[Ingevoerd] Idee: Stammenforum

  • Topicstarter Unlimited Frontier
  • Startdatum

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 51 89,5%
  • Nee

    Stemmen: 6 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    57

DeletedUser

Guest
Het is misschien een klein idee maar toch practisch denk ik!


Idee 1: Als je wil reageren op een topic waarbij er al een aantal berichten zijn op een pagina moet je altijd naar beneden scrollen voor daar op te antwoorden.
Daarom stel ik het volgende voor ook een baartje vanboven te zetten:

fnhd8y.jpg



Idee 2: Is dus je hebt bv diplomaten, forummods in de stam maar ik wil dat de diplomaten een aantal verstopte fora kunnen lezen hetzelfde voor forummods en andere. Daarom zou het misschien handig zijn om het te kunnen aan te duiden.

Daar kan je dan aanklikken/selecteren tot welke hij toegankelijk is:

30bpi6e.jpg


Dit kan ook in een speciale tabblad dat alleen zichtbaar is voor stamoprichters. hier een voorbeeldje:

2sbmuxe.jpg



En dan krijg je dit te zien:

1osthx.jpg




Mvg UF
 

DeletedUser

Guest
groot voorstander. Zo kan je beperkte bevoegdheden geven en een soort van "levels" toekennen. Bijvoorbeeld: forummod = level 4, diplomaat = lvl 3, leiders = lvl 2, oprichters = lvl 1. Zo'n systeem zou je bijvoorbeeld kunnen gebruiken via jouw idee.

Ik vind het dus zeer handig als het er zou komen :D
 

DeletedUser

Guest
groot voorstander. Zo kan je beperkte bevoegdheden geven en een soort van "levels" toekennen. Bijvoorbeeld: forummod = level 4, diplomaat = lvl 3, leiders = lvl 2, oprichters = lvl 1. Zo'n systeem zou je bijvoorbeeld kunnen gebruiken via jouw idee.

Ik vind het dus zeer handig als het er zou komen :D

Uhu maar als je met lvl's gaat beginnen zit je met een miserie.
Ik geef een voorbeeld:

Ik heb een forummod een diplo en een leider.
Ik heb 3 verstopte subfora: forummod (verstopt), Diplomaat (verstopt) en Leiders (verstopt)
Nu wil ik dat die diplomaat het subforum 'Diplomaat (verstopt)' moet kunnen lezen en berichten posten. Daarom geef ik hem niveau 1.

Mijn diplomaat moet het 'Forummod (verstopt)' niet kunnen lezen maar als ik hem niveau 1 geef m'n forummod dan kan ie ook het subforum van de diplomaat lezen als ik hem niveau 2 of meer geef zal hij het ook kunnen blijven lezen. En dan zit je bv met zo'n problemen.

Ik weet niet of ik het goed begrepen heb maar ik denk dat het dat is wat je bedoelt. Of je zou niveau moeten kunnen geven, bij verstopte subfora de niveaus kunnen zetten en dan bv uitzonderingen.

Mvg UF
 

DeletedUser23115

Guest
Het is misschien een klein idee maar toch practisch denk ik!


Idee 1: Als je wil reageren op een topic waarbij er al een aantal berichten zijn op een pagina moet je altijd naar beneden scrollen voor daar op te antwoorden.
Daarom stel ik het volgende voor ook een baartje vanboven te zetten:

fnhd8y.jpg



Idee 2: Is dus je hebt bv diplomaten, forummods in de stam maar ik wil dat de diplomaten een aantal verstopte fora kunnen lezen hetzelfde voor forummods en andere. Daarom zou het misschien handig zijn om het te kunnen aan te duiden.

Daar kan je dan aanklikken/selecteren tot welke hij toegankelijk is:

30bpi6e.jpg


Dit kan ook in een speciale tabblad dat alleen zichtbaar is voor stamoprichters. hier een voorbeeldje:

2sbmuxe.jpg



En dan krijg je dit te zien:

1osthx.jpg




Mvg UF

Mooie screenshots, vooral dat eerste idee is erg handig
 

DeletedUser

Guest
Dankuwel dat 2de komt van pas in een later stadia van een wereld.
Voor massa-stammen zou dit ook handig zijn ^^
Het is bedoelt voor de stam in algemeen.
 

DeletedUser

Guest
Even een opmerking op het eerste punt, dat antwoorden boven neer zetten.

Dat gaat dus betekenen dat wanneer ik een topic lees, van boven naar beneden wel te verstaan voor de mensen die het anders doen, dat ik wanneer ik alles gelezen heb weer helemaal omhoog moet scrollen in plaats van direct op Antwoorden te kunnen klikken. Dat vind ik dus absoluut niet handig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nee dat is het niet er wordt er eentje Extra aan toegevoegd.
Dus boven en beneden ééntje.
 

DeletedUser

Guest
Very well, toch blijft het zinloos aangezien je toch alleen wat post als je het topic gelezen hebt.
 

DeletedUser

Guest
Very well, toch blijft het zinloos aangezien je toch alleen wat post als je het topic gelezen hebt.

Niet zo als je wil quoteren op eerdere berichten als je met 20 in een stam zit en er zijn er 10 online gaat het er hevig aan toe hoor!
 

DeletedUser26945

Guest
al je ideeen vindt ik persoonlijk zeer goed gevonden. Zou leuk zijn mocht dit er in komen:) enzo een extra knop bonvenaan is echt wel handig;)
 

DeletedUser

Guest
Uhu maar als je met lvl's gaat beginnen zit je met een miserie.
Ik geef een voorbeeld:

Ik heb een forummod een diplo en een leider.
Ik heb 3 verstopte subfora: forummod (verstopt), Diplomaat (verstopt) en Leiders (verstopt)
Nu wil ik dat die diplomaat het subforum 'Diplomaat (verstopt)' moet kunnen lezen en berichten posten. Daarom geef ik hem niveau 1.

Mijn diplomaat moet het 'Forummod (verstopt)' niet kunnen lezen maar als ik hem niveau 1 geef m'n forummod dan kan ie ook het subforum van de diplomaat lezen als ik hem niveau 2 of meer geef zal hij het ook kunnen blijven lezen. En dan zit je bv met zo'n problemen.

Ik weet niet of ik het goed begrepen heb maar ik denk dat het dat is wat je bedoelt. Of je zou niveau moeten kunnen geven, bij verstopte subfora de niveaus kunnen zetten en dan bv uitzonderingen.

Mvg UF

Is dit dan geen idee?

verstopte fora:
level 1 (hier zou je dan een vakje aan kunnen vinken)
level 2
level 3

Dan kan je bij de diplomaten alleen level 2 aanvinken, en dan kunnen ze de fora voor de mods niet zien. Bij de mods doe je dan alleen level 1 en dan kunnen ze de fora voor diplomaten niet zien.
Dit zou dan misschien met meer of minder 'levels' kunnen.
 

DeletedUser

Guest
zoals ik al uitlegde is m'n idee/vorm dan beter tegenover lvl systeem.
 
Bovenaan