[Ingevoerd] Idee: Stammenforum

  • Topicstarter Unlimited Frontier
  • Startdatum

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 51 89,5%
  • Nee

    Stemmen: 6 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    57

DeletedUser

Guest
Weer een idee dat na enkele post vanonder in het zwarte gat verdwijnt.
 

DeletedUser16768

Guest
Misschien moet je eens kijken naar de nieuwe updates.
Enkele ideeën zijn zeker meegenomen daarin.
 

DeletedUser

Guest
Misschien moet je eens kijken naar de nieuwe updates.
Enkele ideeën zijn zeker meegenomen daarin.

Hmm dacht ik maar toch niet.
Het gaat om verschillende mensen fucties te geven dat is denk ik een idee van iemand anders. Maarja het is nu eenmaal zo.
 

DeletedUser

Guest
Mooi idee. Ik ben ook voor! Dit moeten ze uitbrengen, maar liefst niet dat je PA nodig hebt... =P
 

DeletedUser

Guest
het ding is dat de makers van tw in Duitsland zitten. en dat hier kan je wel ideeen posten het moet nog steeds bij die duitsers graken eer er iets ingevoerd kan worden. tw.nl programeert bij mijn weten niet ze beheren de werelden alleen.
 

DeletedUser

Guest
Vertaal het naar het Duits en zet het op het ideeën forum daar :p
 

DeletedUser

Guest
Het is misschien een klein idee maar toch practisch denk ik!


Idee 1: Als je wil reageren op een topic waarbij er al een aantal berichten zijn op een pagina moet je altijd naar beneden scrollen voor daar op te antwoorden.
Daarom stel ik het volgende voor ook een baartje vanboven te zetten:

fnhd8y.jpg



Idee 2: Is dus je hebt bv diplomaten, forummods in de stam maar ik wil dat de diplomaten een aantal verstopte fora kunnen lezen hetzelfde voor forummods en andere. Daarom zou het misschien handig zijn om het te kunnen aan te duiden.

Daar kan je dan aanklikken/selecteren tot welke hij toegankelijk is:

30bpi6e.jpg


Dit kan ook in een speciale tabblad dat alleen zichtbaar is voor stamoprichters. hier een voorbeeldje:

2sbmuxe.jpg



En dan krijg je dit te zien:

1osthx.jpg




Mvg UF




ik snap het niet...:confused: vanwege dat je iemand al een gedeelte kan laten zien van een verstopt fora ;)

als je iets getypt hebt in een verstopt fora kun je wel nog altijd de link doorsturen ;)
op die manier kan diegene kijken..
 

DeletedUser

Guest
:) Yep idee nr 2 vindt ik toch wel goed gevonden,en lvl hoeft voor mij ook niet.

Zou wel handig zijn dat je gewoon verstopte forum kunt maken en gewoon kan invullen wie het mag lezen.

Bedoel dus niet alleen te maken voor leiders en mod ofzo ,maar dat je dat ook kan doen voor een bepaalde groep.

VB :

Groep C 27
Groep C 28
Groep c 29
enz

zodat je de leden van die groep kan laten samen werken zonder dat altijd iedereen het mee moet of kan lezen ???

Maar voor de rest goed gevonden!!! ;)
 

DeletedUser

Guest
ik vind je ideeën prachtig, betwijfel alleen of idee praktisch haalbaar is

ik ben zelf php-programmeur en heb een permissie systeem ontworpen, en zulke databases worden heel groot.

Het zal een gigantische kruistabel worden van stammen, groepen en fora. Ofwel voor iedere groep voor ieder forum, van iedere stam zou 1 rij krijgen.

Laten we ervan uitgaan dat iedere stam 8 fora's heeft. 5 groepen en er per wereld maximaal 2500 stammen heeft.

Dat betekend dat die ene tabel al 100.000 rijen bevat.
Je kunt zelf bedenken dat dit voor alle 13 werelden enkele gigabytes data gaat kosten.

Ik vind beide ideeën nogmaals prachtig, alleen de praktijk van idee 2 zal denk ik moeizaam zijn.
 

DeletedUser

Guest
ik vind je ideeën prachtig, betwijfel alleen of idee praktisch haalbaar is

ik ben zelf php-programmeur en heb een permissie systeem ontworpen, en zulke databases worden heel groot.

Het zal een gigantische kruistabel worden van stammen, groepen en fora. Ofwel voor iedere groep voor ieder forum, van iedere stam zou 1 rij krijgen.

Laten we ervan uitgaan dat iedere stam 8 fora's heeft. 5 groepen en er per wereld maximaal 2500 stammen heeft.

Dat betekend dat die ene tabel al 100.000 rijen bevat.
Je kunt zelf bedenken dat dit voor alle 13 werelden enkele gigabytes data gaat kosten.

Ik vind beide ideeën nogmaals prachtig, alleen de praktijk van idee 2 zal denk ik moeizaam zijn.

Misschien kan je het ook anders bekijken. Nu is er ook een bool om aan te duiden of het verstopt is of niet, als je nu ook nog een int maakt voor het level is dat zo geklaard...
 

DeletedUser

Guest
misschien dat er voor de forummods ook een knop naast aantwoorden en bewerken komt waarmee je alle antwoorden kunt verwijderen in 1 knop (behalve de eerste)
 

DeletedUser21510

Guest
als je een massaaanval doet op een speler met 200 dorpen, dan laat je denk ik niet alle reacties staan ofwel ?

zo kan je gemakkelijk het topic schoon houden nadat je de eerste post ge-update hebt ;)
 

DeletedUser

Guest
als je een massaaanval doet op een speler met 200 dorpen, dan laat je denk ik niet alle reacties staan ofwel ?

zo kan je gemakkelijk het topic schoon houden nadat je de eerste post ge-update hebt ;)

Jep, goed bekeken... Kan ook handig zijn voor zo'n spam zoals "tellen tot 1000000" ofzo :p
 
Bovenaan