Ins !

DeletedUser19851

Guest
Het ziet er een beetje noob uit 51 leden.

Maarja ik neem aan dat dit snel zal gaan afslanken.

Ik wens jullie succes en we zullen zien hoe het verder gaat met ins wel een apparte manier van recruiten.

de vorige 'fusie' met InQ was ook binnen 2 maanden (of zo iets) weer terug naar <40 leden. Dat lukt hun nu weer wel :p
 

DeletedUser

Guest
Ins is alleen maar bezig met leden aan te nemen want daar bestaat hun spel uit :)

maar vooral omdat meer dan helft van de leden inactief is en de nieuwe accountbeheerders over algemeen allemaal noobs zijn :) en al janken bij de eerste fakeaanval die ze krijgen
 

DeletedUser

Guest
Ins is alleen maar bezig met leden aan te nemen want daar bestaat hun spel uit :)

maar vooral omdat meer dan helft van de leden inactief is en de nieuwe accountbeheerders over algemeen allemaal noobs zijn :) en al janken bij de eerste fakeaanval die ze krijgen

als ze zo slecht zijn, waarom staan ze dan al heel lang op rang 1? en pakt niemand ze aan...

niet dat ik in 1 keer pro INS geworden ben, maar toch...
 

DeletedUser15806

Guest
als ze zo slecht zijn, waarom staan ze dan al heel lang op rang 1? en pakt niemand ze aan...

niet dat ik in 1 keer pro INS geworden ben, maar toch...

Zie je toch? Ze recruteren nieuw bloed. InS valt vanwege inactiviteit en een hoog aantal onervaren spelers. Enkel zijn er een paar spelers met skills die alles overeind houden.
 

DeletedUser16122

Guest
Zie je toch? Ze recruteren nieuw bloed. InS valt vanwege inactiviteit en een hoog aantal onervaren spelers. Enkel zijn er een paar spelers met skills die alles overeind houden.

Een stam die leeft op recruits houdt het nooit lang uit, wat InS al wel doet.
 

DeletedUser

Guest
Een stam die leeft op recruits houdt het nooit lang uit, wat InS al wel doet.

Ze gaan net zo hard vallen als Order ooit deed in W2.
+TDC+, -TA-, K32, FearUs en Only moeten 1 grote oorlog starten tegen InS zodat eindelijk eens de slechtste TW "top"stam van TW.nl verdwijnt.
Hoeveel fusie's zijn er al geweest tot nu toe?
Naar mijn mening veel te veel en nog word er niks gedaan tegen InS.
 

DeletedUser

Guest
Als nu alle stammen behalve Ins met elkaar fuseren dan hebben we op w7 slechts 2 stammen en 1 oorlog

Ins tegen de rest van de wereld :)

Nog nooit vertoond dus wie weet hoe leuk dat kan zijn
 

DeletedUser

Guest
Als nu alle stammen behalve Ins met elkaar fuseren dan hebben we op w7 slechts 2 stammen en 1 oorlog

Ins tegen de rest van de wereld :)

Nog nooit vertoond dus wie weet hoe leuk dat kan zijn

ik moet er even niet aan denken hoor ..

@vossie :p hehe sure ik en crunx zullen binnenkort solliciteren :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
alle stammen recruiten dus waar hebben we het over?

Dat vind ik nu ook. En hoe zijn jullie het trouwens te weten gekomen??? We zijn allemaal undercover overgestapt...onbegrijpelijk dat jullie hier dat nu allemaal gezien hebben.
 

DeletedUser

Guest
Zie je toch? Ze recruteren nieuw bloed. InS valt vanwege inactiviteit en een hoog aantal onervaren spelers. Enkel zijn er een paar spelers met skills die alles overeind houden.

Bedankt voor je vertrouwen :p

Maarre.. dat InS gaat vallen word ehm al een jaar gezegd ofzo?

En we blijven maar recruiten :D
 

DeletedUser

Guest
Als je dat niet was gebeurd had er nog weinig geweest. Veel recruits van Ins slagen.
 

DeletedUser15806

Guest
Bedankt voor je vertrouwen :p

Maarre.. dat InS gaat vallen word ehm al een jaar gezegd ofzo?

En we blijven maar recruiten :D

In jou heb ik wel vertrouwen;) En als ik hoor wat overal op gaat spelen:eek: Maar ik weet ook van een deel van InS dat er gewoon ervaring 0.1 opzit omdat de accounts anders stilvallen;) Alleen weet ik over lang niet alle accounts wat dus is dit op de kleine groep gebaseerd waar ik ervaring mee heb.;)
 

DeletedUser

Guest
Als nu alle stammen behalve Ins met elkaar fuseren dan hebben we op w7 slechts 2 stammen en 1 oorlog

Ins tegen de rest van de wereld :)

Nog nooit vertoond dus wie weet hoe leuk dat kan zijn

Denk je echt dat stammen als TDC en FearUs gaan samenwerken ... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
In jou heb ik wel vertrouwen;) En als ik hoor wat overal op gaat spelen:eek: Maar ik weet ook van een deel van InS dat er gewoon ervaring 0.1 opzit omdat de accounts anders stilvallen;) Alleen weet ik over lang niet alle accounts wat dus is dit op de kleine groep gebaseerd waar ik ervaring mee heb.;)

Ervaring word je niet mee geboren he..dus is logisch dat sommige spelers 'minder goed' zijn dan anderen, maar juist daardoor krijgen ze "ervaring" :)
 
Bovenaan