er bestaat vanuit de community een behoefte voor een niet pp to win wereld. Maar voor de meeste van hen is de classic vaak te snel en waardoor ze al snel afhaken. Door de snelheid te verlagen is het naar mijn inziens eventueel mogelijk om meer spelers bereid voor classic te laten zijn en wat misschien voor een stijging in kwaliteit en/of kwantiteit kan zorgen.
 
Reactiescore
1.019
dat was deze classic toch ook al zo, en is daar meer kwaliteit/kwantiteit door gekomen? nee.
 

DeletedUser67517

Guest
Zeker waar, maar er bestaat vanuit de community een behoefte voor een niet pp to win wereld. Maar voor de meeste van hen is de classic vaak te snel en waardoor ze al snel afhaken. Door de snelheid te verlagen is het naar mijn inziens eventueel mogelijk om meer spelers bereid voor classic te laten zijn en wat misschien voor een stijging in kwaliteit en/of kwantiteit kan zorgen.
Kwantiteit is echt niet iets waar ik op zit te wachten. Classic moet gewoon kwalitatief goed zijn met de beste spelers van TW. Een leuke strijd en niet 200 nubs die gaan rennen na een paar incomings. Dat hebben we de afgelopen classics al genoeg gezien, laat die maar lekker op een casual of anders een gewone wereld beginnen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Zeker waar, maar er bestaat vanuit de community een behoefte voor een niet pp to win wereld. Maar voor de meeste van hen is de classic vaak te snel en waardoor ze al snel afhaken. Door de snelheid te verlagen is het naar mijn inziens eventueel mogelijk om meer spelers bereid voor classic te laten zijn en wat misschien voor een stijging in kwaliteit en/of kwantiteit kan zorgen.

Dat ze weg blijven en een classic gewoon een classic is.
 

DeletedUser69389

Guest
Kwantiteit is echt niet iets waar ik op zit te wachten. Classic moet gewoon kwalitatief goed zijn met de beste spelers van TW. Een leuke strijd en niet 200 nubs die gaan rennen na een paar incomings. Dat hebben we de afgelopen classics al genoeg gezien, laat die maar lekker op een casual of anders een gewone wereld beginnen.
Kwantiteit van kwaliteit in de brede zin. Het is niet alsof deze classic nou zoveel kwaliteit had. Laatste classics is al 0,0 kwaliteit en skills.
 

DeletedUser67517

Guest
Kwantiteit van kwaliteit in de brede zin. Het is niet alsof deze classic nou zoveel kwaliteit had. Laatste classics is al 0,0 kwaliteit en skills.
En daarmee is het ook een doodzonde om nog meer kwantiteit toe te voegen die de kwaliteit zal onderdrukken. Beste is om een nieuw element toe te voegen die bijdraagt aan inzicht. Daarom dat ik koos voor een wereld met kerken. Dit is nog nooit eerder geweest op een classic.
 
Reactiescore
1.019
Klopt, snelheid moet ook hoog op een classic imo. Snel anticiperen is een kwaliteit.
met jou instellingen zou een edel minder als 10min per veld lopen, dit betekend dat als je een blitz doet al een heel achterland kan treinen binnen 4u, dat is toch ook weer wat te veel van het goede? :p
 
Bovenaan