ik ben opzoek naar een topic dat niet over rebecca gaat

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
110
Firedrakan is een jongen. Al die sterke verhalen in combinatie met het feit dat niemand kan bevestigen dat het echt een meid zou zijn...

Hoe herken je een catfish?
Tip 3: bewijsmateriaal
catfish-erbij.jpg

Iedereen kan een foto van internet halen en zeggen dat het zijn eigen foto is. Toch kun je checken of deze boy echt zo lekker is als op de foto. Vraag of hij wil Skypen, dan kun je zien hoe hij er echt uitziet. Als hij niet wil Skypen, is dat een teken dat deze boy niet helemaal pluis is.
 

DeletedUser61134

Guest
Firedrakan is een jongen. Al die sterke verhalen in combinatie met het feit dat niemand kan bevestigen dat het echt een meid zou zijn...

Hoe herken je een catfish?
Tip 3: bewijsmateriaal
catfish-erbij.jpg

Iedereen kan een foto van internet halen en zeggen dat het zijn eigen foto is. Toch kun je checken of deze boy echt zo lekker is als op de foto. Vraag of hij wil Skypen, dan kun je zien hoe hij er echt uitziet. Als hij niet wil Skypen, is dat een teken dat deze boy niet helemaal pluis is.

Ik skype met genoeg mensen op TW.
Ik deel alleen 10x niks met mensen die ik niet mag.

Als ik dagelijks met je praatte en je mocht dan moet je opnieuw vragen.
 

DeletedUser61134

Guest

Jep als ik in Januari 0 geef en februari 0 etc heb je
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Kan feestdagen niet meerekenen gezien ik met Oud en nieuw iedereen een kerstgroet stuurde dus anders was t 12x 0
 

DeletedUser7072

Guest
Firedrakan is een jongen. Al die sterke verhalen in combinatie met het feit dat niemand kan bevestigen dat het echt een meid zou zijn...

Hoe herken je een catfish?
Tip 3: bewijsmateriaal
catfish-erbij.jpg

Iedereen kan een foto van internet halen en zeggen dat het zijn eigen foto is. Toch kun je checken of deze boy echt zo lekker is als op de foto. Vraag of hij wil Skypen, dan kun je zien hoe hij er echt uitziet. Als hij niet wil Skypen, is dat een teken dat deze boy niet helemaal pluis is.

Of een teken dat zij geen zin heeft om prive met tw te mengen, wat volledig legitiem is. Genoeg tw meiden die ook nooit/zelden met mensen cammen en niet hun nummer geven. Dat maakt ze ook niet meteen verdacht. Ja je hebt geen bewijs dus kan het nooit weten, er kan altijd een idioot als Thomas(LS) achter het scherm zitten, maar om daar al direct vanuit te gaan is ook een beetje overdreven.

Niet willen skypen is geen bewijs dat je een catfish bent, wel skypen daarentegen(live) is een bewijs dat je zogoed als zeker geen catfish bent. Feit is dat veel tw boys gewoon watertanden bij elk meisje en al direct seksueel suggestieve dingen gaan zeggen prive, dan ik het de meisjes niet kwalijk nemen als ze daar geen trek in hebben en deze mensen niet bij hun priveleven willen betrekken. Het feit dat dit gebeurt maakt het voor catfishes wel extra leuk om die wanhopige jongetjes te trollen, dus maakt de kans ook groter dat zij zich in de poel gaan begeven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73204

Guest
en ook nu gaat het over Becca:D. Toch vreemd dat niemand er over wil hebben maar dat het forum na forum en pagina na pagina toch steeds het nr1 onderwerp is. Toch wel knap van iets waar niemand het over wil hebben:rolleyes:
 

DeletedUser67517

Guest
en ook nu gaat het over Becca:D. Toch vreemd dat niemand er over wil hebben maar dat het forum na forum en pagina na pagina toch steeds het nr1 onderwerp is. Toch wel knap van iets waar niemand het over wil hebben:rolleyes:
Ik wil het ook best over jou hebben hoor, hoe gaat het?
 

DeletedUser7072

Guest

Ook wel 0+0+0+0+0+0+0+0+0+0 = 0, nog filosofischer is het als we het omdraaien. Kijk dat was het, dat was een som van 0 termen waarbij we 0 tienen bij elkaar optelde. Sterker nog ik heb de omkering oneindig vaak uitgevoerd zonder ook maar iets te doen!
 

DeletedUser7072

Guest
Bij deze een bericht van dank aan Pieter en Rens, deze 2 kibbelende nichten hebben mijn ongelijk bewezen en laten zien dat dit forum best actief kan zijn zonder Rebecca! Daar waar het eerst niet lukte is het door de interventie van dit duo weer een levendig forum geworden en nog wel zonder haar aanwezigheid.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Bij deze een bericht van dank aan Pieter en Rens, deze 2 kibbelende nichten hebben mijn ongelijk bewezen en laten zien dat dit forum best actief kan zijn zonder Rebecca! Daar waar het eerst niet lukte is het door de interventie van dit duo weer een levendig forum geworden en nog wel zonder haar aanwezigheid.

@.TheonlyplanisA vinden wij het acceptabel dat er een nieuw nichtenkoppel komt?!
 
Bovenaan