Ideeën voor volgende versie 4.0 deel 1

DeletedUser

Guest
of dat je dorpen in de buurt die van jou zijn kan verenigen tot 1 groot koningkrijk, dat zou er zo uit zien
Koningkrijk.bmp

Op zich wel leuk idee, maar dan kunnen vijanden zien dat dat dorp net hoe zal ik het zeggen..de hoofdzetel is. Het paleis.. Dat kan dan wel voor problemen zorge..
 

DeletedUser

Guest
Ja maar dan moet TW ervoor zorgen dat je enkel van je eigen (dorpen) kan zien wat je hoofddorp is! Dan is ook dat probleem van de kaart!
 

DeletedUser

Guest
Ja maar dan moet TW ervoor zorgen dat je enkel van je eigen (dorpen) kan zien wat je hoofddorp is! Dan is ook dat probleem van de kaart!

Misschien moet tw er maar voor zorgen dat hier een slotje op komt!
Dan is er ook weer een noob-idee de wereld uit!
 

DeletedUser

Guest
Ja maar dan moet TW ervoor zorgen dat je enkel van je eigen (dorpen) kan zien wat je hoofddorp is! Dan is ook dat probleem van de kaart!
Daar zie ik niet veel problemen in.
Misschien moet tw er maar voor zorgen dat hier een slotje op komt!
Dan is er ook weer een noob-idee de wereld uit!
Als je niet verklaar waarom je deze kritiek geeft zal you mening niet echt tellen.
 

DeletedUser3809

Guest
*edit*: Laat maar, idee verkeerd gelezen, dat idee is wel aardig maar ik speel toch niet met ridder want ik zit in w1
 

DeletedUser

Guest
je kan het gebouw wat jij "koninkrijk" wilt noemen, beter paleis noemen denk ik...
 

DeletedUser

Guest
Paleis is dan weer plagiaat plegen van travian

Okey, MAAARRRRRR.

een koninkrijk is een benaming van iets abstracts(geloof dat je 't zo noemt) je kan het niet vastpakken. je kan het koninkrijk verweggie niet vastpakken want het is grond, geen koninkrijk.

een paleis daarentegen is wel iets wat je vast kan pakken, je kan het aanraken, en je ziet dat het een paleis is (of niet, maar dat maakt geen r**t uit).

dus ik vind dat jij aan de ene kant gelijk hebt, maar dat er tegenover staat dat er gewoonweg geen andere mogelijkheid is. (kasteel, maar daar kan ook een stadhouder, of een ridder wonen).


Conclusie:
Plagiaat, me r**t. Als zoiets er komt moet het paleis heten, en anders komt het er maar niet...




Aaron heeft hierbij gesproken
 

DeletedUser3809

Guest
Als je niet verklaar waarom je deze kritiek geeft zal you mening niet echt tellen.

Zwak hoor, meningen van mensen die zomaar zeggen dat ze voor zijn worden door jou wel geaccepteerd, maar mensen die zomaar zeggen dat ze tegen zijn daar telt de mening niet van? :rolleyes:

Dat koninkrijk idee lijkt me gewoon zwak, dat van ridderbonus is nog wel te doen.
Je kan een koninkrijk maken in één van je dorpen? Dus een koninkrijk is een apart dorp waar je sterkere edels kan maken? Dan weet de vijand nooit meer hoeveel vijanden hij/zij moet blocken. Want normale edelmannen nemen meestal over met de 4e aanval. En deze opeens met 3, zo kun je niet meer goed de aanvallen taggen. En 120 toestemming is al helemaal dom. Om meer goede spelers een wereld in te krijgen? Goede spelers worden niet overgenomen aan het begin, en als een noob adelshoeve haalt is het al helemaal rot als je geen dorpjes kan innemen behalve verlaten dorpjes.

Dat lijkt er totaal niet op. Als je tegen bent reageer dan niet meer.
Je blijft jammeren maar geeft geen goede commentaar of suggesties voor het verbeteren. Je begrijpt het idee volgens mij niet eens. Dus hou erover en en laat mensen eens reageren met een echte commentaar!!

Als je tegen bent reageer dan niet meer? Als je niet tegen kritiek kan kun je beter niet hier posten. Al helemaal niet als je idee slecht is.

Zo, telt deze kritiek dan wel?
 

DeletedUser466

Guest
Zwak hoor, meningen van mensen die zomaar zeggen dat ze voor zijn worden door jou wel geaccepteerd, maar mensen die zomaar zeggen dat ze tegen zijn daar telt de mening niet van? :rolleyes:

Dat koninkrijk idee lijkt me gewoon zwak, dat van ridderbonus is nog wel te doen.
Je kan een koninkrijk maken in één van je dorpen? Dus een koninkrijk is een apart dorp waar je sterkere edels kan maken? Dan weet de vijand nooit meer hoeveel vijanden hij/zij moet blocken. Want normale edelmannen nemen meestal over met de 4e aanval. En deze opeens met 3, zo kun je niet meer goed de aanvallen taggen. En 120 toestemming is al helemaal dom. Om meer goede spelers een wereld in te krijgen? Goede spelers worden niet overgenomen aan het begin, en als een noob adelshoeve haalt is het al helemaal rot als je geen dorpjes kan innemen behalve verlaten dorpjes.

1. Bij normale edels kan je hem ook in 3 keer krijgen,
bij de KONING is het alleen zo dat er een iets grotere kans is!
En als de speler gaat om het maar met 3 KONINGen te gaan "edelen/koningen" dan ziet de speler dat er maar 3 aanvallen binnen komen!
En kan hij er van uit gaan dat hij wordt aangevallen door KONINGen!
2. Ik zie nergers staan dat de toestemming 120 wordt?
3. hoezo kan een noob, met een adelshoeve geen normale dorpen overnemen, maar alleen verlaten?


Als je tegen bent reageer dan niet meer? Als je niet tegen kritiek kan kun je beter niet hier posten. Al helemaal niet als je idee slecht is.

Zo, telt deze kritiek dan wel?

1. Deze kritiek telt naar mijn mening wel,
2. Hij kan wel tegen kritiek. Maar niet mensen die zomaar gaan zeggen dat het een dom of slecht idee is!
Dit is net zo zwak als je gaat zeggen "goed idee". Als je een idee goed vind dan zet je er meestal ook argumenten bij!
 

DeletedUser466

Guest
Vind het allemaal wat onnodig.

Veel in tw is onnodig!
Maar het gaat erom dat het spel groter wordt.
( en toch niet te ingewikkelt, alles niet hoeft bij te houden, wat wat is en wat de opties zijn die je kunt doen )
Maar toch leuk en speelbaar, zonder grootte veranderingen.
Dat gebeurt er bij de updaten.
Omdat slecht 1 dorp dit koninkrijk kan hebben!
 

DeletedUser15038

Guest
Het klinkt opzich wel mooi maar de kans dat het ingevoerd wordt is toch klein aangezien ik nog nooit een voorstel op het forum i.v.m een nieuwe unit/gebouw heb zien ingaan.
 

DeletedUser3809

Guest
1. Bij normale edels kan je hem ook in 3 keer krijgen,
bij de KONING is het alleen zo dat er een iets grotere kans is!
En als de speler gaat om het maar met 3 KONINGen te gaan "edelen/koningen" dan ziet de speler dat er maar 3 aanvallen binnen komen!
En kan hij er van uit gaan dat hij wordt aangevallen door KONINGen!
2. Ik zie nergers staan dat de toestemming 120 wordt?
3. hoezo kan een noob, met een adelshoeve geen normale dorpen overnemen, maar alleen verlaten?




1. Deze kritiek telt naar mijn mening wel,
2. Hij kan wel tegen kritiek. Maar niet mensen die zomaar gaan zeggen dat het een dom of slecht idee is!
Dit is net zo zwak als je gaat zeggen "goed idee". Als je een idee goed vind dan zet je er meestal ook argumenten bij!

1: Ik vind het gewoon geen goed idee dat je niet meer weet hoe snel aanvallende troepen je toestemming gaan verlagen. Als je met een koningtreintje van 4 aan komt zetten dan denk ik dat het edels zijn en block ze misschien vanaf de 3e. Je moet gewoon weten hoe snel je dorpje overgenomen kan worden.
2: Hoofddorp krijgt toestemming 120, dus weet je ook niet hoe snel je die overneemt.
3: Als de toestemming van die dorpen hoger wordt word de kans dat je hem overneemt voor er ondersteuning aankomt kleiner (dit gaat om het begin met maar 1 adel dus).

1: Dank je :D
2: Hij reageert alleen maar op mensen die zomaar zeggen dat het een slecht idee is, als hij nou ook is zegt: ''aub commentaar leveren, ook als je voor bent'' zou ik dat nooit hebben geschreven.
 
Bovenaan