Instellingen Classic #18

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
met jou instellingen zou een edel minder als 10min per veld lopen, dit betekend dat als je een blitz doet al een heel achterland kan treinen binnen 4u, dat is toch ook weer wat te veel van het goede? :p

Edel looptijd limiet. :)

Ben het er overigens wel mee eens dat 500% met 400% iets te veel van het goeie is.
 

DeletedUser67517

Guest
met jou instellingen zou een edel minder als 10min per veld lopen, dit betekend dat als je een blitz doet al een heel achterland kan treinen binnen 4u, dat is toch ook weer wat te veel van het goede? :p
Dat is toch prima.
Kwaliteit wordt in mijn ogen voor 70% bepaald door activiteit en doorzettingsvermogen. De rest is inzicht,skills (timen etc) en sociale vaardigheden (diplomatie/P&P).
 
Reactiescore
1.094
Vind sociale vaardigheden, vooral in een team kunnen werken met je stamgenoten wel meer dan een deel van 30%
Maar opzich mooi lijstje cona, eens wat anders en dat houd wat dynamiek in het spel
 

DeletedUser67517

Guest
Vind sociale vaardigheden, vooral in een team kunnen werken met je stamgenoten wel meer dan een deel van 30%
Maar opzich mooi lijstje cona, eens wat anders en dat houd wat dynamiek in het spel

Absoluut, ligt ook een beetje aan de speler zelf natuurlijk. En hoe je je stam samen wilt stellen. Maar je hebt in een stam echt niet alleen maar diplomatieke toppers of gezelligheidsdieren nodig om een topstam te zijn. Daarom heb ik als uitgangspunt een soloaccount genomen om die succesvol draaiende te houden.
 
Reactiescore
1.019
mij lijkt het voor een keer ook wel leuk, alleen 400% is echt overdreven lol. geen idee hoe ik het kan berekenen hoelang een ram of een edel per veld zou lopen dan, iemand die dat weet?
 

DeletedUser67517

Guest
mij lijkt het voor een keer ook wel leuk, alleen 400% is echt overdreven lol. geen idee hoe ik het kan berekenen hoelang een ram of een edel per veld zou lopen dan, iemand die dat weet?
35÷4 is 8:45 uit mijn hoofd voor edels
en 7:30 voor ram
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Of flex
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Haha 9 minuten is wel een klein beetje te veel van het goede ja. Aan de andere kant betekent het wel dat je bij een blitz pas om half 8 op hoeft te staan en tijd zat hebt.
 

DeletedUser67517

Guest
Ondersteuning loopt in factor even snel. Dus zou niet uit moeten maken.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ondersteuning loopt in factor even snel. Dus zou niet uit moeten maken.

Zijn punt is denk ik meer dat je geen enkel moment kan verslappen. Als je moet poepen tijdens het deffen moet je al iemand laten overnemen. Als ik een vlugger heb duurt dat 5 min ongeveer, dan heb je nog 4 minuten op een trein op te lossen bijvoorbeeld. Stel je voor bij diarree.
 

DeletedUser67517

Guest
Zijn punt is denk ik meer dat je geen enkel moment kan verslappen. Als je moet poepen tijdens het deffen moet je al iemand laten overnemen. Als ik een vlugger heb duurt dat 5 min ongeveer, dan heb je nog 4 minuten op een trein op te lossen bijvoorbeeld. Stel je voor bij diarree.
Schijten doe je dan ook met een telefoon. Focus.
 

DeletedUser74552

Guest
Jongens 500%, geen VV, duur herbouwen, 3 stamleden limiet en geen OS buiten de stam. Dat gaat de geschiedenis is in als de kortste wereld/ afval race ever.
 

Deleted User - 697374

Guest
Doe ook effe goudmunten ipv pakketjes en je hebt een wereld die in 2 weken over is.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
5dagen beginnersbescherming zat er ook nog bij, dus ff kort 9 dagen strijd en bam done
 

DeletedUser74552

Guest
5dagen beginnersbescherming zat er ook nog bij, dus ff kort 9 dagen strijd en bam done
Ja de gedachte was; door een langere beginnersbescherming en een hoog bouw percentage, kan je gelijk gaan edelen zodra de beginnersbescherming is afgelopen. Dit zorgt er ook voor dat actievere spelers een minder grote voorsprong kunnen opbouwen ten opzichte van wat minder actieve spelers. Vooral met no haul of limited haul is het wel een eerlijke start voor iedereen.
 
Reactiescore
1.019
Je kan ook zeggen een saaie start aangezien het niet zo is dat je ervoor kan kiezen snel edels te rushen om je buurman uit te schakelen
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Tijdens de beginnersbescherming o_O
 
Bovenaan