Ice en Melt.

Reactiescore
37
Strategie is niet voor niets een onderdeel van het spel. Er kunnen altijd achterstanden ontstaan door verschillende factoren, waarop men extra recruits, interns of wat dan ook op plaatst. Na W80 wisten wij als groep ook: we willen de shitzooi van twee volle stammen vermijden want dat werkte alleen maar tegen ons. Helaas kwam het toch hierop aan. Ik weet best dat Melt gewoon minder gepresteerd heeft midgame, maar dat is een achterstand dat moeilijk te herstellen is. Dat hebben jullie beter gemanaged en dat resulteert ook in een kwantiteitsvoordeel. Maar net zoals je op werelden met een driestrijd vaak hebt is dat één stam valt, een deel samenvoegt bij andere stam om uiteindelijk een evenwichtige eindstrijd te creëren. Zo werkt diplomatiek eenmaal. Wij zijn in deze achterstand op zoek naar compensatie, een voorsprong genereren we allesbehalve.

Dus als ik het goed begrijp mag Melt op zoek gaan naar extra spelers en samenwerkingen wegens een gebrek aan kwaliteit. Maar ICE mag dit niet, want ze hebben beter gepresteerd?

Melt mag compensatie zoeken wegens gebrek aan kwaliteit en prestatie in de midgame, maar als ICE daar een tegenreactie op geeft (die er überhaupt kan komen wegens slechte prestaties van Melt) is het niet toegestaan?

Ik ken er het fijne niet allemaal van, maar dit lijkt me toch wel zeer hypocriet als je het mij vraagt.

Gegroet een verveelde nachter
 
Reactiescore
725
Dus als ik het goed begrijp mag Melt op zoek gaan naar extra spelers en samenwerkingen wegens een gebrek aan kwaliteit. Maar ICE mag dit niet, want ze hebben beter gepresteerd?

Melt mag compensatie zoeken wegens gebrek aan kwaliteit en prestatie in de midgame, maar als ICE daar een tegenreactie op geeft (die er überhaupt kan komen wegens slechte prestaties van Melt) is het niet toegestaan?

Ik ken er het fijne niet allemaal van, maar dit lijkt me toch wel zeer hypocriet als je het mij vraagt.

Gegroet een verveelde nachter
Vrind, welkom in Ice.
Qui Intus Diaboli ontvangt u met open armen
 
Reactiescore
903
Echt schrijnend en haast cringe om te zien hoe de p&p koningen van ice zich nu aan het verweren zijn en dit gwn niet serieus nemen.

Menig (fatsoenlijk TW speler met normen en waarden) zou zich kapot schamen voor een stamgenoot als Vanquisher en zijn bende anuslikkers/slaafjes. Altijd vloog ice er lekker bovenop in een p&p battle en werd er alles maar gedaan om Melt zo slecht mogelijk in het daglicht te brengen, maar nu…

Snap het ook wel want hier is gewoon geen fatsoenlijk verweer tegenin te brengen. Ik vind het soms haast gwn zielig om te zien of horen dat een aantal “top” accounts daar net doet of ze achterlijk zijn.

Niemand is heilig deze wereld, Melt niet en ice net zo, maar deze actie is gwn naaiend en getuigd van zwakheid.
Persoonlijk sta ik ook niet te wachten op een strijd waar we bovenstaande middelen allemaal aan gaan grijpen. Gezamenlijk aanvallen in elkaars rim, edelspam accounts inzetten, lijnen niet respecteren. Al moet ik zeggen dat het ons erg moeilijk wordt gemaakt om alleen te incasseren.

Dit zegt al genoeg over de gehele bijbel die getypt is toch. Wat een lachertje is dit zeg man man man. Als Joa de tijd in game spendeert ipv bijbels typen en gewoon de stam op een fatsoenlijke manier geleid had, dan had je al die “troubles” niet gehad. Maar wat sommige al zeggen, melt mag alles wegens achterstand, maar zodra er iets tegen ze gebruikt word is de wereld te klein #Hypocriet.

Ga weer lekker genieten van m’n zonnige werkdag groetjes!
 
Reactiescore
242
Persoonlijk sta ik ook niet te wachten op een strijd waar we bovenstaande middelen allemaal aan gaan grijpen. Gezamenlijk aanvallen in elkaars rim, edelspam accounts inzetten, lijnen niet respecteren. Al moet ik zeggen dat het ons erg moeilijk wordt gemaakt om alleen te incasseren.

Dit zegt al genoeg over de gehele bijbel die getypt is toch. Wat een lachertje is dit zeg man man man. Als Joa de tijd in game spendeert ipv bijbels typen en gewoon de stam op een fatsoenlijke manier geleid had, dan had je al die “troubles” niet gehad. Maar wat sommige al zeggen, melt mag alles wegens achterstand, maar zodra er iets tegen ze gebruikt word is de wereld te klein #Hypocriet.

Ga weer lekker genieten van m’n zonnige werkdag groetjes!
Komop John, het enige account dat constant over de schreef gaat is vanquisher. Gebruik maken van stabs, over lijnen heen gaan en nu gezamenlijk aanvallen met een stam in onze rim + tig kleine onbekende accounts.

Je moet het maar willen op zo'n manier..
 
Reactiescore
903
Komop John, het enige account dat constant over de schreef gaat is vanquisher. Gebruik maken van stabs, over lijnen heen gaan en nu gezamenlijk aanvallen met een stam in onze rim + tig kleine onbekende accounts.

Je moet het maar willen op zo'n manier..
Daar mag je inderdaad iets van vinden dat is je goed recht ook, maar ga niet in een slachteroffer rolletje kruipen met wij incasseren alleen maar. Veel shit die jullie over jezelf hebben afgeroepen komt gewoon puur door wanbeleid of iets dergelijke. Sommige zaken zie je al van mijlenver aankomen en nog steeds trappen ''jullie'' erin
 
Reactiescore
37
Ik vraag mij af hoe XII überhaupt de kans gekregen heeft om zo groot te worden daar in de rim. Misschien beter eerst op hun gebashed ipv op keierholy hehe
 
Reactiescore
864
Mooi topic Joachim, jammer dat dit niet serieus wordt genomen.
 
Reactiescore
903

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dus als ik het goed begrijp mag Melt op zoek gaan naar extra spelers en samenwerkingen wegens een gebrek aan kwaliteit. Maar ICE mag dit niet, want ze hebben beter gepresteerd?

Melt mag compensatie zoeken wegens gebrek aan kwaliteit en prestatie in de midgame, maar als ICE daar een tegenreactie op geeft (die er überhaupt kan komen wegens slechte prestaties van Melt) is het niet toegestaan?

Ik ken er het fijne niet allemaal van, maar dit lijkt me toch wel zeer hypocriet als je het mij vraagt.

Gegroet een verveelde nachter

Het zit net iets anders, omdat het hier draait om de positie. Ice heeft inmiddels samenwerkingen in eigen rim (de stam Vitae) en daar is niks mis mee. Wat mij betreft leggen die een extra fronter neer op het oosten. Dat recht hebben ze natuurlijk. Ons probleem gaat om het feit dat deze gebeurtenissen in onze flank / rug gebeuren.

Persoonlijk sta ik ook niet te wachten op een strijd waar we bovenstaande middelen allemaal aan gaan grijpen. Gezamenlijk aanvallen in elkaars rim, edelspam accounts inzetten, lijnen niet respecteren. Al moet ik zeggen dat het ons erg moeilijk wordt gemaakt om alleen te incasseren.

Dit zegt al genoeg over de gehele bijbel die getypt is toch. Wat een lachertje is dit zeg man man man. Als Joa de tijd in game spendeert ipv bijbels typen en gewoon de stam op een fatsoenlijke manier geleid had, dan had je al die “troubles” niet gehad. Maar wat sommige al zeggen, melt mag alles wegens achterstand, maar zodra er iets tegen ze gebruikt word is de wereld te klein #Hypocriet.

Ga weer lekker genieten van m’n zonnige werkdag groetjes!

Nee, dat is de verkeerde visie die jullie hebben. Ja, het is zo dat wij bepaalde keuzes hebben moeten maken, mogen jullie daar op reageren? Zeker. Maar doe dat binnen de normale grenzen. Zoals hierboven aangegeven, pak dan maar extra samenwerkingen in je rim en laat die meegooien op Turtle zoals nu. Maar blijf van onze flank af en respecteer de lijnen. Zo moeilijk is dit toch niet? Het hele probleem hier is dat jullie handelen op foutieve argumenten als basis.
 
Reactiescore
417
de stab van peaky heeft daar aan bijgedragen natuurlijk.
Jullie hadden op veel plekken geen controle, nu door het vele intern werk krijg je aardig de controle terug. Oost is gedoemd om te falen daar had 3 maanden geleden na die ban van turtles goed en structureel werk verricht moeten worden maar dat is nooit gebeurd.

@Calamity. wil niet veel zeggen hoor, maar jij haalt zelf ook enkele foutieve argumenten in je beginpost aan. Dus ik denk dat een deel van je basis incorrect is. Verder mooie post hoor, zit aardig wat tijd in
 
Bovenaan