[Ingevoerd] Idee: Stammenforum

  • Topicstarter Unlimited Frontier
  • Startdatum

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 51 89,5%
  • Nee

    Stemmen: 6 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    57

DeletedUser

Guest
Kan er ook net zoals je bij berichten kan slecteren dat ook in het forum worden opgenomen zodat je spam makkelijk kan verwijderen? En niet telkens alles hoeft te bevestigen?
 

DeletedUser

Guest
We hopen het maar, dat Tribal Wars maar accepteert. Als we geluk hebben :D Maar ik denk dat je gewoon beetje te lui bent :p Je moet gewoon als oprichter hardwerken :eek:

I'm Back!
 

DeletedUser

Guest
Zéér Goed idee.

Als ze dit niet invoeren heeft het geen nut meer om ideen te posten.

Echt een Super Idee.
Proficiat!

Voor
 

DeletedUser

Guest
Erg handig vooral als je al die quotes moet langsgaan.

Zéér Goed idee.

Als ze dit niet invoeren heeft het geen nut meer om ideen te posten.

Echt een Super Idee.
Proficiat!

Voor

Volgens mij is het wel duidelijk dat je voor bent :p

Dit wil ik wel even vertellen: de mods zeggen: we laten de spelers eens antwoorden, maar hoeveel spelers moeten er nog antwoorden? Ik heb ondertussen alleen maar positieve reacties gezien. Dus wordt het niet eens tijd voor de mods om te zeggen of ze denken of weten of het idee wordt aangenomen, of niet.

Niet verkeerd bedoeld.

Mvg, Z z z Force
 

DeletedUser

Guest
Erg handig vooral als je al die quotes moet langsgaan.



Volgens mij is het wel duidelijk dat je voor bent :p

Dit wil ik wel even vertellen: de mods zeggen: we laten de spelers eens antwoorden, maar hoeveel spelers moeten er nog antwoorden? Ik heb ondertussen alleen maar positieve reacties gezien. Dus wordt het niet eens tijd voor de mods om te zeggen of ze denken of weten of het idee wordt aangenomen, of niet.

Niet verkeerd bedoeld.

Mvg, Z z z Force
Dit is een vrij "softe" aanpassing - een heel kleine en weinigzeggende, dus ik denk eerlijk gezegd dat enkel diegene die het een geweldig idee vindt, hier post... :p
 

DeletedUser

Guest
Het is sneller, maar je zou toch ook gewoon iedereen 1 voor 1 kunnen selecteren?
Of begrijp ik het dan verkeerd?

EDIT:
Ik begrijp het al, en ja, het lijkt me ook een goed idee :)
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet maar om op dit onderwerp verder te brijen

als je nou verschillende verstopte fora hebt
bijv. stamleiders kunnen alles zien
leden kunnen bijv. maar een paar verstopte fora zien
dit is als er een spion in je stam komt kan hij geen info verkrijgen

dus voor de duidelijkheid
stamleider= alles zien
bevoegde leden = sommige dingen zien bijv. over aanvallen (maar niet bijv. gesprekken die bedoeld zijn alleen voor de leiders)
er komt een nieuw lid bij
deze heeft niet meteen de bevoegdheid tot wat de bevoegde leden kunnen zien en kan zo dus niet spioneren over de aanval
 

DeletedUser

Guest
Hup, en weer maar een refresher ...

ben toch benieuwd of ze er eindelijk eens een goed en volwaardig forum van kunnen gaan maken!?
 

DeletedUser

Guest
Hup, en weer maar een refresher ...

ben toch benieuwd of ze er eindelijk eens een goed en volwaardig forum van kunnen gaan maken!?
Da's inderdaad een idee, ja.
Het interne forum is eigenlijk een prutswerkje, het kan veel meer op dít forum lijken, het kan veel beter.
 

DeletedUser

Guest
Even een opmerking op het eerste punt, dat antwoorden boven neer zetten.

Dat gaat dus betekenen dat wanneer ik een topic lees, van boven naar beneden wel te verstaan voor de mensen die het anders doen, dat ik wanneer ik alles gelezen heb weer helemaal omhoog moet scrollen in plaats van direct op Antwoorden te kunnen klikken. Dat vind ik dus absoluut niet handig.

Het is voor een reden dat er op het Algemene Forum ook 2 baartjes staan, 1 boven en 1 onder. Zoals op ieder forum, omdat het handig is, dus waarom niet op het stamforum?
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet maar om op dit onderwerp verder te brijen

als je nou verschillende verstopte fora hebt
bijv. stamleiders kunnen alles zien
leden kunnen bijv. maar een paar verstopte fora zien
dit is als er een spion in je stam komt kan hij geen info verkrijgen

dus voor de duidelijkheid
stamleider= alles zien
bevoegde leden = sommige dingen zien bijv. over aanvallen (maar niet bijv. gesprekken die bedoeld zijn alleen voor de leiders)
er komt een nieuw lid bij
deze heeft niet meteen de bevoegdheid tot wat de bevoegde leden kunnen zien en kan zo dus niet spioneren over de aanval

Komt er nouw zoiets?

is toch niet heel veel werk om verschillende verstopte te kunnen maken en per speler aparte bevoegheden te hebben?

Zal spionen een stuk lastiger maken. ook overleg van mensen die 100 uur verder liggen hoef ik meestal toch niet te lezen.

Ik wacht al maanden op een update of bevestiging/afwijzing..
 

DeletedUser3967

Guest
Ik ben zeker voor idee 2!

Wij in de stam maken ook zo'n problemen mee ik werk namelijk aan het forum van onze stam en kom vaak voor de conclusie te staan dat sommige leden te veel kunnen lezen... In het begin van onze stam had iedereen bijna alle rechten maar na een tijdje werd dit een zooitje, dus heb ik het forum en bevoegdheden herschikt... Het idee achter dat iedereen dezelfde rechten kreeg was dat iedereen te vertrouwen was omdat we een kleine en hechte groep waren...

maar de stam bleef groeien en dus gaven we de nieuwe leden niet deze bevoegdheden --> probleem ze kunnen onze diplomatie afspraken en werving nieuwe leden zien...n --> Wij maakten dit topic verborgen --> nieuw probleem de leden wisten niet waar hun aanvragen te plaatsen voor nieuwe leden die zij kregen... het forum werd onoverzichtelijk en vraagde immens veel inspanninge --> appart forum voor hen --> ...

Zo kregen we steeds meer en meer problemen tot ik het heft in eigen handen heb genomen en geeisd had dat er een stam hervorming gebeurde... Dit gebeeurde effectief en nu merk ik nog steeds dat er leden zijn die dingen lezen die ze niet moeten weten...

Vertrouwen is zeer belangrijk in een stam, en dit idee zou echt een perfect hulpmiddel zijn tegen spionen en wantrouwen...
 

DeletedUser26945

Guest
tt dit e is kun je nog steeds met een extern forum werken. Dat bied sowieso al meer voordelen...
 

DeletedUser14063

Guest
is al vaker voorgestelt en toen ook afgekeurd. maarja ik ben wel een voorstander van
 

DeletedUser

Guest
Mooi en handig idee als ze het nu nog maar uitvoeren is de belastende taak van een oprichter toch al iets gemakkelijker
 

DeletedUser

Guest
Idee 2 is door gevoerd en wordt maandag geactiveerd Idee 1 moet nog.
En Die is echt belangrijk
 
Bovenaan