Ins !

DeletedUser15806

Guest
Ik doelde ook niet op Achillesheero, ik roep gewoon vanalles zonder dat ik er iets over weet. Ik hoor enkel geruchten dat jij internt en daarop baseer ik mijn commentaar. :)

En misschien dat ik in de zomervakantie nog eens op wereld 7 passeer, als er dan nog plaats is voor mij. Heb je al een groot raakvlak met mijn oude account? :)

Knikker derest gewoon van het account af:p Ik heb nu de tijd een beetje me met je te meten.. Voorlopig geen school niets van verplichtingen op een dikke 12uur slaap per dag na:p
 

DeletedUser

Guest
trouwens W7 zit vol en er kunenn geen nieuwe leden meer bij komen
 

DeletedUser

Guest
Knikker derest gewoon van het account af:p Ik heb nu de tijd een beetje me met je te meten.. Voorlopig geen school niets van verplichtingen op een dikke 12uur slaap per dag na:p

Ik heb nu geen tijd. En als ik die had zou ik ze er nooit zomaar afknikkeren... :)

Als ik eenmaal op het account zit ga ik je trouwens niet waarschuwen. Je zal het dan wel merken, hehe :p
 

DeletedUser

Guest
@ renewolfs:

En waarom post je zo plots deze wijsheid in deze topic??? ik denk immers dat maar weinigen je redenering kunnen volgen...
Misschien heb je de posts boven de jouwe niet gelezen... hoewel ik me dan weer moet afvragen waar je dan op doelt...misschien een beetje de kluts kwijt zoals ze zeggen... ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15806

Guest
Ik heb nu geen tijd. En als ik die had zou ik ze er nooit zomaar afknikkeren... :)

Als ik eenmaal op het account zit ga ik je trouwens niet waarschuwen. Je zal het dan wel merken, hehe :p

Poep:p Lekker ben jij xD. Denk zo dat de meeste spelers die er nu op zitten het niet eens zo erg zouden vinden:p

En beter dat je me wel waarschuwt zou ik bij jou ook doen:p Straks ben ik op vakantie:eek: Dan kan je het beter eerst even navragen he:p
 
Bovenaan