Ins !

DeletedUser15806

Guest
Ervaring word je niet mee geboren he..dus is logisch dat sommige spelers 'minder goed' zijn dan anderen, maar juist daardoor krijgen ze "ervaring" :)

Daar moet ik je gelijk in geven ;) Jullie willen niet weten hoeveel beter ik heb leren deffen door InS:)
 

DeletedUser

Guest
Alle spelers bij InS die dorpjes verliezen is meestal de eerste keer dat ze zo zwaar onder vuur liggen/lagen.. Is natuurlijk geen excuus voor onze verliezen, maar zo doen zij ook ervaring op en net zoals bij jou zullen de tegenstanders het de volgende keer hoogstwaarschijnlijk moeilijker krijgen omdat ze dan al gewend zijn aan zo'n groot aantal incomings :)

Zo zie je maar: elk nadeel heb zn voordeel.
 

DeletedUser

Guest
Als je 50 leden standaard noob noemt ben je kortzichtig en heb je weinig verstand van hoe stammen kunnen werken.

:)

Ik zei alleen dat het er noob uit ziet:)
Zoo massa:eek:

Maar ik zei niet dat het niet kan dat het dan goed gaat in de stam.
 

DeletedUser

Guest
Massa ofniet.
Baggercluster ofniet.
Zo bestaat InS al vanaf dag 1 en nog steeds niet van het troontje gestoten of gevallen. Het stammencluster komt er óóit wel..Rome is ook niet op 1 gebouwd hé :rolleyes:

P.S : Hoi David, lekker spammen hierzo? :p
 

DeletedUser25273

Guest
Massa ofniet.
Baggercluster ofniet.
Zo bestaat InS al vanaf dag 1 en nog steeds niet van het troontje gestoten of gevallen. Het stammencluster komt er óóit wel..Rome is ook niet op 1 gebouwd hé :rolleyes:

P.S : Hoi David, lekker spammen hierzo? :p

Recruteer gewoon heel wereld 7, dan is dat ook opgelost en kun je lekker verder gaan internen.
 

DeletedUser25273

Guest
Pot, ketel, internen... Zoek de rest zelf maar uit :p

AchillesHeero is toch echt geen intern kerel, alles moet gewoon gecleard worden. Daarnaast heb ik meer dorpen van InS dan jullie van mij. Maar ga gerust weer spelen op Ormazd, ik wil me best met je meten.
 

DeletedUser25273

Guest
Ja ik probeer al maanden jouw erin te krijgen.
Wanneer teken je nou is contract?

Dat is vragen naar de bekende weg, ik ben mijn stam en stamgenoten altijd trouw gebleven, op welke wereld dan ook en blijf dus gewoon waar ik ben. Zelfs als dat mijn ondergang betekent, so be it.
 

DeletedUser16768

Guest
Ja het zit er helaas niet op deze wereld in.
Demo ik heb zeer veel respect voor je, maar dat weet je gok ik wel;)

Ach ja, blijft de vechtpartij om plek 1 ook mooi op deze wereld met 2 vijandige spelers. 1 tegen InS aan en 1 tegen Cure aan. Ja ik weet het, ik heb het makkelijker. Alleen moet ik de laatste tijd zeer veel doen tegen mijn tegenstanders samen met mijn co. Buurman heeft in het begin goed partij genomen, nu is hij helaas een intern geworden waardoor het minder moeilijk is geworden. Ik had liever gehad dat de strijd nog was doorgegaan, maar ja dan vecht ik maar tegen de interners van Buurman;)
 

DeletedUser

Guest
AchillesHeero is toch echt geen intern kerel, alles moet gewoon gecleard worden. Daarnaast heb ik meer dorpen van InS dan jullie van mij. Maar ga gerust weer spelen op Ormazd, ik wil me best met je meten.

Ik doelde ook niet op Achillesheero, ik roep gewoon vanalles zonder dat ik er iets over weet. Ik hoor enkel geruchten dat jij internt en daarop baseer ik mijn commentaar. :)

En misschien dat ik in de zomervakantie nog eens op wereld 7 passeer, als er dan nog plaats is voor mij. Heb je al een groot raakvlak met mijn oude account? :)
 

DeletedUser25273

Guest
Ik doelde ook niet op Achillesheero, ik roep gewoon vanalles zonder dat ik er iets over weet. Ik hoor enkel geruchten dat jij internt en daarop baseer ik mijn commentaar. :)

En misschien dat ik in de zomervakantie nog eens op wereld 7 passeer, als er dan nog plaats is voor mij. Heb je al een groot raakvlak met mijn oude account? :)

Niet echt heel erg groot, maar toch redelijk.
 
Bovenaan