ik ben opzoek naar een topic dat niet over rebecca gaat

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Maar lekkere babes interesseren me dan weer niet zoveel :(
 

DeletedUser75778

Guest
Schijnheilig hoor, stiekem staan alle pagina's in je favorieten
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nee :eek:

Heb niet voor niets een countertopic gemaakt :eek:
 

DeletedUser7072

Guest
Maar dan toch weer een topic over Rebecca maken...
 

DeletedUser61134

Guest
Ja dunno wrom t over mij gaat overal :p
Kan er niks aan doen dat Big bears post me aant lachen maakten om een wall post met meer fouten dan de Windows 10 release.

Blijkbaar voelden mensen zich aangevallen door de waarheid :eek:
 
Reactiescore
770
ja maar waarom weerleg je het dan niet ? Je kan enkel reageren met hoe dom het is. Beargumenteer het dan eens?
 

DeletedUser61134

Guest
ja maar waarom weerleg je het dan niet ? Je kan enkel reageren met hoe dom het is. Beargumenteer het dan eens?

Heb ik gedaan.
Heb duidelijk gezegd dat zelfs een aap uit China begrijpt dat NL meer misbruik is dan Indonesië.

Nederland is zelfs populair in de wereld om een paspoort te halen als je criminaliteit begaat.
Vooral Pedo's vluchten massaal naar NL vanwege de lage straffen.

Als je dat niet eens weet ben je niet goed ingelezen op hoe de wereld naar ons kijkt.
 
Reactiescore
770
Als je dat niet eens weet ben je niet goed ingelezen op hoe de wereld naar ons kijkt.

haha spreek jij van ons? jij bent geen nederlander je identificeert je openlijk als indonesier en toch blijven kakken.

maar zeg nou serieus waarom immigreer je dan niet gewoon? dit land is je toch niet waardig dacht ik?
 
Reactiescore
770
niets mee te maken dus, zoals altijd. altijd naar iets anders grijpen maar nooit ingaan op wat er gezegd / gezet werd.

ja zo draaien ze daar niet he in de supermarkt
 

DeletedUser61134

Guest
haha spreek jij van ons? jij bent geen nederlander je identificeert je openlijk als indonesier en toch blijven kakken.

maar zeg nou serieus waarom immigreer je dan niet gewoon? dit land is je toch niet waardig dacht ik?

Als je zograag reactie wil.
Mijn paspoort zegt Nederlander en dat wist je al.

Dus wat is je punt? :)
 
Reactiescore
1.706
Ja en wat als ze Ineens een "Black power" animatie doen?
Wedden dat NL vooraan staat te klagen? :p

Die is er al, en ik heb ze in Nederland nog niet horen zeuren. De meeste die in Nederland zitten te zeuren zijn vaak donker van kleur.
 
Reactiescore
770
Als je zograag reactie wil.
Mijn paspoort zegt Nederlander en dat wist je al.

Dus wat is je punt? :)

overal lopen rondbazuinen dat je indonesier bent en hier lopen kakken op Nederland maar als puntje bij paaltje komt refereren naar je paspoort inderdaad

heb je dat geleerd van de marokkanen?
 

DeletedUser61134

Guest
Die is er al, en ik heb ze in Nederland nog niet horen zeuren. De meeste die in Nederland zitten te zeuren zijn vaak donker van kleur.

Tbh NLers klagen ook wel meer dan genoeg hoor vooral online :p
Alleen 17m mensen hoor je niet zosnel als bv 300miljoen in Amerika waar het meteen een ramp is.

overal lopen rondbazuinen dat je indonesier bent en hier lopen kakken op Nederland maar als puntje bij paaltje komt refereren naar je paspoort inderdaad

heb je dat geleerd van de marokkanen?

Dat ik op 90% van NL haat zegt nog niet dat ik die 10% niet mag liefhebben ? :p

Maar laatste post, ben er morgen wel weer ff doei Rob
 
Reactiescore
770
idd Poiesz is druk vandaag veel klanten over de vloer

hup afrekenen
 
Bovenaan