ik ben opzoek naar een topic dat niet over rebecca gaat

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser32020

Guest
Heb ik gedaan.
Heb duidelijk gezegd dat zelfs een aap uit China begrijpt dat NL meer misbruik is dan Indonesië.

Nederland is zelfs populair in de wereld om een paspoort te halen als je criminaliteit begaat.
Vooral Pedo's vluchten massaal naar NL vanwege de lage straffen.

Als je dat niet eens weet ben je niet goed ingelezen op hoe de wereld naar ons kijkt.

geef dan eens een degelijke bron ipv "iedereen weet" heb je letterlijk je vmbo niet afgemaakt smh
 
Reactiescore
770
nochtans ze heeft aan Madrid en in de VS universiteit gedaan he, alleja beetje meegedraaid, en certificaten gehaald ;)
 

DeletedUser7072

Guest
ja maar waarom weerleg je het dan niet ? Je kan enkel reageren met hoe dom het is. Beargumenteer het dan eens?

Heb ik gedaan.
Heb duidelijk gezegd dat zelfs een aap uit China begrijpt dat NL meer misbruik is dan Indonesië.

Ja Rob kun je niet meer serieus nemen. Ik heb hem al duidelijk gemaakt dat zelfs een bever uit Canada begrijpt dat de aarde plat is, maar dat wordt gewoon compleet genegeerd. Die gast blijft maar met wikipedia linkjes komen over de bolle aarde :D

En Rob is daarin niet alleen. Ik bedoel maar, een koe uit India begrijpt zelfs dat Sander lelijk is toch blijft hij maar ontkennen terwijl ik dit duidelijk gezegd heb.
 
Reactiescore
1.701
Sander is sowieso knapper dan jij. Wat jou dan echt ontiegelijk lelijk maakt.
 

DeletedUser7072

Guest
Dat is niet waar, zelfs een okapi uit Congo begrijpt dat.
 

DeletedUser61134

Guest
geef dan eens een degelijke bron ipv "iedereen weet" heb je letterlijk je vmbo niet afgemaakt smh

Je wil dus zeggen dat op bv vakantie je niet de luidruchtige, asociale, arrogante, lange, verminkte, brutale Nederlanders niet meteen herkent?
En je wil dus zeggen dat buitenlanders die hierheen komen verbaast zijn van hoe brutaal Nederlanders zijn?

Altijd maar denken voorrang te hebben op iedereen zelfs op eigen volk en elkaar voor de fun dwarsliggen elke dag?

Waar kom jij weg? Afghanistan? Enige verklaring dat je zulk gedrag niet kan zien.
 

DeletedUser61134

Guest
Dat is geen bron.

Is dat nodig als je op google "Dutch" of "The Netherlands" intikt op een buitenlandse browserlocatie heb je t antwoord.
Miljarden posts aan spot en satire.
Het is lastiger een positief iets over NL te vinden dan negatief.
 

DeletedUser7072

Guest
Dat geldt voor elk land hoor, online krijg je altijd grappen en grollen over stereotypen.
 
Reactiescore
1.701
Is dat nodig als je op google "Dutch" of "The Netherlands" intikt op een buitenlandse browserlocatie heb je t antwoord.
Miljarden posts aan spot en satire.
Het is lastiger een positief iets over NL te vinden dan negatief.

Je kon het onderbouwen met een bron.
 
Reactiescore
770
dat is iedere keer hoor rebecca kan nooit een bron citeren maar iedere keer komt ze af met "ja is toch algemeen geweten zoek maar op google het maar ik weet niet waar ik al dit gelul vandaan heb maar moet toch ergens vandaan komen, tis common sense" etc enz
 

DeletedUser7072

Guest
Of ze gaat er daadwerkelijk vanuit dat hetgeen ze zegt net zo obvious is als uitspraken als 'Een koe heeft 4 poten', 'Nederland ligt in Europa', 'Londen is de hoofdstad van GB', etc waarvoor je normaal geen bronnen geeft, of ze zit gewoon weer te trollen.

Het is lastiger een positief iets over NL te vinden dan negatief.

Dan moet je toch beter gaan zoeken hoor. NL zit ondanks zijn lage inwonertal in de top 20 van de economieeen, we hebben 1 van de hoogste levensverwachtingen, we hebben meerdere dikke multinationals, DJ's uit NL zijn overal bekend, we zijn het neusje van de zal als het gaat om watermanagement, eerste land met homohuwelijk en 1 vd eersten met vrijheid van godsdienst destijds, etc. Dat vind ik toch allemaal best positief :)

Nu even kijken waar Indonesie staat dame.
 
Reactiescore
971
dirkje en rebecca
waren op vakantie

K U S
en rebecca gaf een zoen aan de zwarte garcon want dikke dirk was nog bezig met alle valiezen vol gebakken lucht van rebecca het hotel binnen te dragen
 

DeletedUser78261

Guest
Dit is toch een waarschijnlijker scenario jongens:

Rebecca tegen Dirk: 'Hey als je mijn gazon maait, als je mijn gezeik aan wil horen en als je daarna ook nog even de luier van mijn baby wil verschonen als een lief braaf jongetje krijg je van mij een foto ja. En misschien mag je dan zelfs kijken hoe Pieter me in mijn gaatje pakt, als je daarna wel even de vlekken op wil ruimen ok? Is dat een goede deal?'

Nou dan heb je hem wel aan het werk gezet hoor, dan is ineens je hele huis schoon ;)

Don't wanna burst your bubble @dirk-janusIV, maar het is tijd dat je de realiteit onder ogen gaat zien.
 
Bovenaan