Huurlingen van de Sagrada Familia v. Engelen der Vrijheid.

DeletedUser44403

Guest
LOL! :p Nja, een halve fake? :p
Eyey, u aanvallen kome precies later met de dag aan :p.
Net weer 3 cleartjes doodgelopen van jou :p

Sorry dat het zo moet lopen haha xD Mr hey, vijand = vijand ehn!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66999

Guest
kan iemand even zeggen dat chilla 75% van zijn/haar def moet wegtrekken :rolleyes:
ODA halen als alles bomvol zit is nogal lastig :cool:
 

DeletedUser44403

Guest
Bericht aan Donald:
Kan je alsjeblieft wachten tot na men herexamens vooraleer je Scalle aanvalt xoxo
xD
 

DeletedUser73650

Guest
Eind 2015 zal dit gedaan zijn gezien de laatste veranderingen in de oorlog :)
 

DeletedUser66999

Guest
We zouden best een massa op ons op het AF kunnen bespreken? ;) Kunnen we ook tips geven etc.

even terug aan het lezen, misschien moeten we dan maar starten met dit plan?
nu er een tegenaanval op ons word beraamd, kunnen ze misschien best tips gebruiken :D
 

DeletedUser66999

Guest
De titel van dit topic klopt niet helemaal meer, het zou nu gewoon "Huurlingen V. Engelen der vrijheid" moeten zijn.

@Max, afgelopen weekend is die oorlog een 'klein' beetje aangewakkerd op initiatief van M. ;)
 
Reactiescore
92
Zijde 1:
Stammen: M.
Zijde 2:
Stammen: AOL

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 84
Kant 2: 6
Verschil: 78

chart


Ik moet zeggen dat scalle aanzienlijk is verbeterd. :)
Had voor dit weekend niet zoveel tijd voor casual 2, dus toen had hij wel weer wat ingehaald ;)

De onderlinge hulp in AOL zag er ook goed uit, voor de massa. Meeste dorpen waren met 5 defdorpen stamdef gestackt. Veel veroverde dorpen kregen ook weer 5-10 defdorpen binnen.
Alleen tja, nu is die saamhorigheid weer behoorlijk aan het wankelen :p

Meeste stammies hebben het érg goed gedaan tegenover AOL, leuke massa :)
 

DeletedUser66999

Guest
De totale balans staat op :

veroverde dorpen door M. = 373
veroverde dorpen door AoL = 57

Toegegeven, 92 van de 373 dorpen zijn van de stam HOPE, die ook in de oorlog tegen ons zit, maar die worden nogal... genegeerd

afgelopen week hebben we dus bijna 150% van de dorpen veroverd die zei konden veroveren in 8 maanden tijd
(statistieken gaan terug tot 21 maart 2015)
 

DeletedUser

Guest
Als je gaat 'opscheppen' hoe goed sommige stammen zich wel niet 'verweerd' hebben tegen AOL, dan weet men hoe erg het op een casual is. AOL heeft jammer genoeg nooit de eendracht gehad om, als tegenstander en helemaal niet als aanvaller, serieus genomen te kunnen worden. Het bewijs is voor iedereen ook wel overduidelijk denk ik.
 

DeletedUser66999

Guest
Dat de stam AoL slechts een formaliteit is klopt inderdaad...
Maar heb jij er dan 4 maanden over gedaan om dat in te zien? :rolleyes:

Opscheppen over ons verweer tegen hen zouden we zeker niet doen.
Zelfs al zouden we willen, er komen nauwelijks counters, dan is verweer nogal moeilijk.

Opscheppen over het verweer van AoL tov ons kan je me misschien af en toe eens op betrappen ;)
1.8M Verslagen eenheden in een 5-tal dagen tijd vind ik toch niet verkeerd, vergeleken met ca. 3M aanvallende slachtoffers langs mijn kant.
AoL werkt dan misschien niet goed samen, maar als we 1 op 1 spelen, krijg je toch wat weerstand hoor ;)
hangt er natuurlijk ook hard vanaf wie tegen wie uit komt...
 
Bovenaan