Ins !

DeletedUser

Guest
Ins en Revolt. succes samen!

En de spelers van -O/M- en +TDC+ gaan die ook komen?
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar bang om ingehaald te worden :p
Als wij iedereen van K 32 aan nemen, die bij ons solliciteert kunnen wij ook bijna bovenaan in de ranking komen .

Het is maar net waar je je kicks uit haalt.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar bang om ingehaald te worden :p
Als wij iedereen van K 32 aan nemen, die bij ons solliciteert kunnen wij ook bijna bovenaan in de ranking komen .

Het is maar net waar je je kicks uit haalt.:rolleyes:

:eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik had er express bijna in gezet,zodat jullie lekker zouden happen :D
En omdat ik het graag geloofwaardig houd.
2/3 van K 32 blijft graag in hun veilige stammetje...

Maar eh...ranking boeit niet he :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Succes!

Gaan er nog meer komen? Want het cluster was mooi, maar ziet er nu wat minder mooi uit.
 

DeletedUser

Guest
Ik had er express bijna in gezet,zodat jullie lekker zouden happen :D
En omdat ik het graag geloofwaardig houd.
2/3 van K 32 blijft graag in hun veilige stammetje...

Maar eh...ranking boeit niet he :rolleyes:

ranking boeit inderdaad niet ;)

Succes!

Gaan er nog meer komen? Want het cluster was mooi, maar ziet er nu wat minder mooi uit.

Als je de geschiedenis van Ins bekijkt dan weet je ook dat ze begonnen met een 'ongetructureerd' cluster wat nu een eenheid is. Komt wel goed dus ;)
 

DeletedUser

Guest
ongetructureerd? lol! Maar ach, beter door een stamgenoot betrapt worden dan door iemand anders! ;)
 

DeletedUser

Guest
Als je de geschiedenis van Ins bekijkt dan weet je ook dat ze begonnen met een 'ongetructureerd' cluster wat nu een eenheid is. Komt wel goed dus ;)

Heb geen idee hoe ze er een half jaar of een jaar geleden uitzagen, maar nu lijkt het (nog) nergens op, tenzij er nog meer van Revolt over gaan komen.
 

DeletedUser

Guest
Vind je het gek dat een kluster er niet gelijk mooi uitziet als de spelers er net in zitten, dat verricht team-work. Wat zeker nog wel zal komen.
 

DeletedUser

Guest
ongetructureerd? lol! Maar ach, beter door een stamgenoot betrapt worden dan door iemand anders! ;)

Is tevens een typfoutje van mij, hoort 'ongestructureerd' te zijn. (let op de aanhalingstekens)

Heb geen idee hoe ze er een half jaar of een jaar geleden uitzagen, maar nu lijkt het (nog) nergens op, tenzij er nog meer van Revolt over gaan komen.

Als je dan commentaar wilt leveren terwijl je zo kort speelt dan kun je beter eens de geschiedenis induiken. Kun je een goed idee uit halen hoe Ins speelt en hoe ze zich ontwikkeld hebben in de loop der maanden.
 

DeletedUser

Guest
Als je dan commentaar wilt leveren terwijl je zo kort speelt dan kun je beter eens de geschiedenis induiken. Kun je een goed idee uit halen hoe Ins speelt en hoe ze zich ontwikkeld hebben in de loop der maanden.

Ik speel niet kort, maar heb me nooit verdiept in het verleden van Ins. Ik oordeel alleen over het kaartje wat ik toestraks gemaakt had, en dat het nu (NOG) niet veel is, maar dat uiteraard wel kan worden.
 
Bovenaan