Ideeën voor volgende versie 4.0 deel 1

DeletedUser

Guest
dan doe ik niet meer mee

alhoewel dat van standbeeld is wel goed
 

DeletedUser7072

Guest
Polletje ;)

Poll: Jens idee goed?
[*]Ja en wel voor alle werelden!
[*]Ja, Maar dan voor W8
[*]Nee,slecht idee xD
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

DeletedUser659

Guest
Tja jij maakt erg geen omdat je er geen weet.
Op sommige tijden weet ik 100 idee en op andere tijden geen.
Dit idee is van toen T4 start gepost dus hij heeft wat vertraging
gehad om op de forum te komen. Waarschijnlijk om eerst de versie
4.0 beter te kunnen voordat er verbeteringen aan toe worden gevoegt.

ik weet wel ideeen, maar ik wil tw daarmee niet verkloten zoals jij van plan bent. laat tw zoals het is. niemand behalve een paar newbjes die pas 3 dagen spelen willen dit. jij wilt gewoon te veel onmogelijke veranderingen doen die het hele spel ***** maken. booschutters en ridders gaan al ver genoeg.
 

DeletedUser

Guest
De mensen uit Duitsland verzinnen al genoeg fratsen om het de noobs gemakkelijk te maken.. Laat er nu eens alsjeblieft een 'classic' wereld komen, geen boogschutters, geen muntjes, geen wapenkamer. Gewoon Wereld 1 stijl, maar dan met speed 2 ofzo. :)
 

DeletedUser

Guest
De mensen uit Duitsland verzinnen al genoeg fratsen om het de noobs gemakkelijk te maken.. Laat er nu eens alsjeblieft een 'classic' wereld komen, geen boogschutters, geen muntjes, geen wapenkamer. Gewoon Wereld 1 stijl, maar dan met speed 2 ofzo. :)

helemaal mee eens :D
 

DeletedUser659

Guest
De mensen uit Duitsland verzinnen al genoeg fratsen om het de noobs gemakkelijk te maken.. Laat er nu eens alsjeblieft een 'classic' wereld komen, geen boogschutters, geen muntjes, geen wapenkamer. Gewoon Wereld 1 stijl, maar dan met speed 2 ofzo. :)

totaal mee eens, alleen lijkt mij 1,5 speed wel beter. 2x speed wordt denk een beetje druk met 500+ dorpjes ofzo
 

DeletedUser

Guest
Polletje ;)

Poll: Jens idee goed?
[*]Ja en wel voor alle werelden!
[*]Ja, Maar dan voor W8
[*]Nee,slecht idee xD
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
Deze poll is slecht samengesteld.
Het geeft een verkeerd beeld omdat het niet de bedoeling is om op oude werelden te worden ingevoerd. Maar op latere werelden. Dus you poll klop niet. Gelieve hem te verwijderen of ik vraag het aan een mod. Het idee is nog niet 100% af en kan nog steeds veranderen aan de hand van de commentaren. Daarna maak ik zelf een poll.
 

DeletedUser

Guest
natasdiamon zei:
Misschien kan je het pas uitbouwen, als je adelshoeve al lvl3 is.
Nee het is de bedoeling dat het een vervanging wordt voor de adelshoeve in het hoofdorp. Het idee niet goed gelezen.
natasdiamon zei:
Mijn impressie over het koninkrijk:
tribalwars.png

Ziet er toch beter uit dan het beginplaatje:p als je ook een impressie nodig hebt, en het is redelijk uitvoerbaar, vraag het.
De afbeelding is leuk maar ik heb mijn twijfels.
Het is orgineel maar ik denk dat het teveel afwijkt door de poort van de opslagplaats en de kar erbij.

Ik vind het een goed idee voor toekomstige werelden ;). Dus misch een idee voor wereld 8 ofzo. Maar ik ben ertegen als het ingevoerd wordt op de bestaande werelden.
Het is natuurlijk de bedoeling om in enkel nieuwe werelden uit te voeren.
De werelden nu zijn zeer moeilijk up te daten dus lijkt het dus logies dat het enkel in nieuwere komt.

ik weet wel ideeen, maar ik wil tw daarmee niet verkloten zoals jij van plan bent. laat tw zoals het is. niemand behalve een paar newbjes die pas 3 dagen spelen willen dit. jij wilt gewoon te veel onmogelijke veranderingen doen die het hele spel ***** maken. booschutters en ridders gaan al ver genoeg.
Deze verandering zijn niet ommogelijk. Het is uitgebreid uitgelegt maar eigen simpel en vermoeilijk het spel niet echt en maak het niet ingewikkelder.

De mensen uit Duitsland verzinnen al genoeg fratsen om het de noobs gemakkelijk te maken.. Laat er nu eens alsjeblieft een 'classic' wereld komen, geen boogschutters, geen muntjes, geen wapenkamer. Gewoon Wereld 1 stijl, maar dan met speed 2 ofzo. :)
Munten zijn nu standaard. Pakjes zijn goedkoper waadoor er meer dorpen worden overgenomen waardoor er meer dorpen in het spel zijn. Niet goed voor de server dus. TW richt zich vooral om het leuk te maken voor nieuwelingen. Het grootste doel is om meer spelers te trekken naar TW maar er minder verliezen. Dus er zal niet veel veringewikkelen omdat TW juist nieuwe spelers = noobs wil.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser659

Guest
het is een troost dat het minstens 5 jaar duurt voordat de duitse tw team zo gek is om dit in te voeren. of maak er 50 jaar van als ze een beetje hersens hebben.
 
Reactiescore
276
Een bonus van 10% op enkel de cavalerieverdediging van enkel de Ridder zal absoluut NIETS uitmaken. Helemaal niets. De Ridder zal daardoor echt niet nuttiger worden.

Koninkrijk:
Het idee lijkt me moeilijk invoerbaar doordat het simpelweg een enorme ingreep is in het spel. Bovendien hebben grote spelers met honderden dorpen geen tijd om hun "koninkrijkjes" bij te houden. Daarnaast zie ik er het nut niet van in.

---

het is een troost dat het minstens 5 jaar duurt voordat de duitse tw team zo gek is om dit in te voeren. of maak er 50 jaar van als ze een beetje hersens hebben.

Wat een nutteloze post. Probeer nuttige feedback en opbouwende kritiek te geven op zijn idee of houd je commentaar voor je.

Geldt overigens voor iedereen die het idee afkraakt zonder feedback/opbouwende kritiek...
 

DeletedUser

Guest
Ikvind en super idee,alleen vind k at allen menenbinnen dezelfde tm n koningrijk mog voen
 

DeletedUser

Guest
Sorry, van mij hoeft het niet, w6 en w7, dat vind ik al genoeg n00b paradijs voor ééns in de 5 jaar, geef mij maar een wereld met boog en ridder. Maar zonder zou ik ook wel ens willen proberen.
 

DeletedUser

Guest
Ragey zei:
Een bonus van 10% op enkel de cavalerieverdediging van enkel de Ridder zal absoluut NIETS uitmaken. Helemaal niets. De Ridder zal daardoor echt niet nuttiger worden.
Misschien kan ik de bonus verhogen. vb 50% meer verdediging infanterie en 20% calverie. Daardoor is hij de helft sterker en brengt het wel iets op. Maar vergeet niet 10% is 10%.
Ragey zei:
Koninkrijk:
Het idee lijkt me moeilijk invoerbaar doordat het simpelweg een enorme ingreep is in het spel. Bovendien hebben grote spelers met honderden dorpen geen tijd om hun "koninkrijkjes" bij te houden. Daarnaast zie ik er het nut niet van in.
Ik vind het wel nuttig. Je kunt het enorme stategieën mee uitpluizen door bv een dorp bij de vijand te verroveren en dan er een hoofdorp van maken. Waar dus grotere spelers wil nut aan hebben. Het invoeren lijkt niet simpel omdat je een automatische overschakeling moet maken wat natuurlijk wat programeerwerk vereist. Maar een groot deel kan met al uit het spel halen van codes waarmee men er ongeveer evenveel werk aan zal hebben als de item's.

Sorry, van mij hoeft het niet, w6 en w7, dat vind ik al genoeg n00b paradijs voor ééns in de 5 jaar, geef mij maar een wereld met boog en ridder. Maar zonder zou ik ook wel ens willen proberen.
Bestaande werelden zijn moeilijk te wijzigen dus kan het enkel in nieuwe werelden uitvoerbaar worden.
 

DeletedUser

Guest
Bestaande werelden zijn moeilijk te wijzigen dus kan het enkel in nieuwe werelden uitvoerbaar worden.

dan kan hij er toch voor pleite om de volgende wereld zonder maffe extras weer te doen, en dan bv w9 weer met die nieuwe dingen~?:confused:
 

DeletedUser

Guest
dan kan hij er toch voor pleite om de volgende wereld zonder maffe extras weer te doen, en dan bv w9 weer met die nieuwe dingen~?:confused:
Dat hangt af wanneer de nieuwe versie uitkomt.
Ik weet niet wanneer de volgende update zal plaatsvinden
maar dat zal waarschijnlijk over een 3tal maanden komen wanneer
het nieuwe design zal klaarzijn.
 

DeletedUser

Guest
Kijk, ik vind dat er iets inzit maar het is te ingewikkeld zoals het nu is:

1. standbeeldbonus
NEE! Ik ben er absoluut tegen en nee, ik zal dit niet verbeteren.

2. koninkrijk
Opzich nog niet zo'n slecht idee
MAAR ik verander het zodat ik het beter vind want zoals het nu is ben ik er tegen...


KONINKRIJK (fazantversie)

Koninkrijk
In een koninkrijk worden er géén goudmunten geslagen en geen pakketten opgeslagen. Er kan slechts één koning geproduceerd worden per level.

• Maximaal levels: 5
• Geproduceerde eenheid: Koning
• Gebouwen nodig: Hoofdgebouw (Level 20), Smederij (Level 20), Marktplaats (Level 10)
• Bouwkosten en productie
(level 1): 30.000 50.000 20.000
(level 2): 45.000 75.000 30.000
(level 3): 60.000 100.000 40.000
(level 4): 75.000 125.000 50.000
(level 5): 90.000 150.000 60.000
• Punten:
162
125
100
75
50

Koning
Met een koning kun je hoofddorpen overnemen. Hoofddorpen zijn dorpen waarin het koninkrijk staat (dat is dus één dorp per speler!)

• Kosten: 60.000 80.000 80.000 (prijs Koning stijgt NIET mee)
• Toestemming dalen: 10 - 30
• Bevolking: 200
• Snelheid (minuten per veld): 70
• Buit dragen: 0

• Aanvalssterkte: 50
• Verdediging tegen infanterie: 120
• Verdediging tegen cavalerie: 70
• Verdediging tegen boogschutters: 80

--> maar dan nog vind ik het geen zo'n goed idee :)
 

DeletedUser

Guest
Kijk, ik vind dat er iets inzit maar het is te ingewikkeld zoals het nu is:

1. standbeeldbonus
NEE! Ik ben er absoluut tegen en nee, ik zal dit niet verbeteren.

2. koninkrijk
Opzich nog niet zo'n slecht idee
MAAR ik verander het zodat ik het beter vind want zoals het nu is ben ik er tegen...


KONINKRIJK (fazantversie)

Koninkrijk
In een koninkrijk worden er géén goudmunten geslagen en geen pakketten opgeslagen. Er kan slechts één koning geproduceerd worden per level.

• Maximaal levels: 5
• Geproduceerde eenheid: Koning
• Gebouwen nodig: Hoofdgebouw (Level 20), Smederij (Level 20), Marktplaats (Level 10)
• Bouwkosten en productie
(level 1): 30.000 50.000 20.000
(level 2): 45.000 75.000 30.000
(level 3): 60.000 100.000 40.000
(level 4): 75.000 125.000 50.000
(level 5): 90.000 150.000 60.000
• Punten:
162
125
100
75
50

Koning
Met een koning kun je hoofddorpen overnemen. Hoofddorpen zijn dorpen waarin het koninkrijk staat (dat is dus één dorp per speler!)

• Kosten: 60.000 80.000 80.000 (prijs Koning stijgt NIET mee)
• Toestemming dalen: 10 - 30
• Bevolking: 200
• Snelheid (minuten per veld): 70
• Buit dragen: 0

• Aanvalssterkte: 50
• Verdediging tegen infanterie: 120
• Verdediging tegen cavalerie: 70
• Verdediging tegen boogschutters: 80

--> maar dan nog vind ik het geen zo'n goed idee :)
Je maakt de koning te zwak. Hij is nog slechter dan de edelman en nog trager ook + dubbele bevolking. je bent niet goed wijs. Wie maakt er dan nou een koning. Nutteloos

sorry voor de erge kritiek maar you idee slaat op nergens.
De koning doet minder loyalty af dan de edelman de koning is trager hij is duurder enz... Je lacht met je eigen idee denk eens na voor je iets post AUB.
 

DeletedUser

Guest
Updates
- Bonus standbeeld verhoogt: 50% verdinf en 20% verdcal
 

DeletedUser

Guest
Je maakt de koning te zwak. Hij is nog slechter dan de edelman en nog trager ook + dubbele bevolking. je bent niet goed wijs. Wie maakt er dan nou een koning. Nutteloos

sorry voor de erge kritiek maar you idee slaat op nergens.
De koning doet minder loyalty af dan de edelman de koning is trager hij is duurder enz... Je lacht met je eigen idee denk eens na voor je iets post AUB.

Juist daarom, het moet toch nog een beetje moeilijk blijven :)
 
Bovenaan