Huurlingen van de Sagrada Familia v. Engelen der Vrijheid.

DeletedUser76153

Guest
Wat is het hier saai op dit forum :(
Wat vinden jullie van Clay Morrow? Nog niet zo lang geleden gestart.
 

DeletedUser73650

Guest
De beginpost is aangepast omdat er toch wel al een tijdje veranderingen zijn. :)
 

DeletedUser44403

Guest
Dit is toch maar een saaie oorlog als je het mij vraagt :p.
Dit terwijl het voor Donaldje wel leuk moet zijn! Maar Scalle blijkt een taaie te zijn, na de zoveelste wave.
Maar ey, I don't blame you guys, die 120% regel is kut voor iedereen xp.

Dit gezegd, moet ik jullie ook credit geven (diegeen dat aanvallen, maar ook diegene da verdedigen).
Diegene die Samyn Leroy edelden, tel ik hierbij niet mee xp
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
4
dit is de wereld voor ego's en idioten daarom zit ik ook hier whahahhahahhaha
 
Reactiescore
92
Dit is toch maar een saaie oorlog als je het mij vraagt :p.
Dit terwijl het voor Donaldje wel leuk moet zijn! Maar Scalle blijkt een taaie te zijn, na de zoveelste wave.
Maar ey, I don't blame you guys, die 120% regel is kut voor iedereen xp.

Dit gezegd, moet ik jullie ook credit geven (diegeen dat aanvallen, maar ook diegene da verdedigen).
Diegene die Samyn Leroy edelden, tel ik hierbij niet mee xp

Het zijn inderdaad veel waves geweest. :cool:
Maar taai? Het is dat ik hem niet wil edelen, anders zag het er echt niet zo goed uit voor hem :p Het niet willen edelen komt inderdaad vooral door die 120% regelen.
Toch, om eerlijk te zijn, had ik inderdaad wel verwacht dat hij ondertussen op barbaar zou zijn gegaan. Maarja, sinds 2 waves verzet hij zich niet meer, dus benieuwd wat er gaat gebeuren.

Thx voor de credits :D
 

DeletedUser44403

Guest
Het zijn inderdaad veel waves geweest. :cool:
Maar taai? Het is dat ik hem niet wil edelen, anders zag het er echt niet zo goed uit voor hem :p Het niet willen edelen komt inderdaad vooral door die 120% regelen.
Toch, om eerlijk te zijn, had ik inderdaad wel verwacht dat hij ondertussen op barbaar zou zijn gegaan. Maarja, sinds 2 waves verzet hij zich niet meer, dus benieuwd wat er gaat gebeuren.

Thx voor de credits :D

Ja taai, vele zouden allang opgegeven hebbe hé ;)
Aleeja op deze wereld toch :p. Ben zelf ook benieuwd mr zal men steentje bijdragen (os) ;)
 

DeletedUser73650

Guest
Jullie hebben precies niet zo een goede communicatie met HP? :)
hopelijk staat druifje ook bijna op breken :)
 

DeletedUser44403

Guest
Jullie hebben precies niet zo een goede communicatie met HP? :)
hopelijk staat druifje ook bijna op breken :)

Kijk het zit zo,
jullie hebbe gewoon een oorlog tegen 2 stammen, die onderling geen BG waren toen deze oorlog uitbrak :).
Maar uiteraard helpen sommige van ons ook de andere stam (die tijdens deze oorlog als ons BG wordt bestempeld door jullie) in nood. We hebben gewoon een gezamelijk doel ;).
Maar wees gerust, we communiceren nog altijd hoor :)

Al weet ik niet goed wat er afspeelde deze zomer --> vakantie, herexamens,... :p
 
Reactiescore
92
Kijk het zit zo,
jullie hebbe gewoon een oorlog tegen 2 stammen, die onderling geen BG waren toen deze oorlog uitbrak :).
Maar uiteraard helpen sommige van ons ook de andere stam (die tijdens deze oorlog als ons BG wordt bestempeld door jullie) in nood. We hebben gewoon een gezamelijk doel ;).
Maar wees gerust, we communiceren nog altijd hoor :)

Al weet ik niet goed wat er afspeelde deze zomer --> vakantie, herexamens,... :p

Definitie: bondgenoot
• [militair] een andere macht waarmee een afspraak gemaakt is aan dezelfde zijde te zullen strijden.
iemand die je helpt
Een alliantie of een bondgenootschap is een verdrag tussen staten, zakenpartners of individuen, omwille van een gemeenschappelijk voordeel.
Hoe moeten we jullie anders bestempelen? :p

Achja, ik zal nooit een stam beoordelen n.a.v. de prestaties van hun bondgenoten. ;)

Ik begin de ondersteuning bij scalle inderdaad op te merken ;) Oftewel ik moet wat meer druk zetten.
 

DeletedUser44403

Guest
Okj daar heb je een punt :p

Ookal ben je men vijand, zndr jou was er zo goed als geen spanning in deze oorlog(moet ik eerlijk toegeven) dmv die 120% regel alweer ma nja.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
92
Ik zal zeker doorgaan, alleen binnen 10 dagen komt er een speler aan zijn einde, die altijd voorkwam dat ik een dicht cluster had, dus scalle zal weer even adem kunnen halen. :p
Helaas is het aantal deelnemers inderdaad beperkt, gelukkig doet archangel(summertime) nu wel weer mee ;) Skocz en alba hebben zich ook erg goed laten zien. Druifje begon goed met deffen, maar toen er eenmaal was doorgebroken.. hij had zijn oude taktiek gewoon moeten vasthouden.
Momenteel zijn er wel een aantal incomings van scalle, dus benieuwd wat dat gaat brengen.

Ben ook benieuwd wat jij gaat doen wanneer ik in je range zit :D
 

DeletedUser44403

Guest
Ik zal zeker doorgaan, alleen binnen 10 dagen komt er een speler aan zijn einde, die altijd voorkwam dat ik een dicht cluster had, dus scalle zal weer even adem kunnen halen. :p
Helaas is het aantal deelnemers inderdaad beperkt, gelukkig doet archangel(summertime) nu wel weer mee ;) Skocz en alba hebben zich ook erg goed laten zien. Druifje begon goed met deffen, maar toen er eenmaal was doorgebroken.. hij had zijn oude taktiek gewoon moeten vasthouden.
Momenteel zijn er wel een aantal incomings van scalle, dus benieuwd wat dat gaat brengen.

Ben ook benieuwd wat jij gaat doen wanneer ik in je range zit :D

Heb je ht over Lord Drareg Von Blashyrk? :p
Oh zit hij weer in zijn 120% regel toch? ^^
En kweet niet goed, wat er precies is gebeurd bij Druifje, maar zag wel dat hij een paar awardjes bijheeft + #3 ODD.

Incomings van jullie beiden dan ;) Helaas gaan er een paar van u clears(deels) botsen met mijn os xD Maar ey wat extra ODA kan geen kwaad zekers? Ookal loop je die clears kapot :p.

En tjaaa dat is afwachten tot dan hé ^^ ;) Ik heb wel meer tijd voor def te regelen etc,... Scalle heeft het ongeluk dat die pal naast jou ligt :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
92
Heb je ht over Lord Drareg Von Blashyrk? :p
Oh zit hij weer in zijn 120% regel toch? ^^
En kweet niet goed, wat er precies is gebeurd bij Druifje, maar zag wel dat hij een paar awardjes bijheeft + #3 ODD.

Incomings van jullie beiden dan ;) Helaas gaan er een paar van u clears botsen met mijn os xD Maar ey wat extra ODA kan geen kwaad zekers? Ookal loop je die clears kapot :p.

En tjaaa dat is afwachten tot dan hé ^^ Ik heb wel meer tijd voor def te regelen etc,... Scalle heeft het ongeluk dat die pal naast jou ligt :p.
Ja, drareg.
Druifje, iets verder en hij had het op kunnen geven. Nu wordt hij nog bestookt door dylan :)

Ik doe het nu al een tijdje zonder ondersteuning. een speler 1 op 1 aanpakken vind ik over het algemeen leuker dan een 1 vs 4, wanneer hij 400-800 defdorpen erbij krijgt, wordt het al snel lastig om als enkeling dat uit te schakelen. :rolleyes: In defensieve zin maakt het aantal tegenstanders mij weinig uit.
Het voordeel is in casual aan de verdediger, iedereen kan elkaar defence sturen, maar weinigen kunnen elkaar aanvallen.

Maarja, er zijn altijd nog 2 redelijk dichtbijzijnde AOL-spelers, die niet gestacked staan :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser44403

Guest
Ja, drareg.
Druifje, iets verder en hij had het op kunnen geven. Nu wordt hij nog bestookt door dylan :)

Ik doe het nu al een tijdje zonder ondersteuning. Geen kwaad, tja, een speler 1 op 1 aanpakken vind ik over het algemeen leuker dan een 1 vs 4, wanneer hij 400-800 defdorpen erbij krijgt, wordt het al snel lastig om als enkeling dat uit te schakelen. :rolleyes: In defensieve zin maakt het aantal tegenstanders mij weinig uit.
Het voordeel is in casual aan de verdediger, iedereen kan elkaar defence sturen, maar weinigen kunnen elkaar aanvallen.

Maarja, er zijn altijd nog 2 redelijk dichtbijzijnde AOL-spelers, die niet gestacked staan :D

Haha dat kan ik geloven :p. Een 1-1 gevecht geeft ook weer wie de betere van die 2 is. Maar in tijden van oorlogen, moeten we nu immers onze medespelers helpen. Het is ook een feit, dat het gwn leuker is om aan de offensive kant te spelen, zeker als je spelers hebt die binne u 120%-gebied liggen, in de buurt.
Nja wat extra clears kan komen van 1-2 spelers, als ge chance hebt dat ze ng in hetzelfde 120% gebied bevinden.

Haha das waar :p Ge kunt kiezen xp.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
92
Haha dat kan ik geloven :p. Een 1-1 gevecht geeft ook weer wie de betere van die 2 is. Maar in tijden van oorlogen, moeten we nu immers onze medespelers helpen. Het is ook een feit, dat het gwn leuker is om aan de offensive kant te spelen, zeker als je spelers hebt die binne u 120%-gebied liggen, in de buurt.
Nja wat extra clears kan komen van 1-2 spelers, als ge chance hebt dat ze ng in hetzelfde 120% gebied bevinden.

Haha das waar :p Ge kunt kiezen xp.
Hoe dan ook, hoeven we niet te klagen over deze oorlog ^^

Een 1-2 gevecht geeft gelukkig meer aan :p
Uiteraard, het is zeer goed dat AOL elkaar eindelijk gaat helpen :)
Niet zoals insane, elkaar uitschelden, stabben en edelen. :D
Offensief kan inderdaad leuk zijn ja, zeker wanneer je wint :p Tegen dikke stacks aanlopen, waar je 1000 troepen dood per clear, is wat minder naar smaak. Deffen tegen een hele stam en niets doorlaten kan ook erg leuk zijn, als je het eindresultaat soms ziet ;)
 

DeletedUser44403

Guest
Een 1-2 gevecht geeft gelukkig meer aan :p
Uiteraard, het is zeer goed dat AOL elkaar eindelijk gaat helpen :)
Niet zoals insane, elkaar uitschelden, stabben en edelen. :D
Offensief kan inderdaad leuk zijn ja, zeker wanneer je wint :p Tegen dikke stacks aanlopen, waar je 1000 troepen dood per clear, is wat minder naar smaak. Deffen tegen een hele stam en niets doorlaten kan ook erg leuk zijn, als je het eindresultaat soms ziet ;)

Ja da toont de skills aan, op het vlak van deffen, dodgen, snipen,... Maar eerst moet er eens een deftig 2vs1 gevecht komen (aleeja off.+ def. actie langs beide kanten(zowel van die ene als die 2, snap je?)
Haha Insane doet het nog deftig, ondanks de kleine hierarchie dat is ontstaan binnenin di stam :p.
En ja, met samenwerking kom je het verst hé ;) Zoals jullie ook doen, maar vooral offensief dan.
Bwaa 1000 troepen per clear valt nog mee hé :p!
En ja da kank ook geloven, het overleven voelt als een overwinning(zeker op het moment dat je rond de2k inc's krijgt binnen een bepaalde tijdsperiode(enkele dagen)) Maar dan moet je natuurlijk kalm blijven en volhouden, wat velen hier niet zoude kunne :p
 

DeletedUser73650

Guest
Vind het raar dat je alleen krediet aan één persoon kan geven bloodbad00 :)
 

DeletedUser44403

Guest
Vind het raar dat je alleen krediet aan één persoon kan geven bloodbad00 :)

Ik ben/was helaas niet op de hoogte van wat er(in de laatste 2-3 maand) gebeurde met/op Druifje hé :).
Al wat ik zei, gaan over de ervaringen waar ik weet van hebt (dus de aanvallen die recentelijk gepleegd zijn op Scalle, tot die van andere leden van AOL). en ik wist niet dat jij Summertime was, tot Donald het zei ;) Wat me terug bij het begin brengt, waar de gezamelijke aanvallen begonnen tot de 120% het telkens tegenhield.


+ wat ik hierboven al eens zei ''Dit gezegd, moet ik jullie ook credit geven (diegeen dat aanvallen, maar ook diegene da verdedigen).'' :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
92
Ja, zo'n 2v1 zou mooi zijn, dat zie ik ook wel binnen M. gebeuren. Liefst zie ik er ook geen nieuwe spelers meer bijkomen, nu hebben we een goede rolverdeling. Alleen mijn rol is niet om daarover te beslissen(niet dat ik nu druk op je leg, robbie :p)

Defensief werken we ook samen, maar de situatie heeft er nog nooit echt om gevraagd.(toen het loos alarm was, had ik wel binnen korte tijd heel veel defence gekregen, meer dan waar ik om vroeg :))

Kalm blijven is zeker een sterk punt, een punt waar ik verwacht dat iedereen dat kan, maar telkens blijkt het tegendeel. :(
In heel TW is volhouden een belangrijk aspect, alleen het verschil met casualspelers is, is dat ze vaak al afhaken bij het kalm blijven :D

@ summer, ik heb 82% van de totale ODA verworven in de oorlog met AOL :cool:
 

DeletedUser44403

Guest
Ja opzich heeft zo'n stam met 9-10 tal leden,veel voordelen. Minder kans voor te stabben en minder interne problemen. En vooral, dat je weet dat ze allemaal actief zijn. Niet dat ik zeg dat wij geen hechte groep zijn, want dat zijn we eig wel. Maar ja ge weet watkk wil zegge eh :p.

Ik vermoed dat je het hebt toen je opeens een pak fakes over je heen kreeg? :p
En ind, soms is da kalmte ver te zoeken! Ook als het gwn een discussie is... Mr ja de Casual werelden hebben iets.. tja..kweet ni wat :D
 
Bovenaan