Huurlingen van de Sagrada Familia v. Engelen der Vrijheid.

DeletedUser73650

Guest
Oorlogsverklaring Mercenaries. Pt. I
Oorlogsverklaring Mercenaries.

Hoort! Hoort! Een wereld beeft en schokt in zijn voegen. Een oorlog staat op het punt van losbarsten. Vele zullen verliezen, andere zullen zegevieren. Vanaf heden mag iedereen het horen. De Mercenaries verklaren officieel de oorlog aan de Engelen der Vrijheid. Als doel is gesteld deze onwenselijke epidemie uit te roeien en voor goed te verbannen naar het rijk der ‘Barbaren’. Maar... *Tromgeroffel* de ijzersterke huurlingen zijn natuurlijk niet alleen gekomen. De huurlingen hebben de gekke Spanjaarden van Barcelona zo vér gekregen om zich aan te sluiten bij deze uit de kluit gewassen engelenslachters.


Mercenaries & Sagrada Familia versus Angels of Liberty

Voor buitenstaanders van bovengenoemde stammen kan dit misschien een verrassing zijn. Maar deze oorlog heeft lang genoeg in de kast gestaan. AOL, onder leiding van Toto Riina (def. een slechte diplomaat) en MrBorsetti zochten al lang hun vrijheid in Casual 2 en botsten hierdoor geregeld op de territoriale grenzen van M.! Mercenaries, een stam geleid door de gedecoreerde Summertime was achter de schermen al langer uit op een oorlog. Maar... hoe is Sagra hier dan ingerold? Daarvoor moet je niet ver gaan zoeken. De oorlog met #1 is nog maar net gedaan en AOL bekeert al enkele leden van #1 tot sterfelijkheid door ze uit te nodigen in hun stam. Dat was natuurlijk de druppel voor Sagra. Ze vonden MrBorsetti and his fellowship al langer een doorn in het oog. Dit gezegd zijnde zou ik nu graag de oorlog willen verklaren aan de engelen der vrijheid. Mogen de beste zegevieren en proost op een eerlijk spel.

De statistieken
Stamprofielen:
2drcb9e.png
2a83ry8.png
efgl4z.png

Kaart op moment van schrijven:
123mvxv.png

Rood: AOL
Blauw: M.
Lichtblauw: Sagra

De harde feiten:
Zijde 1:
Stammen: Sagra, M.
Zijde 2:
Stammen: AOL

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 5,087
Kant 2: 3,150
Verschil: 1,937

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9
Kant 2: 4
Verschil: 5

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 30,259,426
Kant 2: 15,302,564
Verschil: 14,956,862

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 69,854
Kant 2: 27,743
Verschil: 42,111

chart


Dit gezegd zijnde. May the odds be ever in your favor! Happy hunting!​

Oorlogsverklaring Mercenaries. Pt. II

Zo, zo, het is alweer een tijd geleden sinds de oorlog verklaard is aan AOL en er is ondertussen al veel veranderd! Zo hebben de gekke Spanjaarden de oorlog verlaten en hebben de vrijheidsengelen een beetje hoop gekregen van HP.

De statistieken
Stamprofielen:
2ex4is6.png
vo67ok.png
14mvoz6.png

Kaart op 18/8/2015:
b8s3us.png

Rood: AOL
Blauw: M.
Lichtblauw: HP

De cijfers:
1zmlcht.png


Zijde 1:
Stammen: HP, AOL
Zijde 2:
Stammen: M.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 11,356
Kant 2: 4,306
Verschil: 7,050

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 32
Kant 2: 123
Verschil: 91

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 66,525,299
Kant 2: 26,090,822
Verschil: 40,434,477

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 292,504
Kant 2: 1,091,485
Verschil: 798,981

chart


En nog altijd: May the odds be ever in your favor!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Wie is wie op de kaart?
Succes aan beide kanten verder!
 

DeletedUser44403

Guest
AOL, onder leiding van Toto Riina (def. een slechte diplomaat)


De oorlog met #1 is nog maar net gedaan en AOL bekeert al enkele leden van #1 tot sterfelijkheid door ze uit te nodigen in hun stam.

Ze vonden MrBorsetti and his fellowship al langer een doorn in het oog.

1)Jeetje vanwaar komt dit opeens? Hoezo is hij een slechte diplomaat?
Een verwijt zonder enig uitleg, is en blijft een vijandelijk gericht verwijt.

2) Waarom staat er hier niets van het aantal overgelopen leden van #1 naar Sagra??
--> Leden van de toen-nog-malige vijand rekruteren is een teken van zwakte, nee?
+ onze gesprekken waren al bezig, alvorens de oorlog was beëindigd.

3) Toch wel raar, aangezien leden vann beide stammen hebben samengewerkt aan gezamelijke doelwitten, vijanden,...

Leuk opgesteld, maar het onthuld weinig van het werkelijk verhaal achter deze oorlog.
Succes, en moge de strijders rechtstaan en strijden tot de dood! ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73650

Guest
1 woord: Propaganda. Maar zoals u wenst zal ik je bezorgdheden beantwoorden.
Puntje 1: Ik heb dit er ingezet met verwijzing naar een voorval eind januari waar Toto probeerde de donalds te rekruteren. Toen de donalds het afwees begon Toto hitsig te worden en kwam hij met "dreigementen" af. Ik bespaar de details voor het forum. Je kan me wel vinden IG onder de naam Summertime.

Puntje 2: Er zijn er 2 overgelopen. Highking & Chilla-x. De gespreken over een eventuele overstap van Highking naar AOL voor de oorlog? Dat betwijfel ik ten zeerste. Of jij kan het anders aantonen.

Puntje 3: Jullie kunnen best samen aanvallen uitgevoerd hebben. Maar het is nog altijd een spel waar de beste stam wint. En als jullie nu eenmaal jullie weg naar de top recruiten om zo te winnen, moet hier iets aan gedaan worden.
 

DeletedUser44403

Guest
Puntje 3: Jullie kunnen best samen aanvallen uitgevoerd hebben. Maar het is nog altijd een spel waar de beste stam wint. En als jullie nu eenmaal jullie weg naar de top recruiten om zo te winnen, moet hier iets aan gedaan worden.


De propaganda is alsinds geslaagd, maar op u puntje 3 heb ik vooral een reactie.
Zoals ik hiervoor al heb gemeld, en je dit ook niet in u reactie hebt opgenomen, spreek je nu uzelf tegen. Want jullie hebben OOK leden aangenomen, die overkwamen van #1.
We weten dat er al plannen waren, waar de topspelers van #1 allicht naar Sagra zouden gaan,
maar geldt dit dan niet ook onder u puntje 3: naar de top recruiten?
Ieder stam recruit leden die een potentieel kunnen vormen voor/met de stam, op termijn.
Maar zomaar zegge dat wij recruiten om zo te winnen, terwijl jullie toch wel hezelfde doen, komt verkeerd over in mijn ogen.
 

DeletedUser75177

Guest
Beste Mercenaries,

Om te beginnen heeft Bloodbad volledig gelijk: Sagra heeft 5 leden van #1 direct na de oorlog in hun stam toegelaten, AOL slechts 2 (tot op heden). Het is dan ook oneerlijk dit als reden voor oorlog te noemen, gezien uw bondgenoot dus zelf de partij was die rekruteerde om groot te worden. Wij waren 'normaal' aan het rekruteren zoals wij al een half jaar doen: aansluitend op ons stamcluster, inzet en ervaring.

Dit getuigt van het niet in de gaten hebben waar wij mee bezig zijn, vooral omdat jullie totaal vergeten dat AOL niet alleen is, wij heten CoS-AOL of AOL-CoS als je dat liever hebt. CoS is onze zusterstam en fungeren samen als 1. Maargoed dat kan ik jullie niet kwalijk nemen natuurlijk, zeker niet omdat het initiatief vanuit Summertime en de donalds gekomen is.

We groeien harder dan alle andere stammen, rekruteren tot 30 leden en enkel aansluitend op ons stamcluster. Hoe kun je dan zeggen dat wij de top bereiken door te rekruteren? Zie Sagra: zij hebben 5 leden van #1 uitgenodigd om de nr1 plek te behouden, anders stonden wij daar dat is zeker en zelfs toegegeven door leiding van Sagra.

Het is frappant dat Sagra ineens bereid is om oorlog te voeren, hoewel de stap natuurlijk logisch is en te verwachten was. Ondanks de goede samenwerking in het verleden met aangrenzende spelers, willen zij oorlog met ons. Ik snap dit niet helemaal maar ach, iedere stam maakt wel eens een gigantische fout (zoals #1 mbt interne zaken waardoor ze ten onder gingen).

Jullie stam maakt nu de fout Sagra hierbij te betrekken. Durven jullie het alleen niet aan? Ben ik, en mijn volgelingen, een doorn in het oog? Dat betekend dat ik blijkbaar iets goed doe, bedankt voor het compliment!

Inderdaad succes in deze oorlog, ben dan ook erg benieuwd in hoeverre Sagra zich hiermee wilt bemoeien. Ik suggereer hen ergens anders heen te groeien anders zal ik mijn diplomatieke skillz toepassen om er een hele andere draai aan te geven als dat nodig blijkt.

Als lid van maffia familia Borsetti Torchio voel ik mij verraden door Sagrada Familia. Erg benieuwd wat de toekomst brengt, nu jullie met vuur spelen.

mvg
 

DeletedUser73650

Guest
Goedenavond liefste engeltjes,

Over het rekruteerbeleid kunnen jullie inderdaad wel een beetje gelijk hebben.
Om in te pikken over die numero uno plek...Ook zonder die recruits had Sagra op 1 gestaan. Want ze hadden toen al meer als 32mio. Waar jullie nu net zijn. En punten zeggen natuurlijk niet alles.
En wauw, ik dacht dat jullie al een massa-stam waren... Maar met CoS-AOL of hoe jullie jullie vereniging ook willen noemen zitten jullie toch al snel over de 50 leden. Ik denk dat het daar wel gezellig is op de fora.
Voor de rest wil ik er niet veel woorden meer aan vuil maken. Je hebt een mooi stukje geschreven. Maar de afsluiter was echt te grappig voor woorden.
Als lid van Mercenaries vind ik dit oprecht grappig.

mvg
 

DeletedUser75177

Guest
Beste huurling,

Goed om te zien dat u zich vermaakt, dat is de bedoeling van dit spel!
We zijn inderdaad massief omdat we op Casual2 spelen. Ons stammen concept heeft zich keer op keer bewezen en zal dit blijven doen. Hierdoor zijn we van rang 25 naar 2 gestegen binnen een half jaar.

Het is verder onnodig hier nog woorden aan vuil te maken inderdaad, succes!
 

DeletedUser69269

Guest
Beste Mercenaries,

Om te beginnen heeft Bloodbad volledig gelijk: Sagra heeft 5 leden van #1 direct na de oorlog in hun stam toegelaten, AOL slechts 2 (tot op heden). Het is dan ook oneerlijk dit als reden voor oorlog te noemen, gezien uw bondgenoot dus zelf de partij was die rekruteerde om groot te worden. Wij waren 'normaal' aan het rekruteren zoals wij al een half jaar doen: aansluitend op ons stamcluster, inzet en ervaring.

Dit getuigt van het niet in de gaten hebben waar wij mee bezig zijn, vooral omdat jullie totaal vergeten dat AOL niet alleen is, wij heten CoS-AOL of AOL-CoS als je dat liever hebt. CoS is onze zusterstam en fungeren samen als 1. Maargoed dat kan ik jullie niet kwalijk nemen natuurlijk, zeker niet omdat het initiatief vanuit Summertime en de donalds gekomen is.

We groeien harder dan alle andere stammen, rekruteren tot 30 leden en enkel aansluitend op ons stamcluster. Hoe kun je dan zeggen dat wij de top bereiken door te rekruteren? Zie Sagra: zij hebben 5 leden van #1 uitgenodigd om de nr1 plek te behouden, anders stonden wij daar dat is zeker en zelfs toegegeven door leiding van Sagra.

Het is frappant dat Sagra ineens bereid is om oorlog te voeren, hoewel de stap natuurlijk logisch is en te verwachten was. Ondanks de goede samenwerking in het verleden met aangrenzende spelers, willen zij oorlog met ons. Ik snap dit niet helemaal maar ach, iedere stam maakt wel eens een gigantische fout (zoals #1 mbt interne zaken waardoor ze ten onder gingen).

Jullie stam maakt nu de fout Sagra hierbij te betrekken. Durven jullie het alleen niet aan? Ben ik, en mijn volgelingen, een doorn in het oog? Dat betekend dat ik blijkbaar iets goed doe, bedankt voor het compliment!

Inderdaad succes in deze oorlog, ben dan ook erg benieuwd in hoeverre Sagra zich hiermee wilt bemoeien. Ik suggereer hen ergens anders heen te groeien anders zal ik mijn diplomatieke skillz toepassen om er een hele andere draai aan te geven als dat nodig blijkt.

Als lid van maffia familia Borsetti Torchio voel ik mij verraden door Sagrada Familia. Erg benieuwd wat de toekomst brengt, nu jullie met vuur spelen.

mvg

partij was die rekruteerde om groot te worden
Sorry,maar dit argument klopt totaal niet . we waren al de grootste en de meeste krachtige stam vanaf het momment dat we begonnen met snel groeiende en actieve spelers te rekruteren die nu veel al in de top 30 zijn te vinden. Vb LOTD ren ren . 'Normaal' wij hebben zeker strengere eisen om er in te komen dan Jullie.

CoS-AOL : dat wist ik al alleen door jou profiel;)

We groeien harder : Door het aantal leden dus van 30

rekruteren tot 30 leden en enkel aansluitend op ons stamcluster : Wij kiezen voor ruimte om iedereen veel edel mogelijkheden te geven en ,omdat iedereen gezamenlijk ,maar ook zelfstandig te werk kan gaan zonder problemen.

Hoe kun je dan zeggen dat wij de top bereiken door te rekruteren? Hier heb je een redelijk punt,maar nog steeds 30 leden wat enorm veel is in onze ogen.

zij hebben 5 leden van #1 uitgenodigd om de nr1 plek te behouden, : Klopt gewoon totaal niet , Jullie stonden onder ons voor dat deze leden van #1 werden aangenomen.

toegegeven door leiding van Sagra : onzin

Ondanks de goede samenwerking in het verleden met aangrenzende spelers: klopt niet echt,want een paar leden AOL Kwamen zeuren of wij ze konden helpen met leden van #1 .

Ik snap dit niet helemaal maar ach, iedere stam maakt wel eens een gigantische fout: Welke fouten, eerst plaats in handen, Sterkte leiding, minder dan 20 leden, goeden sfeer.

Ik suggereer hen ergens anders heen te groeien anders zal ik mijn diplomatieke skillz toepassen om er een hele andere draai aan te geven als dat nodig blijkt.
: Sagra heeft zich altijd bewezen en zal dat nu ook doen. Speler van OAL wouden leunen op Sagra totdat de stam 2de werd ,nu is er grootspraak terwijl er voor heen bij ons aan de deur werd geklopt.

Als lid van maffia familia Borsetti Torchio voel ik mij verraden door Sagrada Familia. Erg benieuwd wat de toekomst brengt, nu jullie met vuur spelen. : Wij hebben niemand verraden ,want niemand Sagra vroeg OAL om hulp . OAL leden kwamen naar Sagra toe voor hulp.

Niks persoonlijks

Succes allemaal


De stam is in oorlog met Conclave of Shadows!

Oorlogsnaam: Rest in Peace

Verklaring:
Onze vrienden de oorlog verklaren en ons er niet bij betrekken ?
Dat zullen wij niet accepteren!

Ondergang is wat jullie tegen zullen komen in onze dorpen en steden.

Mvg


Dit gaat hem dus niet, worden als je niemand kan aanvallen van onze stam :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
92
Inderdaad immortal ;) Ik kan het toch niet laten er iets aan toe te voegen.. :D


We groeien harder dan alle andere stammen

iy26ms.png


#feit

Van de laatste 7 dagen
Rang Stam Overgenomen dorpen
1 Geeneen 348
2 Sagra 305
3 AOL 193
4 Insane 193
5 M. 135

Wij waren 'normaal' aan het rekruteren zoals wij al een half jaar doen: aansluitend op ons stamcluster, inzet en ervaring.

Ach, highking lag onder vuur door ons(nouja, mij), voerde niets uit, liet bijv. clears staan, heb die rapporten zelfs nog doorgestuurd, halve account lag plat en jullie hebben hem in de stam genomen vanwege ervaring en inzet :confused:

Ondanks de goede samenwerking in het verleden met aangrenzende spelers, willen zij oorlog met ons.

Wel mooi hoe #1 ten onder gaat, Sagra groeit in ledenaantal (14 naar 19) en AOL nog altijd stabiel blijft in leden aantal, hoge groei en een zeer sterk stamcluster.

Als Sagra niet die 5 spelers had gerekruteerd stonden wij op 1 :p

Hoe lang gaat het duren voor Sagra in de voetsporen treed van #1? Ik geef ze 6 maanden :)

Euhm, lekker vriendschappelijk :rolleyes:


anders zal ik mijn diplomatieke skillz toepassen om er een hele andere draai aan te geven als dat nodig blijkt.

Zet die skillz maar alvast in :rolleyes:
 

DeletedUser69972

Guest
Aangezien ik me goed amuseer op dit forum wil ik toch even voor de lol reageren.

Wij stonden toch al ruim op nummer 1, dus naar de top rekruteren is nog al raar.

Er vallen woorden dat er 5 leden van #1 zouden zijn gekomen. Dit waren er 4 die zich zelf hebben aangeboden. Jullie moeten wel weten dat het stukke moeilijker is om een plekje in Sagra te verdienen, dan een van de massastammen waar jullie mee werken ;).

Nog een tip voor de vijand, loop even langs een opticien, anders zien jullie nog 500incs. in plaats van 400 :eek:
 
Reactiescore
4
yeah word nog een echt druk forum hier .. ga door .... ga door LOLLOLOLOLOLLOOL :D :p
 

DeletedUser69389

Guest
Succes Sagra en M. laat AOL en Cos eens een poeppie ruiken.
 

DeletedUser44403

Guest
Ondanks de goede samenwerking in het verleden met aangrenzende spelers: klopt niet echt,want een paar leden AOL Kwamen zeuren of wij ze konden helpen met leden van #1 .

Er was wel een degelijke samenwerking tussen leden van beide partijen.
Zeker met aangrenzend spelers. Dus dat argumen klopte zeker en vast wel.
In het recente verleden was dit ook al eens een paar keer het geval.
Dat leden van AOL kwamen ''zeuren'' was puur een voorstel, niet?
Beide partijen hebben er deels van kunnen profiteren.
Ik heb het niet over alle leden, maar toch zeker over een paar.

Laat de vijandigheid tussen de stammen voor in het spel ;).
Als die er tenminste is, want bij nader inzien is het meer M. vs AOL.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Succes vriendjes :D
 
Bovenaan